Ponnari miehellä? Mitä mieltä?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 21:54"]
?
[/quote]
Jos on pitkät hiukset,ehdottomasti ponnari on paras "kampaus".Oma mies suosii nutturaa,minusta se on vähän epämiehekäs.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 22:25"]
Miehen hiukset pitää olla lyhyemmät kuin omani. Miehen tulee olla miehen näköinen, ei liuhulettinen tyyppi, josta ei tunnista takaa onko mies vai nainen.
[/quote]
Minun miehelläni on paksut, hyväkuntoiset ja melkein pyllyyn asti pitkät hiukset (paljon paksummat ja parempikuntoiset kuin omani, olen kade) ja kyllä hänestä ainakin huomaa takaakinpäin, että on mies kyseessä :) Komea miehekäs mies onkin! Sinulla taitaa vain olla huono näkö, jos et sukupuolta erota muuta kuin hiusten pituudesta.
[/quote]
Minäkin ihmettelen millainen ihminen päättelee hiuksista,onko joku mies vai nainen?Poikaystävälläni on pitemmät hiukset kuin minulla,mutta hän on 185cm pitkä ja hyvin harteikas.Saa olla tosi huononäköinen tai yksinkertaisesti vajakki,jos ponnarin takia pitää häntä naisennäköisenä :D
Mulla on maailman parhaimman näkönen mies ja hänellä on pitkä tukka, joka on lähes aina ponnarilla. Eli ehdottomasti tykkään.
Hassua että muistan edellistä suhdetta kuopatessani ajatelleenikin, että mulla pitäis olla pitkätukkanen mies ja samoin tein moinen marssi elämääni <3
Ja ei, ei ole homo, sivari eikä edes muusikko :)
Ei kiitos. Pidän lyhythiuksista miehistä.
Nam. Noin lyhyesti vastattuna aloituksen kysymykseen.
Sitten minua huvittaa nuo jotka ovat sitä mieltä että pitkätukkaiset miehet ovat homoja tai vähintään sivareita. Sitten oman kodin seinällä yllättävän usein löytyy kuva eräästä pitkätukkaisesta miehestä jonka vaatetus muistuttaa lähinnä mekkoa, joillakin tuosta miehestä tehty koru roikkuu kaulassa. Jos ei kotoa löydy kuvaa niin vähintään sunnuntaisin mennään polvistelemaan erilliseen rakennukseen missä tuon miehen kuva löytyy. Jos ei mekko päällä niin sitten lähes alasti pelkästään sukukalleuksien päälle vähän kangasta kieputettuna. Mutta niin, kaikki pitkätukkaisethan olivat homoja, myös silloin pari tuhatta vuotta sitten, eikös?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 05:51"]
Nam. Noin lyhyesti vastattuna aloituksen kysymykseen.
Sitten minua huvittaa nuo jotka ovat sitä mieltä että pitkätukkaiset miehet ovat homoja tai vähintään sivareita. Sitten oman kodin seinällä yllättävän usein löytyy kuva eräästä pitkätukkaisesta miehestä jonka vaatetus muistuttaa lähinnä mekkoa, joillakin tuosta miehestä tehty koru roikkuu kaulassa. Jos ei kotoa löydy kuvaa niin vähintään sunnuntaisin mennään polvistelemaan erilliseen rakennukseen missä tuon miehen kuva löytyy. Jos ei mekko päällä niin sitten lähes alasti pelkästään sukukalleuksien päälle vähän kangasta kieputettuna. Mutta niin, kaikki pitkätukkaisethan olivat homoja, myös silloin pari tuhatta vuotta sitten, eikös?
[/quote]Plääh...nuo tyypit ovat stereotyyppisesti jotain Ted Nugentin huudattajia. "Get a haircut and get a real job". Just. Eeei ei...ei olla vaikutteille alttiita ei.
Sitten kun nousen diktaattoriksi, niin kaikilla miehillä tulee olla kihara pitkä tukka sidottuna huolettoman löysälle, mutta tyylitellylle ponnarille silkkinauhalla. Ja parransänki.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 06:12"]
Sitten kun nousen diktaattoriksi, niin kaikilla miehillä tulee olla kihara pitkä tukka sidottuna huolettoman löysälle, mutta tyylitellylle ponnarille silkkinauhalla. Ja parransänki.
[/quote]
Kannatetaan!
Tykkään ihan sikana. Vatsan pohjassa muljahtaa aina kun näen pitkä tukkaisen miehen.
terv lyhyt hiuksinen nainen