Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivosumu, ajatus ei kulje, mikä mulla on?? :(

Vierailija
09.05.2014 |

Ihan hirveä olo ollut jo monta viikkoa ja aina vaan pahenee. Ihan zombi olo ja ajatus ei luista yhtään. Ihan kuin olisin jotenkin vajaa ja tyhmä.

Pitäisi lähteä viikonlopuksi reissuun ja mä en ole vielä edes pakannut. En jotenkin edes tajua mitä pitää ottaa mukaan. Onko kellään muulla vastaavaa? Ymmärtääkö kukaan mistä olotilasta puhun? Mistä tällaiset oireet tulee?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fibromyalgia.

Vierailija
22/29 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppari kannattaa tutkituttaa. Aiheuttaa paitsi aivosumua myös lihas ja nivelkipuja ja alavireisyyttä. Sotketaan usein noihin kaikkiin mitä tuossa edellä on ehdoteltu. Käy ihmseessä verikokeessa selviää nopeasti. Katso netistä mitkä on viitearvo ja jos alat olla arvojen väärissä nurkissa ja et esimerkikis terveyskeskuksen kautta saa lääkitystä niin hakeudu yksityiselle, sieltä saa vähemmän pielessä olevilla arvoilla. Endrokrinologi on alan erikoislääkäri mutta niitä on aika vähän. Selviät kyllä sumuistasi ja muista oireista muutamassa viikossa kun alat saada sen kilpirauhashormonin purkista. Kilpparin vajaatoimintahan johtuu siitä, että kilpirauhanen on joskus tulehtunut ja lopettanut sitten toimintansa. Oireet tulevat pikkuhiljaa vuosien aikana. Ei mitenkään vaarallinen sairaus eikä vaikea lääkitä mutta hankala lääkitsemättömänä riittävän pitkälle päästessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös B12 -vitamiinin puutos voi aiheuttaa ns. "aivosumua". B12 imeytyy huonosti henkilöillä, joilla on matalat vatsahapot. Puutos on yleinen vegaaneilla ja ikäihmisillä, mutta sitä esiintyy myös muilla. Kannattaa tutkia asiaa!

Vierailija
24/29 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla stressi ja ahdistus aiheuttaa sitä. Mulla on myös kovaa hartiajumia, jolla on varmasti hyvin suuri merkitys asiaan. Onneksi tapaan ensi viikolla fysioterapeutin, niin voidaan selvittää yhdessä, kuinka vähentäisin hartiajumin syntymistä.

Vierailija
25/29 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:23"]Mulla stressi ja ahdistus aiheuttaa sitä. Mulla on myös kovaa hartiajumia, jolla on varmasti hyvin suuri merkitys asiaan. Onneksi tapaan ensi viikolla fysioterapeutin, niin voidaan selvittää yhdessä, kuinka vähentäisin hartiajumin syntymistä.
[/quote]
Enkä ollut siis tajunnut, että hartiajumilla voi olla noin suuria vaikutuksia. Tää on vaikuttanut opintoihinkin jo todella pitkään. Olis pitänyt aiemmin puuttua asiaan. Pelkäsin, että on jotain vakavampaa, kuten kilppariongelmia tai vastaavaa.

Vierailija
26/29 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kilpirauhasen vajaatoiminta. Kokeile auttaako joditabletti

Vierailija
27/29 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivosumu, ajatusten kulkemattomuus=migreenin ennakkoja ainakin minulla. Toinen mikä aiheuttaa samaa on piiiitkä paasto, liian tiukka keto tai todella vähillä kaloreilla meneminen. 

Vierailija
28/29 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

essure ehkäisystä voi johtua myös

Vierailija
29/29 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän