Katseltiin kauhuleffaa ja mies sanoi että pelkää mua!
Eli lyhyesti: leffassa oli kohta jossa mies leikkaa naiselta päänahan irti. Mua ei tälläiset juurikaan hetkauta kun tiedän että se on feikkiä. Mies taas ei pystynyt katsomaan ja vetäs käden jotenkin suuttuneena mun kädestä pois. Sitten alkoi vaahtoamaan että tykkään katsella tollaisia ja että hän alkoi pelkäämään mua! ja siis aivan tosissaan! Mites tähän nyt sit reagoisi!!
Kommentit (39)
Siis minkä nynnerön kanssa katsoit? Hommaa Mies
No nynneröksi en kutsuisi on sen verran pahimman luokan diktaattori koko äijä. Mutta kieltämättä huvitti kyllä tuo reaktio, tekisi mieli tosiaan ruveta pelottelemaan 'tosissaan' ! Ap
Eli säikähti sitä leffaa ja suuttu sulle, kun sä et säikähtänyt. Lapsellisuuden huippu. Ja tietenkin alkoi syyttää sua asiasta. tyypillistä. Mene huokaillen kolistelemaan veitsilaatikolle. Saat nauraa, kun se pissii housuunsa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:31"]
No nynneröksi en kutsuisi on sen verran pahimman luokan diktaattori koko äijä. Mutta kieltämättä huvitti kyllä tuo reaktio, tekisi mieli tosiaan ruveta pelottelemaan 'tosissaan' ! Ap
[/quote]
Ja olet säikyn apinasi kanssa koska...?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:32"]
Eli säikähti sitä leffaa ja suuttu sulle, kun sä et säikähtänyt. Lapsellisuuden huippu. Ja tietenkin alkoi syyttää sua asiasta. tyypillistä. Mene huokaillen kolistelemaan veitsilaatikolle. Saat nauraa, kun se pissii housuunsa.
[/quote]
joo! :D Oli kyllä huvittava tilanne kun normaalisti on niin machoa, seko mikä seko. Ja se miksi olen koko ihmisen kanssa ei nyt varmaan liity tähän asiaan MILLÄÄN lailla! :D
Tuijota sitä jostain kulman takaa pistävästi ja katso sen reaktio kun se huomaa sut! :D
Tuijota se hereille pimeässä. Läheltä. Tai mene sängyn viereen seisomaan ja huojumaan niin kuin Paranormalissa. Vedät siltä peiton pois niin se herää. haha
Ja mustakin vähän arvoitus miksi olet sen ukkos kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:28"]
Siis minkä nynnerön kanssa katsoit? Hommaa Mies
[/quote]
Et taida olla sukupuolirooleja vastustava feministi?
No, kai tämäkin olisi av-mammoille jättöperuste: mies rupesi pelkäämään minua!
Oon itse asiassa jo aikasemmin huomannut tätä kauhuleffapelkoa miehellä..joskus olen pilaillut että täysin ilmeettömästi alan lähestyä häntä..harmi vain kun pokka pettää heti alkumetreillä :D pitäisi vähän karaista tuollasta tyyppiä! Ap
Äh viesti katkesi keskeltä..eli siis pelottaavalla ilmeellä alan lähestyä kädet ojossa..ap
Ihan mielenkiinnosta: suhtaudutteko yhtä myönteisesti mieheen, joka pelottelee naistaan, kun tämä on säikähtänyt jostain?
Tätä palstaa lukiessa ihmettelen usein naisten julmuutta ja arvomaailmaa.
Kait se nyt pelkää sua, kun luulee et olet samaa kastia. Tyynenä katsot ja kohta viipaloit sen miehesi.
Tänään kun mies heräsi, oltiin vielä sängyssä niin näyttelin kuollutta, silmät auki suu raollaan enkä reagoinut mihinkään. sitten nousin draculatyylillä ylös. nyt mies pelkää vielä enemmän :D ap
Eilen mies lähti käymään ikeassa ja olin jo aamusta asti muistutellut vähän väliä että ostaa sen veitsenteroittimen. Lähetin vielä viestin perään että 'Muista veitsenteroitin!' Mies oli jo vähän ärsyyntynyt että mikä hitto mua vaivaa :D salaa varmaan kuitenkin pelkäs! Tänään soitti töistä ja kysyi että mitä teet, sanoin että tuli yhtäkkiä sellainen nostalgiakuume että päätin katsoa Psykon....:D ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:11"]
Siis on ihmisenä turta ja sairas jos ei tunne syvään järkytykseen asti empatiaa kun fiktiiviselle hahmolle, jota näyttelijä esittää, tapahtuu fiktiivisiä asioita? Ok.
Jos on oikein hyvä ja mukaansatempaava leffa niin kyllähän sitä harmittelee mukavien hahmojen ikäviä kohtaloita, mutta omasta mielestäni taas hysteerinen ylireagointi tuollaiseen on omituista ja epätervettä. Näin me olemme erilaisia.
t. nainen joka jopa liiallisuuksiin asti huolehtii, hoivaa ja myötäelää oikean elämän ihmisiä mutta joka ymmärtää todellisuuden ja fiktion eron
[/quote] Et siis ihan oikeasti tajua, että AP:n aviomies on oikean elämän ihminen, eikä fiktiota?!?
Joka tapauksessa AP on sairas sadisti.
[/quote]
En viitannut siihen, vaan noihin jotka ehtivät julistaa kaikki kauhu/splatterleffoja reaktiotta katsovat käytännössä psykopaateiksi. Luetunymmärtämisesi ei vissiin ihan pelaa.
Tosissaan pelkäävän tarkoituksenmukainen säikyttely on enemmänkin hölmöyttä ja tunneälyn puutetta, ei sadismia.
En ole koskaan ymmärtänyt, millainen ihminen kokee viihdyttäväksi katsoa kun ihmisiä palotellaan. Vaikka se on fiktiota, sellaisen näyn kuuluu kuvottaa. Siksihän niitä leffoja tehdäänkin. Että ihmiset saisivat kokea äärimmäisiä tunteita. Mutta ap ei ilmeisesti tunne mitään katsoessaan kun veri lentää? Kyllä se on vähän robottimaisen ihmisen merkki.
Mitä tulee tuohon miehen kiusaamiseen... Minä ainoastaan luen tältä palstalta mitä ap on tehnyt ja olen hänen touhuihinsa jo ihan kypsä. Voin vain kuvitella miten kyllästynyt mies on vajakkiin vaimoonsa. Kerta nyt vielä menee, mutta jatkuva saman vitsin vääntäminen on todella tympeää.
Ihmisiä pelotellessa kannattaisi myös aina ottaa huomioon, että siinä voi käydä itselle hassusti. Pelästyessään ihmisen saattavat automaattisesti reagoida, ja pelottelija saattaa saada nyrkin naamaansa, tulla tönäistyksi portaat alas tms. Eräs tyttöhän menetti henkensä Amerikassa, kun piiloutui kaappiin aikomuksenaan säikyttää kaverinsa. Kaveri ampuikin hänet oven läpi kuvitellen murtovarkaaksi.
ymmärrän miestäsi. mun mielestä ihmisten kiduttamisen ja tappamisen katselemisessa ei ole mitään viihdyttävää. tajuan kyllä hyvin, että se on fiktiivistä, mutta mulle vastenmieleistä.
jos joku katsoo tuollaista huvikseen ja kokematta ällötystä, se olisi mullekin epämiellyttävää. ei se miehesi sinua pelkää, mutta ajattelee varmaan, että olet epäempaattinen ja outo, koska voit katsoa tuollaista. se, että et edes ymmärrä asiaa ja vitsailet sillä, kertoo miehellesi, että olette eri tasolla aian suhteen. jos ette ole olleet kauan yhdessä, en usko, että suhteella on pitkä tulevaisuus. miestä varmaan tympii käytöksesi ja "pelottelu". grow up.
Pelottele sitä lisää. Kerro, että oot tehnyt sitä aidosti jollekkin ihmiselle vakavasti.