Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää
"Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.
– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilka…
Kommentit (946)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on keneltäkään pois jos joku harrastaa seksiä eri kumppaneiden kanssa? Jos ei esimerkiksi löydä sopivaa kumppania vakavaan suhteeseen, pitäisikö olla ilman seksiä? On niin väärin vielä tänä päivänä pitää naista halpana jos hänellä on ollut useita kumppaneita, kun taas miehiä sama asia ei koske.
Se, että sinkkuna harrastelee paljon ei todellakaan korrelisoi sitä että suhteessa ei kykenisi olemaan uskollinen.Tämä johtuu siitä, että nainen on alistunut useille miehille ja ottanut useat nesteet.
Ja kyllä se joka jakaa, jakaa myös suhteen aikana. Ei tule mieleen yhtään irtoseksiä harrastanutta naista, jotka eivät ole pettäneet.
No sinä et muita naisia tunne kuin äitisi 😂😂😂
Meinasin juuri sanoa samaa;D palsta taas täynnä in celeitä uh..
Te naiset alennutte aina nimittelemään, kun asia-argumentit loppuvat kesken.
Ei, kyllä tuo ilmiö on kyllä valitettavasti ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usein miesten kanssa.
Mitä sitten?
Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.
Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...
Voivoi sentään. Jonkun olisi varmaan pitänyt aikanaan kertoa, että seksi liittyy ihmissuhteisiin, ei sitä jaella kuin kansalaispalkkaa, saati siihen ole oikeutusta vain palliperusteella, vain koska joku on mies.
Liittyykö se ihmissuhteisiin niillä naisilla, joilla on ollut yli 50 kumppania? Eikö seksiä ole ollut tarjolla heille niin kuin kansalaispalkkaa? En oikein tajua, miksi et ymmärrä tätä sukupuolten välistä epäsuhtaa. Pitääkö se vääntää sinulle rautalangasta?
Kyllä liittyy. Jotta kaksi ihmistä harrastaa seksiä, pitää molempien haluta sitä. Kummalla tahansa on myös oikeus olla haluamatta. Aliarvioit muuten miehiä pahasti esittämällä, että he ovat tarjolla jossain hyllyllä, aina valmiina jokaisen vastaantulevan naisen poimittavaksi. Vapaa tahto.
Yhden illan juttu on ihmissuhde? Et edelleenkään tunnusta epäsuhtaa miesten ja naisten välillä. 🙄
Jonkinlainen kontakti täytyy olla kahden yksilön välillä, jotta seksiin asti päästään. Ja koska siihen ei koskaan päästä "minulla on oikeus" -itkupotkuraivarilla, voidaan olettaa sen liittyvän ihmissuhteisiin, kuten kirjoitin, jotta nämä kaksi yksilöä molemmat lämpenevät ajatukselle edes sen yhden kerran. - Meidän tytär on kirjolla, eikä hänelläkään ole vaikeuksia ymmärtää.
Sinulla on aika kamala käsitys ihmissuhteista ja vedät vielä autistikortin, vaikka oma tyttäresikin on autisti. No, ei pitäisi odottaa palstan naisilta tuon parempaa...
Liittyy ihmissuhteisiin vs haluamasi tasajako, koska hui, sentään mies. Toiset (o)saavat, toiset eivät. Olen tavannut vuosien varrella parempiakin trolleja, lähden aamukahville.
Minua alkaa oksettaa, kun ajattelen, että olet erityislapsen äiti.
Ota kaarimalja, lapsi on parikymppinen ja maailmalla. :D
Silti. 🤮
Ajatella, noin herkkä ja vaatimassa seksin jakautumista tasan.
Ulí haluaa katkeroitua vaikka väkisin, ja mikäs siinä. Linkki ei johda mihinkään, ja aloitusviestissä lainataan yhtä henkilöä, jolla ei ole mutuilunsa perusteeksi yhtään mitään. Voisi olla fiktiota koko tyyppi näillä tiedoilla.
Minusta on hieno asia, jos ihmiset harrastavat paljon seksiä. Alistumisella ja nesteillä tai ilman, kunhan on vapaaehtoista :D
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt siis on?? Haluaako mies itselleen naisen, joka on sängyssä halukas seksipeto, vai siveellisen neitsyen jota ei seksi oikein kiinnosta?
Ärsyttävää aina lukea tämä lause näissä keskusteluissa.
Eli jos haluat olla "halukas seksipeto", niin sinun pitää maata mahdollisimman monen miehen kanssa.
Ehkä se siveellinen neitsytkin on halukas seksipeto, mutta haluaa vain sitä omaa kumppania eikä halua maata randomi miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on keneltäkään pois jos joku harrastaa seksiä eri kumppaneiden kanssa? Jos ei esimerkiksi löydä sopivaa kumppania vakavaan suhteeseen, pitäisikö olla ilman seksiä? On niin väärin vielä tänä päivänä pitää naista halpana jos hänellä on ollut useita kumppaneita, kun taas miehiä sama asia ei koske.
Se, että sinkkuna harrastelee paljon ei todellakaan korrelisoi sitä että suhteessa ei kykenisi olemaan uskollinen.Tämä johtuu siitä, että nainen on alistunut useille miehille ja ottanut useat nesteet.
Ja kyllä se joka jakaa, jakaa myös suhteen aikana. Ei tule mieleen yhtään irtoseksiä harrastanutta naista, jotka eivät ole pettäneet.
Tuolla logiikalla taisi miehillä loppua argumentit jo monta sivua sitten, kun ensimmäinen h-sana löysi tiensä keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.
Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...
Niin ja sama naisilla. Kaikki naiset eivät ole seksuaalisesti aktiivisia, joten nuo aktiiviset harrastavat molemmista sukupuolista seksiä sitten keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole kyllä mitään väliä paljon niitä seksikumppaneita on ollut, kunhan on pysynyt terveenä ja on harrastanut seksiä omasta tahdosta. En ymmärrä miksi joku näitä laskee?
Nimenomaan. Tehdäänkö vastaavasti tutkimuksia miesten seksikumppanien määrästä? Ai ei? Niin, mutta sehän onkin ihan eri asia, miksi siitä edes pitäisi tehdä tilastoja... Ajattelee yllättävän moni vielä vuonna 2020.
Tehdään. Alle 35-vuotiaalla miehellä niitä on ollut tyypillisimmin alle 5. Tuollaisen tilaston olen joskus nähnyt.
Väestoliiton mukaan: ”Keski-ikäisillä miehillä ja naisilla on ollut eniten kumppaneita, miehillä keskimäärin 18–20, naisilla vastaavasti 10–13.”
Keskiarvo on aina korkeampi harvojen panomiesten vuoksi.
On huomioitu, viralliset tutkimukset katsos tehdään ihan huolellisesti: ”Kun haetaan vastaavat mediaanit eli keskiluvut, niin tavallisimmat kumppanimäärät ovat keski-ikäisillä miehillä 7–10 ja naisilla 5–7.”
Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se täällä naisia haukut ja solvaat, senkin naisvihaaja. t. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole kyllä mitään väliä paljon niitä seksikumppaneita on ollut, kunhan on pysynyt terveenä ja on harrastanut seksiä omasta tahdosta. En ymmärrä miksi joku näitä laskee?
Nimenomaan. Tehdäänkö vastaavasti tutkimuksia miesten seksikumppanien määrästä? Ai ei? Niin, mutta sehän onkin ihan eri asia, miksi siitä edes pitäisi tehdä tilastoja... Ajattelee yllättävän moni vielä vuonna 2020.
Tehdään. Alle 35-vuotiaalla miehellä niitä on ollut tyypillisimmin alle 5. Tuollaisen tilaston olen joskus nähnyt.
Väestoliiton mukaan: ”Keski-ikäisillä miehillä ja naisilla on ollut eniten kumppaneita, miehillä keskimäärin 18–20, naisilla vastaavasti 10–13.”
Sama naisten kohdalla eli luvut ovat vertailukelpoiset.
Tavismiehellä ei tosiaan ole elämänsä aikana noin montaa kumppania, vaikka keskiarvo olisikin tuo. Nykyään miehillä on vähemmän kumppaneita kuin ennen ja se määrä on laskusuunnassa muutenkin, jos tilastoja katsotaan. Ne pieneen prosenttiin kuuluvat eliittimiehet muodostavat toki poikkeuksen tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murto-osan miehistä. Ei seksi jakaudu tasan miesten kesken.
Eikä tarvitsekaan jakautua. Niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt siis on?? Haluaako mies itselleen naisen, joka on sängyssä halukas seksipeto, vai siveellisen neitsyen jota ei seksi oikein kiinnosta?
Ärsyttävää aina lukea tämä lause näissä keskusteluissa.
Eli jos haluat olla "halukas seksipeto", niin sinun pitää maata mahdollisimman monen miehen kanssa.
Ehkä se siveellinen neitsytkin on halukas seksipeto, mutta haluaa vain sitä omaa kumppania eikä halua maata randomi miesten kanssa.
Olen eri, mutta todennäköisyydet lienee kuitenkin sen puolella ettei ihminen ole kovin seksuaalinen ellei ole aikuisiällä vielä kertaakaan kokenut tarvetta harrastaa seksiä. Kukaan tuskin väittää ettei yksittäistapauksissa voisi olla toisinkin.
Ulinainen huutelee täällä taas. 🙄
Vierailija kirjoitti:
No daa, ne haluaa siveellisen neitsyen, joka maagisesti muuttuu halukkaaksi seksipedoksi juuri HÄNEN taikapeniksensä ansiosta!
😂😂😂 ja sit vingutaan ja ihmetellään ku kukaan nainen ei halua heitä panna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Niin...?
Andyspirit kirjoitti:
naiset on nykyään lesboja
Tämä on muuten totuudensuuntainen kommentti. Naisten kiinnostus toisia naisia kohtaan on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisen vuosikymmenen aikana, ihan tutkitusti.
Eli aloituksenkin seksikumppanit voivat olla mitä suurimmissa määrin toisia naisia. Ja te miehetkin siis tosiasiassa kilpailette naisten kanssa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Voivoi sentään. Jonkun olisi varmaan pitänyt aikanaan kertoa, että seksi liittyy ihmissuhteisiin, ei sitä jaella kuin kansalaispalkkaa, saati siihen ole oikeutusta vain palliperusteella, vain koska joku on mies.
Liittyykö se ihmissuhteisiin niillä naisilla, joilla on ollut yli 50 kumppania? Eikö seksiä ole ollut tarjolla heille niin kuin kansalaispalkkaa? En oikein tajua, miksi et ymmärrä tätä sukupuolten välistä epäsuhtaa. Pitääkö se vääntää sinulle rautalangasta?
Vihjaatko, että naiset saavat seksiä helposti, joten miestenkin kuuluisi saada?
Meidän naisten seksin saaminen on ihan teistä miehistä kiinni. Älkää antako sitä "kuten kansalaispalkkaa", jos se tuntuu mielestänne epäoikeudenmukaiselta.
Huomatkaa kyselijä. Tuossa saattaa olla melkoinen havainnointi harha. Onkohan missään tutkimusta että miten kumppanien määrä on jakautunut. Onko hajonta iso? Jos jotain näkee niin huippulukuja, tai jotain keskiarvoja, jotka ei oikeastaan kerro mitään. Antakaa vaikka desiilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehellä ei tosiaan ole elämänsä aikana noin montaa kumppania, vaikka keskiarvo olisikin tuo. Nykyään miehillä on vähemmän kumppaneita kuin ennen ja se määrä on laskusuunnassa muutenkin, jos tilastoja katsotaan. Ne pieneen prosenttiin kuuluvat eliittimiehet muodostavat toki poikkeuksen tässä.
Enemmistö määrittää normaalin eli sen sun ”tavallisen miehen” ja mediaani ilmoitettiin jo edellä. Jos et mene keskilukuun, et ole tässä suhteessa ns tavallinen.
En itsekään naisena mene mediaaniin vaan jään alle. En siis ole ”tavallinen nainen”, mutta ei haittaa yhtään. Olen parisuhteessa.
Näistä katkerien miesten kommenteista näkee, että seksi on heille jotain likaista ja ällöttävää. Samoin nainen menee seksistä pilalle, vaikka kerrastakin. Onko sitten ihme ettei saa? Ei tuollaista asennetta pysty salaamaan.