Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitisi tapa, jonka olet tietoiseti jättänyt omasta elämästäsi pois?

Vierailija
10.05.2014 |

Äitienpäivän kunniaksi gallup, niistä oman äidin tavoista, joista on itse pyrkinyt oikein tietoisesti pois. (ovat siis mielestäsi turhia tai ahdistavia)

Äitini tavat, joita siis meillä ei noudateta

- tietty siivouspäivä

- saunassa vain lauantaina

- pullaa leivotaan launataina

- yllätysvieraita ei voi tulla

- vain sukulaisia ruokavieraiksi

- kaikkialla ollaan puoli tuntia etuajassa (tässä on itselläni vielä vähäään petrattavaa, kun olen joka paikassa 15 min. etuajassa)

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välttänyt ryhtymästä kynnysmatoksi muille ihmisille, äiti todennäköisesti jatkaa sitä koko loppuelämänsä ja on jo selvästi masentunut. Itse tunnen kammoa kaikenlaisia parisuhteita kohtaan eikä valitettavasti asialle saa järjellä yhtään mitään. Niin voimakas vaikutus äitini kohtalon seuraamisella vierestä on ollut.

Vierailija
62/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaaminen ja itsensä kännissä nolaaminen, muiden loputon mielistely jamegalomaanisiin mittoihin kasvava huoledtuminen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaaminen ja itsensä kännissä nolaaminen, muiden loputon mielistely jamegalomaanisiin mittoihin kasvava huoledtuminen,

Vierailija
64/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumatta jättäminen silloinkin kun muilta on kehuja tullut. Tai kehumisen vähättely. Turhaan en kehu lapsiani, mutta kun he onnistuvat jossain tai päivä on muuten ollut erityisen mukava, sanon sen heille ääneen viimeistään illalla.

Lapset ovat  10 ja 14 vuotiaita ja välillä ovet paukkuu ja kantapäät kopsuu kummallakin mutta silti koitan heille muistaa illalla kertoa rakastavani heitä. Joskus se jää sanomatta ääneen, mutta hyvin harvoin.

Vierailija
66/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle puhuminen, jatkuva puhe omista asioistaan.

Vierailija
67/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei koskaan sanonut mulle rakastavansa , ei halannut , eikä pussanut( vauvana ehkä)

Vierailija
68/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten epätasapuolisen kohtelun, tosin ei minulla vielä lapsia ole. lapsen välinpitämättömän kohtelun ja penseyden. älyttömän kurinpidon (mm. 13-v. lukkojen taakse jättäminen hyvin aikaisesta kotiintuloajasta lipsumisen takia...)

Vierailija
69/70 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuterin värisissä sloggeissa hengailu himassa. Ei muuten mitään väliä, mutta harvemmin laittoi vaatteita päälleen kun kavereita tuli kylään. Tosin olivat todella tuttuja tyyppejä myös äidilleni, joten koki olevansa heidän seurassaan kai ihan oma itsensä. Äiti ei siis pidä mistään ahdistavasta vaatteesta ja on kuumaverinen.

Aika pieni asia, mitä tietoisesti vältän. Äidiltä paljon olen oppinut.

Vierailija
70/70 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensyönti.