Voiko vulvasyövän ja rajujen kirurgisten toimenpiteiden jälkeen enää löytää hyvää miestä?
Olen onnellinen että selvisin syövästä, mutta murheenmurtama siitä seikasta miten alapääni turmeltui rajujen kirurgisten toimenpiteiden jäljiltä... Voiko olla olemassa miestä, jolle tämä ei olisi ongelma? Ikääkään ei ole kuin "vasta" 36. :(
Kommentit (72)
Millä tavalla turmeltui? Jos et voi saada lapsia, niin se on miehille yleensä iso ongelma. Mikä on muuten vulvasyöpä? Onko kondylooma tms. muuttunut pahanlaatuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne voi varmasti tehdä korjausleikkauksia ja hyvä mies ei huonosta ulkonäöstä hätkähdä. Ne, jotka rajautuvat pois, ovat sellaisia, ettet heidän kanssaan edes haluaisi olla. Käypä kerralla selväksi.
Vinkkinä: älä kuitenkaan heti ensi viesteissä kerro tuosta. Se on epäreilua myös sitä toista kohtaan, joudut kannattelemaan toisen reaktiota. Juttelette niitä näitä ja käytte treffeillä ja muutamien jälkeen kerrot miksi seksi ei ole sinulla ensimmäisenä mielen päällä.
Ei välttämättä voi varmasti tehdä korjausleikkauksia. Ja vaikka voiskin niin ei sinne saa istutettua uutta limakalvoa, ihoa jne ihan mielensä mukaan. Vielä tänäkää päivänä lääketiede ei pysty kaikkeen.
Niinpä, pilalla mikä pilalla sekä tavara että nainen.
Kuvottava ihminen olet. Ketä vain voi vakava sairaus kohdata.
Hurjan nuori olet tuon syövän sairastaneeksi.
Jokatapauksessa kannattaa keskittyä siihen että olet selvinnyt hengissä ja loppuelämä on täynnä mahdollisuuksia. Älä keskity siihen mitä olet menettänyt ja jää liiaksi sitä suremaan.
Meitä ihmisiä on niin monenlaisia omine vajavaisuuksineen ja rajoitteineen. Tottakai voit löytää miehen rinnalle jota ei haittaa asia, mutta vaikeaa se tulee olemaan kuten muutenkin hyvän ja oikean puolison löytäminen.
Älä vain itse keskity tuohon asiaan. Älä missään nimessä anna sen itse olla este tutustumiselle. Omia "huonoja" puolia ei mennä sanomaan muutenkaan tutustumisen alkumetreillä. Tutustumaan, ihastukaa, rakastukaa. Sen jälkeen tuolla ei ole merkitystä monelle. (Joillekin toki on mutta se on silloin sinulle väärä mies).
Ihanaa että selvisit tuosta.
Mikä konkreettisesti on vulvasyöpä? Itse olen 34v ja multa on leikattu laskeuma ja mietin toki välillä samaa, että jos eroaisin, niin kelpaisinko kenellekään. Toki mun hoidettu vaiva on sellainen, että sen jälkiä ei näe, mutta siis, että hyväksyisikö toinen mut ”leikattuna naisena”
Kellä miehellä on kalu kun hevosella ja luonne ja kroppa kuin prinssillä?
Älä ajattele ettet olisi rakkauden arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Mikä konkreettisesti on vulvasyöpä? Itse olen 34v ja multa on leikattu laskeuma ja mietin toki välillä samaa, että jos eroaisin, niin kelpaisinko kenellekään. Toki mun hoidettu vaiva on sellainen, että sen jälkiä ei näe, mutta siis, että hyväksyisikö toinen mut ”leikattuna naisena”
Hei, tiesitkö että sinulla on aavistuksen pinnalliset elämänarvot ja saat olla kiitollinen ettet tuon suurempaa terveydellistä luopumista ole joutunut kokemaan. Toki jokaisella on oikeus omiin kokemuksiin ja on epäreilua vähätellä terveysongelmia sen rinnalla mitä muilla on. Sinun ongelmasi silti on olematon ja täysin väärän aiheen alla.
Hyvä että laskeuma on saatu onnistuneesti korjattua eikä vaivaa ole. Vulvasyöpä tosiaan on syöpä jossa poistetaan paljon myös tervettä kudosta. Esteettisyyden nimissä kudosta ei säästetä silloin kun kyse on hengestä.
Tarkoitan siis olemattomalla sitä että jos jälkiä ei näe eikä ongelma vaivaa, ja huolesi koskee sitä jos joskus tulevaisuudessa kumppani vaihtuu ja seuraavaa haittaa ajatus leikkauksesta jota ei huomaa... Tuntuu ongelma aika olemattomalla.
En tarkoittanut että laskeuma vaivana olematon.
Vasta vulvodynian jälkeen ne vaikeudet alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vasta vulvodynian jälkeen ne vaikeudet alkavat.
?
Ei haittaisi kun omakaan vehje toimi
Järkyttäviä vihakommentteja ihmisiltä..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauhean näköinen vulva ihan luonnostaan. Kaikki miessuhteeni ovat päättyneet siihen kun alapääni olen paljastanut. Tuskin alapääsi mikään rumilus on, mietin myös, voisiko jokin lisätoimenpide auttaa. Sairauden aiheuttaman haitan korjaaminen plastiikakirurgisesti kuuluu osana hoitotoimenpiteitä julkisella sektorillakin.
Voit tietenkin luulla noin, mutta todellisuudessa kaikki suhteet eivät voi päättyä genitaalien vuoksi. Pienen omistavat miehet ajattelevat samalla tavalla, ehkä heistä löytyisi sinulle kumppani?
Kyllä voi, tottakai. Kokemusta on. Maailmassa on oikeasti paljon hiton hyviä miehiä, niistä huonoista vaan aina puhutaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, tottakai. Kokemusta on. Maailmassa on oikeasti paljon hiton hyviä miehiä, niistä huonoista vaan aina puhutaan enemmän.
Tarkoitatko että miehen pitää ottaa nainen jonka kanssa ei voi harrastaa seksiä? Miksi ihmeessä? Sellainen mies on ehkä joku ikäloppu impotentti.
Kuka sellaisesta on tässä yhteydessä puhunut? Vaikutat juuri sellaiselta ei niin hyvältä mieheltä. No, oikeushan sinullakin on olla.
Tämä keskustelu osoittaa miten todellisuudesta vieraantuneita ihmiset ovat. Hyvin on onnistunut median harjoittama aivopeseminen, ihmisisten tekemiseksi seksiriippuvaisiksi. Seksi on elukoiden hommaa.
Ap älä välitä mieleltään häiriintyneiden ilkeistä kommenteista. Heillä ei ole empatiaa tai tilannetajua laisinkaan.
Huokaisin jo miehen, kunhan ei tarvitse seksiä harrastaa.