Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseltiin kauhuleffaa ja mies sanoi että pelkää mua!

Vierailija
10.05.2014 |

Eli lyhyesti: leffassa oli kohta jossa mies leikkaa naiselta päänahan irti. Mua ei tälläiset juurikaan hetkauta kun tiedän että se on feikkiä. Mies taas ei pystynyt katsomaan ja vetäs käden jotenkin suuttuneena mun kädestä pois. Sitten alkoi vaahtoamaan että tykkään katsella tollaisia ja että hän alkoi pelkäämään mua! ja siis aivan tosissaan! Mites tähän nyt sit reagoisi!!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Tästä tulee hupaisa kesä! :D ap

Vierailija
2/39 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:39"]Joo! Tästä tulee hupaisa kesä! :D ap

[/quote]

Tuskin, se mies jättää sut ihan pian jos vielä jatkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt maskeerauksia ja tiedän tarkalleen miten elokuviin noi verimaskit ja haavat tehdään. Mua jopa kiinnostaa ne kohdat. :D Onneksi mieheni ei pelkää minua.

Vierailija
4/39 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoitti hyvää arvostelukykyä, koska ei pídä kauhuroskasta

Vierailija
5/39 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sen kanssa seuraavaksi Manaaja. Sitten öriset, muljutat silmiäsi ja räit hernesoppaa pitkin kämppää. Siitä tulee hauskaa!

Vierailija
6/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankitte lapsia, niin älä ainakaan kato Ringiä miehes kanssa jos teille tulee tyttö jolla on tummat hiukset.....

Vierailija
7/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä ihmisiä, jotka voivat katsoa kauhua, ainakaan noin eksplisiittistä. Leikataan toiselta raajoja, kidutetaan, paloitellaan, poltetaan, mitä vielä.. Pitäisin tällaista tyynenrauhalliseni katsovaa ihmistä jotenkin sairaana, turtana  toisten ihmisten tunteille. 

Aika inhottavalta kuulostat ap, jos viitsit vielä miestäsi säikytellä. Toiset ovat empaattisempia, toiset herkempiä ja ehkäpä myös paremman mielikuvituksen omaavia kuin toiset. Jopa ne miehet, ehkä tämä tuli ylläripyllärinä näin 2000-luvun naisillekin.

Vierailija
8/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi, miksi joku edes katsoo sellaista %#%%# roskaa!

Vierailija
9/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä sit mies on teidän parisuhteen "hysteerinen nainen" ja sinä se tunteeton, epäempaattinen väkivallasta nauttija.

Vierailija
10/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että kunhan nukahdat, niin haen leipäveitsen ja puukotan sinua 100 kertaa:))

Huhuuu ja pöööööö!

Vierailija
11/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan nauti mistään väkivallasta, päinvastoin! Tuo kyseinen leffa oli kuitenkin aika luokaton eikä hetkauttanut kyllä paljonkaan tuo kohtaus. Ehkä oon vain niin turtunut kun joka tuutista näkee väkivaltaa. Mutta otan kyllä ilon irti tästä miehen 'pelosta' :D ap

Vierailija
12/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:02"]

Tänään kun mies heräsi, oltiin vielä sängyssä niin näyttelin kuollutta, silmät auki suu raollaan enkä reagoinut mihinkään. sitten nousin draculatyylillä ylös. nyt mies pelkää vielä enemmän :D ap

[/quote]Olet sairas sadisti. Hakeudu hoitoon ja äkkiä!

Vierailija
13/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:01"]

En tosiaankaan nauti mistään väkivallasta, päinvastoin! Tuo kyseinen leffa oli kuitenkin aika luokaton eikä hetkauttanut kyllä paljonkaan tuo kohtaus. Ehkä oon vain niin turtunut kun joka tuutista näkee väkivaltaa. Mutta otan kyllä ilon irti tästä miehen 'pelosta' :D ap

[/quote] Olet sairas sadisti. Hakeudu hoitoon ja äkkiä!

Vierailija
14/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
15/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies se sadisti on meidän suhteessa! Nyt saa potut pottuina, kjäh kjäh! Ap

Vierailija
16/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on ihmisenä turta ja sairas jos ei tunne syvään järkytykseen asti empatiaa kun fiktiiviselle hahmolle, jota näyttelijä esittää, tapahtuu fiktiivisiä asioita? Ok.

Jos on oikein hyvä ja mukaansatempaava leffa niin kyllähän sitä harmittelee mukavien hahmojen ikäviä kohtaloita, mutta omasta mielestäni taas hysteerinen ylireagointi tuollaiseen on omituista ja epätervettä. Näin me olemme erilaisia.

t. nainen joka jopa liiallisuuksiin asti huolehtii, hoivaa ja myötäelää oikean elämän ihmisiä mutta joka ymmärtää todellisuuden ja fiktion eron

Vierailija
17/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on tällainen todella helposti sosiaalisen paineen mukana vietävä tyyppi, tai oikeasti vähän tollo. Tai molempia. Onhan se hauskaa heittää läppää täällä palstalla ja meidän muiden kuvitella, kuinka mies nyt tärisee siellä peloissaan, mutta OIKEASTI. Äärimmäisen typerää empatiakyvyttömyyttä tuo sinulta on, olkoon miehen pelästyminen kuinka typerää tahansa. 

Vierailija
18/39 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi mies ja säikkyvä olisi nainen niin ketjussa ei olisi tämmöisiä neuvoja.

Oetusarvo on, että mies tykkää katsoa kauhua enemmän ja sietää verta ja roiskeita kuin nainen.

Vierailija
19/39 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 23:11"]

Siis on ihmisenä turta ja sairas jos ei tunne syvään järkytykseen asti empatiaa kun fiktiiviselle hahmolle, jota näyttelijä esittää, tapahtuu fiktiivisiä asioita? Ok.

Jos on oikein hyvä ja mukaansatempaava leffa niin kyllähän sitä harmittelee mukavien hahmojen ikäviä kohtaloita, mutta omasta mielestäni taas hysteerinen ylireagointi tuollaiseen on omituista ja epätervettä. Näin me olemme erilaisia.

t. nainen joka jopa liiallisuuksiin asti huolehtii, hoivaa ja myötäelää oikean elämän ihmisiä mutta joka ymmärtää todellisuuden ja fiktion eron

[/quote] Et siis ihan oikeasti tajua, että AP:n aviomies on oikean elämän ihminen, eikä fiktiota?!?

Joka tapauksessa AP on sairas sadisti.

Vierailija
20/39 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sen kanssa pälli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä