Voiko vulvasyövän ja rajujen kirurgisten toimenpiteiden jälkeen enää löytää hyvää miestä?
Olen onnellinen että selvisin syövästä, mutta murheenmurtama siitä seikasta miten alapääni turmeltui rajujen kirurgisten toimenpiteiden jäljiltä... Voiko olla olemassa miestä, jolle tämä ei olisi ongelma? Ikääkään ei ole kuin "vasta" 36. :(
Kommentit (72)
Ei taas, vulvasyöpämies iskee jälleen. Ap on mies, ja tarkoitus on veetuilla naisille. Ap olisi tahdosta riippumattoman mt-hoidon tarpeessa, on niin myrkyllinen ja pahoinvoiva.
Tästä ketjusta huomaa miten ilkeitä ihmiset ovat toisilleen.,
Kuka vain voi sairastua vakavasti milloin tahansa, se kannattaa pitää mielessä kum ilkeyksiä latelee.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei kaadu tuollaisiin asioihin.
Ei niin, rakastan yli kaiken miestäni jolta puuttuu toinen kives ja erektiossakin häiriötä. Silti rakkain ja paras minulle...
Jos muuten osuisit nappiin naisena, niin ei tuo mikään kynnyskysymys olisi. Seksi on muutakin kuin sitä perusmuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten osuisit nappiin naisena, niin ei tuo mikään kynnyskysymys olisi. Seksi on muutakin kuin sitä perusmuotoa.
Samaa mieltä..
Millainen ihminen menee sanomaan syövän läpi käyneelle että tämä on pilalla naisena?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ja tämä on varmaan kaikkien miesten mielipide.
Voisitteko te naiset huolia miestä jolla on hyvin pieni penis? Ette.
Naapurikylässä oli isäntä, joka oli palelluttanut munansa sodassa, eikä kyennyt petihommiin. Vaimonsa teki lapset talon rengin kanssa. Eli kyllä naiset voi ainakin elää kyvyttömän miehen kanssa.
Voi, onneksi olet selvinnyt syövästä! <3
Itsellä on kehityshäiriön ja epäonnistuneen leikkauksen takia erittäin lyhyt ja ahdas vagina. Olen vielä nuori ja kyllä se masentaa että tyydyttävää seksielämää en tule varmaankaan koskaan saamaan. Miehet ovat hyvin yhdyntäkeskeisiä oman kokemuksen mukaan ja harvalle riittää esim pelkkä suuseksi. Mistään muista yhdyntä muodoista en välitä laisinkaan. Olen luopunut parisuhde haaveista ja keskittyä muihin asioihin elämässä. Tosin olen vielä aika nuori että eihän sitä tiedä mitä eteen vielä tulee ja ehkä lääketiede kehittyy.
Toivon sulle ap kaikkea hyvää ja toivottavasti löydät arvoisesi kumppanin joka ansaitsee sinut ja hyväksyy sinut sellaisenaan kuin olet! <3
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen menee sanomaan syövän läpi käyneelle että tämä on pilalla naisena?
Empatiakyvytön hirviö
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies ymmärtää, panomies ei. Haluaisitko että kanssasi mentäisiin naimisiin vain genitaaliesi takia?
Mistä sellaisen miehen voi löytää?
Ota innokkaasti kakkoseen niin kyllä mies tykkää.
Hyvän miehen voi löytää, kusipäälle tuo on ongelma.