Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vulvasyövän ja rajujen kirurgisten toimenpiteiden jälkeen enää löytää hyvää miestä?

Vierailija
16.12.2020 |

Olen onnellinen että selvisin syövästä, mutta murheenmurtama siitä seikasta miten alapääni turmeltui rajujen kirurgisten toimenpiteiden jäljiltä... Voiko olla olemassa miestä, jolle tämä ei olisi ongelma? Ikääkään ei ole kuin "vasta" 36. :(

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin vaikka oli synnytyksestä 3. Asteen repeämät..

Vierailija
62/72 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä konkreettisesti on vulvasyöpä? Itse olen 34v ja multa on leikattu laskeuma ja mietin toki välillä samaa, että jos eroaisin, niin kelpaisinko kenellekään. Toki mun hoidettu vaiva on sellainen, että sen jälkiä ei näe, mutta siis, että hyväksyisikö toinen mut ”leikattuna naisena”

Hei, tiesitkö että sinulla on aavistuksen pinnalliset elämänarvot ja saat olla kiitollinen ettet tuon suurempaa terveydellistä luopumista ole joutunut kokemaan. Toki jokaisella on oikeus omiin kokemuksiin ja on epäreilua vähätellä terveysongelmia sen rinnalla mitä muilla on. Sinun ongelmasi silti on olematon ja täysin väärän aiheen alla.

Hyvä että laskeuma on saatu onnistuneesti korjattua eikä vaivaa ole. Vulvasyöpä tosiaan on syöpä jossa poistetaan paljon myös tervettä kudosta. Esteettisyyden nimissä kudosta ei säästetä silloin kun kyse on hengestä.[/quote

Tämä jäi vaivaamaan minua. Ei ollut tarkoitus loukata aloittajaa. Laskeumakin gynekologisena ongelmana vaurioittaa naiseutta myös psyykkisesti. Saati sitten aloittajan tilanne. Sitä puolta mietin lähinnä ja tunnen kyllä erittäin suurta empatiaa aloittajaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lainaus taisi epäonnistua hieman. Tuo viimeinen kappale on siis minun vastine.

Vierailija
64/72 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että joku trollaa ketjussa,

Vierailija
65/72 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ja tämä on varmaan kaikkien miesten mielipide.

Voisitteko te naiset huolia miestä jolla on hyvin pieni penis? Ette.

Höpsis. Naiset ovat kautta maailman sivu olleet naimisissa ja suhteissa pienipeniksisten miesten kanssa. Asiasta diskreetisti vaieten. Osa ehkä hyvinkin tyytyväisinä.

Vierailija
66/72 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ja tämä on varmaan kaikkien miesten mielipide.

Voisitteko te naiset huolia miestä jolla on hyvin pieni penis? Ette.

Höpsis. Naiset ovat kautta maailman sivu olleet naimisissa ja suhteissa pienipeniksisten miesten kanssa. Asiasta diskreetisti vaieten. Osa ehkä hyvinkin tyytyväisinä.

Osa ehkä hyvinkin tyytymättöminä

Vierailija
67/72 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/72 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up