Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on huomenna laskettuaika <3

Vierailija
10.05.2014 |

Eli aikas jännissä tunnelmissa mennään kohti äitienpäivää täällä meillä :).

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutusta Tälle? Ei ymmärrä!

Vierailija
22/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toki alkaa kasvamaan äidiksi, mutta on vielä kaukana äidistä :) Äitiyteen ei mielestäni voi varautua, vaikka kuinka yrittää valmistautua ja useimmathan näin tekevät. Loppujen lopuksi se lävähtää vasten kasvoja, niin hyvässä kuin pahassakin. Sama juttu isyyden kanssa. Voisikin puhua ylipäätään vanhemmuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:19"]Voi miten ihanaa!!! Onko tulokas tyttö vai poika? Vai tiedättekö vielä???[/quote]

Tyttölupaus ollaan saatu, mutta katsotaan nyt kumpi tulee :) <3.

Vierailija
24/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:12"]

Minusta esikoistaan odottava nainen ei ole vielä oikeasti oikeasti äiti. Sitten kun synnytys, yletön rakkauden tunne+huolehtiminen, yövalvomiset, kipeät tissit, väsymys, vaipanvaihdot ym. on tulleet tutuksi, on ÄITI :)

Toki poikkeuksena naiset, jotka syystä tai toisesta menettävät lapsensa heti tämän synnyttyä tai jos lapsi kuolee kohtuun. Kun on käyny edellä mainitun murhenäytelmän läpi, on äiti siinä missä nekin, jotka ovat lapsensa saaneet pitää.

Tämän.sanon siis kaikella rakkaudella, kyllä te ymmärrätte kun äidiksi tulette :) Raskausaika on vain jäävuoren huippu, jos sitäkään.

[/quote]

No, entäs jos mä sanon omana mielipiteenäni että sitten vasta on äiti, ja onnistunut tehtävässään kun on saanut lapset kasvatettua aikuisiksi?

Meinaan, voi kai niinkin tehdä. Mulla on 3 aikuista lasta.

Mun mielestä kyllä jokainen on äiti, jolla on lapsi.

Vierailija
25/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:43"]Tsemiä synnytykseen!

Verta vuosi niin että pyörryin, eppari leikattiin. Se oli niin kipee ettäpystyin pissaamaan vasta kahden päivän päästä. Katetroitiin siinä välissä. Kotii kun päästiin niin olin kolme viikkoa petissä, särkylääkkeitä kolmasti päivässä. Mies hoiti vauvan ja kaiken.

Kun raahauduin suihkuun, mies sillä välin vaihtoi petivaatteet ja laittoi uudet sänkysuojat. Makasin sängyssä ilman housuja että jalkoväli saisi happea. Jälkivuotoa tuli reippaasti.

[/quote]

"Kärsi niin saat kirkkaimman kruunun" mikä hitto naisia vaivaa kun pitää toisia pelotella omilla kokemuksillaan. Jokainen synnytys on omanlaisensa ja vaikka sinulla kävi näin, ei se tarkoita että kaikilla käy samoin.

Tsemppiä ja onnea ap.lle. :)

Vierailija
26/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:21"]Minä olen kaksi kertaa tehnyt positiivisen raskaustestin äitienpäiväviikonloppuna. Ja molemmat vauvat myös syntyivät. Olihan se hassu tunne juhlia omalla äitillä. Ja pakkohan testeistä oli äitillekin kertoa! :D[/quote]

Voi että :D <3. En kyllä varmasti itsekkään olisi sinun tilanteessa malttanut olla kertomatta!

Vierailija
27/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin mielestäni, kaikki ovat äitejä joilla on syntynyt lapsi.

Vierailija
28/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin mielestäni, kaikki ovat äitejä joilla on syntynyt lapsi.

Vierailija
29/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämäntilanne sinulla on? Eli oletko töissä tms.

Vierailija
30/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:34"]Millainen elämäntilanne sinulla on? Eli oletko töissä tms.

[/quote,???? Mitä väliä ???? Taas yks tyhmä.

Vierailija
31/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:34"]Millainen elämäntilanne sinulla on? Eli oletko töissä tms.

[/quote,???? Mitä väliä ???? Taas yks tyhmä.

Vierailija
32/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:43"]Tsemiä synnytykseen!

Verta vuosi niin että pyörryin, eppari leikattiin. Se oli niin kipee ettäpystyin pissaamaan vasta kahden päivän päästä. Katetroitiin siinä välissä. Kotii kun päästiin niin olin kolme viikkoa petissä, särkylääkkeitä kolmasti päivässä. Mies hoiti vauvan ja kaiken.

Kun raahauduin suihkuun, mies sillä välin vaihtoi petivaatteet ja laittoi uudet sänkysuojat. Makasin sängyssä ilman housuja että jalkoväli saisi happea. Jälkivuotoa tuli reippaasti.

[/quote]

"Kärsi niin saat kirkkaimman kruunun" mikä hitto naisia vaivaa kun pitää toisia pelotella omilla kokemuksillaan. Jokainen synnytys on omanlaisensa ja vaikka sinulla kävi näin, ei se tarkoita että kaikilla käy samoin.

Tsemppiä ja onnea ap.lle. :)

[/quote]Tuo akka valehtelee tai on niin kurja elämäntilanne ettei oo päässyt kelleen avautumaan tästä kaameasta tilastaan. Aivan dorka.

Vierailija
33/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:34"]

Millainen elämäntilanne sinulla on? Eli oletko töissä tms.

[/quote]

Sain opintoni hiljattain päätökseen ja kerkesin olemaan hetken oman alan töissä. Nyt kuitenkin vauvan synnyttyä olen muutaman vuoden kotona :).

Vierailija
34/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:31"]

saas nähdä onko sulla vielä huominen juhlapäivä... vai joudutko odottamaan vielä vuoden ekaan äitienpäivään ♥

tsemppiä pinnistykseen

[/quote]

Olenko ainoa, joka kokee viettävänsä huomenna ensimmäistä äitienpäivää vaikka lapsi syntyykin vasta kesällä? Minusta olen jo äiti vaikkei lapsi olekaan vielä vatsan ulkopuolella. Jos en kokisi olevani äiti jo nyt, olisin voinut jatkaa elämää aivan normaalisti kunnes lapsi syntyy (syödä kaikkea kiellettyä, juoda alkoholia, harrastaa urheilua, jota ei raskaana ollessa suositella yms).

[/quote]

Hm....teinit

[/quote]

toki, jos 26-vuotias on vielä teini...

itse ajattelen asian niin, että ei se äitiys ala  maagisesti vasta siitä hetkestä, kun lapsi on saatettu maailmaan vaan kuten joku jo sanoikin, että äidiksi aletaan kasvaa siitä viimeistään siitä hetkestä alkaen, kun saadaan tietää että lapsi on tulossa. Äitiys on myös asia, jossa ei ole tule koskaan valmiiksi, vaan siinä kasvetaan ja kehitytään lapsen/lapsien mukana. 

varmasti se tunne, että olen äiti konkretisoituu sillä hetkellä, kun lapseni saan ensimmäistä kertaa syliini, mutta rakastan lastani jo nyt täydestä sydämestäni ja teen kaikkeni, että hän saa parhaan mahdollisen alun elämälleen ja siksi koenkin olevani äiti jo nyt. 

En kuitenkaan oleta, että ihmiset (lähinnä siis mieheni) muistaisivat minua jo huomenna, ymmärrän kyllä, että valta osa ihmisistä kokee, että olen äiti vasta kun vauva on syntynyt. 

Vierailija
35/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi taitaa olla esikoisesi.. Ei kukaan kai muuten jaksa hehkutella jossain av:llä.

Vierailija
36/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:31"]

saas nähdä onko sulla vielä huominen juhlapäivä... vai joudutko odottamaan vielä vuoden ekaan äitienpäivään ♥

tsemppiä pinnistykseen

[/quote]

Olenko ainoa, joka kokee viettävänsä huomenna ensimmäistä äitienpäivää vaikka lapsi syntyykin vasta kesällä? Minusta olen jo äiti vaikkei lapsi olekaan vielä vatsan ulkopuolella. Jos en kokisi olevani äiti jo nyt, olisin voinut jatkaa elämää aivan normaalisti kunnes lapsi syntyy (syödä kaikkea kiellettyä, juoda alkoholia, harrastaa urheilua, jota ei raskaana ollessa suositella yms).

[/quote]

Hm....teinit

[/quote]

toki, jos 26-vuotias on vielä teini...

itse ajattelen asian niin, että ei se äitiys ala  maagisesti vasta siitä hetkestä, kun lapsi on saatettu maailmaan vaan kuten joku jo sanoikin, että äidiksi aletaan kasvaa siitä viimeistään siitä hetkestä alkaen, kun saadaan tietää että lapsi on tulossa. Äitiys on myös asia, jossa ei ole tule koskaan valmiiksi, vaan siinä kasvetaan ja kehitytään lapsen/lapsien mukana. 

varmasti se tunne, että olen äiti konkretisoituu sillä hetkellä, kun lapseni saan ensimmäistä kertaa syliini, mutta rakastan lastani jo nyt täydestä sydämestäni ja teen kaikkeni, että hän saa parhaan mahdollisen alun elämälleen ja siksi koenkin olevani äiti jo nyt. 

En kuitenkaan oleta, että ihmiset (lähinnä siis mieheni) muistaisivat minua jo huomenna, ymmärrän kyllä, että valta osa ihmisistä kokee, että olen äiti vasta kun vauva on syntynyt. 

[/quote]

Olen samaa mieltä tuosta että äitiys on asia, jossa ei tule koskaan valmiiksi, vaan siinä kasvetaan ja kehitytään lapsen/lapsien mukana. Jotenkin olen ajatellut tämän raskauden aikana että kasvan pikkuhiljaa tämän kasvavan mahani myötä äidiksi ja kun pienen saan syliin, olen sitten äiti :). Tämä on kuitenkin minun tapani ajatella, enkä koe että se olisi se yksi ja ainoa tapa. Äitiys kun on minusta sellainen asia jonka jokainen kokee omalla tavallaan,  eli yhtä monta tapaa kuin äitiäkin :).

Vierailija
37/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea tytöstä tai tulevasta sellaisesta!

Vierailija
38/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihananpaa äitienpäivää ei varmaan voisi ollakkaan :) voimia sulle koetokseen!

Vierailija
39/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok....... piti sitten täällä kertoa

Vierailija
40/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä minkä takia ihmiset aivan liian useasti valittavat täällä kun joku kertoo jotakin positiivista/ihanaa. Pitäisikö aina olla haukkumassa sitä omaa ukkoa ja marista kuinka v-mäistä elämä on? Itse ainakin tykkään lukea tämän uutisen kaltaisia ihania asioita, vaikka kyseessä olisikin tuiki tuntematon. Onnea sinulle aloittaja. Ei kannata välittää näistä marisijoista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme