Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapula kassahihnalla on täysin turha

Vierailija
10.05.2014 |

En laita ikinä vaan jätän hihnan levyisen välin.

Hihnaa ei tarvitse säästää, sitä ei kulu vaan se kiertää kehää. Tätä ei valitettavasti moni yajua.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun ihan oikeasti olen saanut todistaa niin retardien kassatyttöjen olemassaoloa, etteivät ne ole tajunneet sen välin siinä tarkoittavan sitä, että asiakas vaihtuu. Tyytyväisinä vailla huolta huomisesta ovat jatkaneet ostosteni lappamista edelläni olleen asiakkaan laskuun. 

Ja näin on käynyt ihan pariinkin otteeseen. 

Vierailija
2/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kassatytöt osaavat lukea hihnalla olevia objekteja, siellä minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Omasta mielestäni se kapula on erinomainen väline, varsinkin kun käy ruuhka-aikaan kaupassa. Eikä tuo sinun tapasi ole täysin vedenpitävä. Kerran lähikaupassani tein tuon saman tempun, mutta väsynyt kassaneiti oli silti laittamassa minun tavaroitani edellä olevan asiakkaan laskuun.

Vierailija
4/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:26"]En laita ikinä vaan jätän hihnan levyisen välin.

Hihnaa ei tarvitse säästää, sitä ei kulu vaan se kiertää kehää. Tätä ei valitettavasti moni yajua.

[/quote]

Ymmärrän että on helppo ajatella asiaa vain siltä kantilta miltä sen näkee.

Vierailija
5/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että odottelet kunnes edellä olevan tavarat on menny kassan läpi? Ja jonoo kertyy kaitaisiesi vatipäiden takia.

Vierailija
6/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun edellämenevän ostoksia kasaantuu lähelle kassaa ja hihna pyörii, niin samaan kasaan menee seuraaavan ostokset. Ilman kapulaa hommasta ei tulisi mitään.

Vierailija
7/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yajuan.Sama toimii liukuportaissa.Hyppään kyytiin vasta kun edellä oleva on ylhäällä/alhaalla.Ihmettelen vain,kun porukka sitten tulee heti perässäni,vaikkei olla yhdessä liikenteessä.

Vierailija
8/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Mites tilanne että minä olen ostamassa pelkästään suklaapatukkaa. Edessäni oleva asiakas junnaa kassaneidin kanssa jonkun hinnan kanssa ja hänellä on osa ostoksista vielä hihnalla eli en saa siihen kuin pienen välin.. Ja sitten vielä takanani oleva perheenäiti yrittää aamalla selittää lapsille miksi hihnalle ei voi vielä laittaa tavaraa. Tilanne ratkeaa kun minä laitan kaksi kassakapulaa hihnalle. Minä saan patukkani ja muksut saavat pillimehunsa siihen.. Mitä pahaa ne kapulat on sulle tehny?

Vierailija
9/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:33"]

Nii että odottelet kunnes edellä olevan tavarat on menny kassan läpi? Ja jonoo kertyy kaitaisiesi vatipäiden takia.

[/quote]Sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä.

Vierailija
10/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:33"]

[/quote]Sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä.

Vierailija
11/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi laittaa kapulan? Edellä menijä ostostensa jälkeen vai perässä tulija?

Vierailija
12/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:34"]Kyllä mä yajuan.Sama toimii liukuportaissa.Hyppään kyytiin vasta kun edellä oleva on ylhäällä/alhaalla.Ihmettelen vain,kun porukka sitten tulee heti perässäni,vaikkei olla yhdessä liikenteessä.

[/quote]

Minä kyllä laitan aina edellisen kulkijan perään aina jonkun lankun tai vastaavan kapulaksi.

Vierailija
13/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:36"]

[/quote]

Ties vaikka minusta lähtöisin tuo kapulan laitto seuraavalle.Nuorempana aloin tekemään näin joskus -90 luvulla ja ihmiset ihmeissään aina kiittivät.Se oli uusi juttu.Nykyään sitten tuppisuita ja murahdetaan jos ei edellä oleva laita.

Vierailija
14/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla kävi niin, että oltiin miehen kanssa kaupassa ja kassa oli ihan helkkarin nopea, en ole niin nopeaa kassaa nähnyt missään muualla. Mies meni pakkaamaan ja jäi pieni väli, niin kassa iski loppusumman, vaikka puolet tavaroista oli viemä lyömättä. Luuli kai, että ollaan eri porukkaa, kun keskittyi niin paljon olemaan rivakka. 

Vierailija
15/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:36"]

[/quote] Voi hyva luoja! Se laittaa kapulan joka hymyili perassa tulijalle ja sanoi 'hei, mita kuuluu?'

Kuluuko sormet vai mita?

Vierailija
16/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ilman kapulaa, jos itsellä on vain muutama tavara hihnalla ja edessä tai takana olevalla samaten. Ihan eri jos edessä olevalla on hihna täynnä tavaraa ja minä alan tunkemaan siihen täyden kärryllisen verran tavaraa. Miksei kaupoissa ole pakkaajia, niin kuin jossain ulkomailla näkee? Ai niin, ne työvoimakustannukset...

Vierailija
17/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vähän paremmin, jos yrität esittää erikoisen tyhmää - tämä on av-palsta!

Vierailija
18/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:30"]

Kuule kun ihan oikeasti olen saanut todistaa niin retardien kassatyttöjen olemassaoloa, etteivät ne ole tajunneet sen välin siinä tarkoittavan sitä, että asiakas vaihtuu. Tyytyväisinä vailla huolta huomisesta ovat jatkaneet ostosteni lappamista edelläni olleen asiakkaan laskuun. 

Ja näin on käynyt ihan pariinkin otteeseen. 

[/quote]

Osa asiakkaista on niin retardeja ettei osaa käyttää yksinkertaista kapulaa. Itse jatkan ostosten lappamista laskuun niin kauan kunnes se kapula tulee vastaan.

Katsos, sitä väliä niihin ostoksiin syntyy välillä asiakkailla kun he asettavat ostoksensa kassahihnalle - tuotteet eivät ole todellakaan aina mitenkään lähekkäin toisiaan. Ei kiinnosta siinä sitten arvioida että symboloiko tämä väli sitä, että asiakas oli jostain syystä hidas latomaan tavaroita hihnalle vai sitä että joku ei vaivaudu käyttämään kapulaa.

Opetelkaa käyttäytymään kaupassa. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
19/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma lukunsa ovat ne ihmiset jotka jäävät vain tuijottamaan siihen kassalle kuin idiootit kun ne ostokset menevät siitä läpi ja sitten vasta kun myyjä sanoo loppusumman niin aletaan tonkia sitä lompakkoa sieltä laukun kätköistä... Ei, se myyjä ei sano "saat nämä tällä kertaa ilmaiseksi" vaikka kuinka sitä odottaisi.

Vierailija
20/27 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellä oleva ei laita kapulaa hihnalle, saatan laittaa kettullessani omat ostokseni hänen ostoksiin kiinni. Oppiipahan olemaan. Mulle ei vittuilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi