Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vulvasyövän ja rajujen kirurgisten toimenpiteiden jälkeen enää löytää hyvää miestä?

Vierailija
16.12.2020 |

Olen onnellinen että selvisin syövästä, mutta murheenmurtama siitä seikasta miten alapääni turmeltui rajujen kirurgisten toimenpiteiden jäljiltä... Voiko olla olemassa miestä, jolle tämä ei olisi ongelma? Ikääkään ei ole kuin "vasta" 36. :(

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin

Vierailija
2/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ongelma

T. Asekusaali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies ymmärtää, panomies ei. Haluaisitko että kanssasi mentäisiin naimisiin vain genitaaliesi takia?

Vierailija
4/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma siis vain vulvan ulkonäkö?

Vierailija
5/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. En nyt ymmärrä miksi se olisi este. Jos vaginaalista seksiä ei voi harrastaa tai lapsia saada niin ehdokkaita silti jää vielä paljon.

Vierailija
6/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ja tämä on varmaan kaikkien miesten mielipide.

Voisitteko te naiset huolia miestä jolla on hyvin pieni penis? Ette.

Vierailija
7/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma siis vain vulvan ulkonäkö?

Runneltu ulkonäkö ja kiputilat..

Vierailija
8/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiputilat tuossa varmaan suurempi este, vulvoja on kaikennäköisiä

Vierailija
9/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ja tämä on varmaan kaikkien miesten mielipide.

Voisitteko te naiset huolia miestä jolla on hyvin pieni penis? Ette.

Olet kuvottava ilkeä ja empatiakyvytön ihminen.

Vierailija
10/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi varmasti tehdä korjausleikkauksia ja hyvä mies ei huonosta ulkonäöstä hätkähdä. Ne, jotka rajautuvat pois, ovat sellaisia, ettet heidän kanssaan edes haluaisi olla. Käypä kerralla selväksi.

Vinkkinä: älä kuitenkaan heti ensi viesteissä kerro tuosta. Se on epäreilua myös sitä toista kohtaan, joudut kannattelemaan toisen reaktiota. Juttelette niitä näitä ja käytte treffeillä ja muutamien jälkeen kerrot miksi seksi ei ole sinulla ensimmäisenä mielen päällä.

Vierailija
11/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauhean näköinen vulva ihan luonnostaan. Kaikki miessuhteeni ovat päättyneet siihen kun alapääni olen paljastanut. Tuskin alapääsi mikään rumilus on, mietin myös, voisiko jokin lisätoimenpide auttaa. Sairauden aiheuttaman haitan korjaaminen plastiikakirurgisesti kuuluu osana hoitotoimenpiteitä julkisella sektorillakin.

Vierailija
12/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei kaadu tuollaisiin asioihin.

Vierailija
13/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin! Kyllä on ihana mies ja kaikki onnistuu ilman paineita, koen että toinen rakastaa sellaisena kuin olen ja nautimme hetkistä yhdessä. Kyllä tämänkin kanssa oppii elämään ja oppii yhdessä eri tavoin sitä nautintoa, riippumatta siitä missä kunnossa alapää on. Uskon että semmoinen henkilö voi löytyä, jos mullekin niin sullekki :) Ja olin muute varma ettei löytys ja kaikki sitä sano, olivatpa väärässä. 

Itelläkä ollu väliä millainen vehje miehellä on, iso, pieni, paksu, ohut jne ihan sama, jos toinen voi nauttia ja saada, se riittää mulle! Ja tää ajatus oli jo ennen omia ongelmiani sillä alueella.

Oot kokenut kovia ja ansaitset hyvän kumppanin joka on sun tukena kipujenkin aikana ja rakastaa sua sellaisena kuin olet!

Tiiän mitä on painia päivittäisten kroonisten kipujen kanssa ja ymmärtäväinen mies on aarre josta kannattaa löydettyään pitää kiinni <3

Vierailija
14/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia♥️

Vierailija
15/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa arpia ja jos ei niin lääketiede

Vierailija
16/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. En nyt ymmärrä miksi se olisi este. Jos vaginaalista seksiä ei voi harrastaa tai lapsia saada niin ehdokkaita silti jää vielä paljon.

Jääkö?

Vierailija
17/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kokenut kovia ja ansiatset kunnon miehen

Vierailija
18/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkö?

Riippuu tietenkin millainen ihminen on muuten. Ei kaikille ole paljon ottajia

Vierailija
19/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kauhean näköinen vulva ihan luonnostaan. Kaikki miessuhteeni ovat päättyneet siihen kun alapääni olen paljastanut. Tuskin alapääsi mikään rumilus on, mietin myös, voisiko jokin lisätoimenpide auttaa. Sairauden aiheuttaman haitan korjaaminen plastiikakirurgisesti kuuluu osana hoitotoimenpiteitä julkisella sektorillakin.

Vaikea uskoa että vulvan ulkonäkö olisi syy. Moni mies kun ei edes välttämättä halua tuijotella sitä, vehtaaminen pimeässäkin kelpaa. Ja kun ei kenenkään vulva oikeasti mikään ruusunnuppu ole, varsin epäesteettinen elin oikeasti, ihan niin kuin miesgenitaalitkin.

Vierailija
20/72 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne voi varmasti tehdä korjausleikkauksia ja hyvä mies ei huonosta ulkonäöstä hätkähdä. Ne, jotka rajautuvat pois, ovat sellaisia, ettet heidän kanssaan edes haluaisi olla. Käypä kerralla selväksi.

Vinkkinä: älä kuitenkaan heti ensi viesteissä kerro tuosta. Se on epäreilua myös sitä toista kohtaan, joudut kannattelemaan toisen reaktiota. Juttelette niitä näitä ja käytte treffeillä ja muutamien jälkeen kerrot miksi seksi ei ole sinulla ensimmäisenä mielen päällä.

Ei välttämättä voi varmasti tehdä korjausleikkauksia. Ja vaikka voiskin niin ei sinne saa istutettua uutta limakalvoa, ihoa jne ihan mielensä mukaan. Vielä tänäkää päivänä lääketiede ei pysty kaikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi