Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sinulla tälläinen lumian keltainen puhelin?

Vierailija
09.05.2014 |

Tai muun värinen, mut kuiteski sama malli.

kysyisin vähän neuvoa. Ostin tämän puhelimen siis eilen ja opettelen tässä vasta käyttämään tätä ja tutustun tähän. Mulla oli entinen puhelin aika vanha vaikka kännykkä olikin ja ei siis koskaan ennen oo ollu esim. Kosketus näyttö puhelinta. No sit otin sellasen liittymän jossa mulla on puheaikaa 5000min kk ja myös 5000 viestiä. Mut nettiliittymää en ottanu tähän kun aattelin et nettiä en tässä puhelimessa tarvii.

no nyt kun oon tutkinu tätä puhelinta niin oon menny nettiin ja sähköpostiin vahingossa, niin kuinka kova lasku mulle nyt tästä tulee?

normaalisti kun Pitäis olla vaan 15e kk

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä malli? Lumioita kun myydään aika monta mallia keltaisena, pelkkä väri ei siis kerro puhelimen mallia. Ja älypuhelimeen todellakin kannattaa ottaa netti mukaan, puhelin kun päivittää sovelluksiaan vähän väliä. Jos nettiä ei ota niin kannattaa laittaa totaalinen nettiesto liittymän asetuksista. Tällöin netti ei mene vahingossakaan päälle, kuten voi käydä jos netin estää vain puhelimen asetuksista. Nettieston laitto liittymään taitaa onnistua nykyään lähes kaikkien operaattorien nettipalveluissa. Toivotaan ettei lasku ole kovin iso, ei kai päivässä hirveitä summia voi kertyä. Nyt vaan se esto päälle pikaisesti tai sitten joku halpa nettipaketti.

Vierailija
22/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetukset > matkapuhelinverkko > datayhteys pois käytöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no pitää maanantaina siel liikkees käydä. Toivottavasti ei tuu nyt kauheen kova lasku jos viikonlopun ajan käytän nettii näin?

Vierailija
24/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/ löytyy malli-, ei suinkaan värikohtaiset käyttöohjeet...

Vierailija
25/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS NETTIIN PÄÄSEE SILLÄ MYÖS LANGATTOMASTI WI-FILLÄ !!! jos on kotona esim. tietokone ja laajakaista ja modeemi, johon saa WLANin.............. ja näkeehän siitä kännykästä, että onko se yhdistänyt sen matkapuhelinverkolla nettiin vai Wlanin avulla nettiin. Wlanista ei siis tulisi lisämaksua puhelinlaskuun.

Mutta jos tiedät, että olet käyttänyt matkapuhelinverkkoa netissä olessasi, niin kannattaa mennä kysymään operaattorilta............. turha täällä kysellä.

Vierailija
26/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:38"]

Ja kysyisin myös Viel et mitenkä mä pääsen tuolta sähköpostista kirjautumaan esim. Ulos? Kun en mitenkään löydä sitä kohtaa tällä kännykällä.

ja mitenkä pääsisin netistä ulos ettei Tää tuota turhaa laskua? Riittääkö et menee täältä vaan pois vai mitenkä? Kun sit kun painan etusivulta siitä internet kuvakkeesta Nii Tää menee suoraan sille sivulle minnekkä oon viimeks jääny esim. Nyt vauva.fi Nii en tiiä onks Tää sillonki koko ajan netissä.

[/quote]

Kannattaako hommata älypuhelinta jos ei aio sillä nettiä käyttää? Se netti kun kuuluu olennaisesti siihen älypuhelimeen, jos sitä ei käytä niin silloin ei älypuhelinta tarvi, riittää ihan tavispuhelin. Ja kannattaako sitä älypuhelinta hommata jos on noin pihalla kaikesta siihen liittyvästä? Tällä vauhdilla sua odottaa tonnien lasku. Nyt pikaisesti selvität asiat operaattorin kanssa. Tänään!

Vierailija
27/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on menneen talven lumia. Surkeita puhelimia. Meni jumiin ja boottaus on vaikeaa, kun pitää purkaa puhelin. Tahallista kiusantekoa.

Vierailija
28/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:41"]

Joo no pitää maanantaina siel liikkees käydä. Toivottavasti ei tuu nyt kauheen kova lasku jos viikonlopun ajan käytän nettii näin?

[/quote]

Voi tulla isokin lasku, riippuu kuinka paljon se puhelin niitä sovelluksiaan päivittelee. Sinuna hoitaisin homman jo tänään. Eikö sulla ole operaattorilta saatuja nettitunnuksia, niillä saa itse muokattua liittymän asetuksia ja sieltä mobiilidatan pois kokonaan? Minkä operaattorin liittymä sulla on?

Vierailija
29/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:42"]

SIIS NETTIIN PÄÄSEE SILLÄ MYÖS LANGATTOMASTI WI-FILLÄ !!! jos on kotona esim. tietokone ja laajakaista ja modeemi, johon saa WLANin.............. ja näkeehän siitä kännykästä, että onko se yhdistänyt sen matkapuhelinverkolla nettiin vai Wlanin avulla nettiin. Wlanista ei siis tulisi lisämaksua puhelinlaskuun.

Mutta jos tiedät, että olet käyttänyt matkapuhelinverkkoa netissä olessasi, niin kannattaa mennä kysymään operaattorilta............. turha täällä kysellä.

[/quote]

Luuletko tosiaan että ketjun aloittaja muka ymmärtäisikin jotain tästä selostuksestasi?

Vierailija
30/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:30"]

Mut nettiliittymää en ottanu tähän kun aattelin et nettiä en tässä puhelimessa tarvii.

no nyt kun oon tutkinu tätä puhelinta niin oon menny nettiin ja sähköpostiin vahingossa, niin kuinka kova lasku mulle nyt tästä tulee?

[/quote]

No ensinnäkin lähes kaikkia Lumia-puhelimia saa keltaisena. Toiseksi, sillä ei ole mitään väliä mikä se puhelin on, vaan kuinka paljon dataa olet käyttänyt. Ja tärkeämpää tässä olisi tietää minkä operaattorin liittymä sinulla on. 

Vierailija
31/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#12, buuttaus hoituu kahta nappia painamalla.

Vierailija
32/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:49"]#12, buuttaus hoituu kahta nappia painamalla.[/quote]

Ei auta ns. virkistysboottaus aina, vaan akku pitää irrottaa.

Vierailija
33/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:42"]

[/quote]

Luuletko tosiaan että ketjun aloittaja muka ymmärtäisikin jotain tästä selostuksestasi?

[/quote]

Olen varma, että ei ymmärrä, aika outoa toisaalta, kun nykyään joka paikassa vain toitotetaan että ILMAINEN WIFI ! jopa baarien ja yökerhojen ja ravintoloiden yms. seinillä. Mutta kunhan kerroin, jos vaikka tajuaisi mennä katsomaan puhelimen asetuksia, joissa näkyisi erikseen MATKAPUHELINVERKKO ja WLAN asetukset, että ovatko päällä ja kumpi niistä.. Mutta yleensä vaatiihan WLANkin salasanan, että siihen pääsee kirjautumaan, mutta  ei aina.......

Vierailija
34/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:30"]

Mut nettiliittymää en ottanu tähän kun aattelin et nettiä en tässä puhelimessa tarvii.

[/quote]

No ensinnäkin lähes kaikkia Lumia-puhelimia saa keltaisena. Toiseksi, sillä ei ole mitään väliä mikä se puhelin on, vaan kuinka paljon dataa olet käyttänyt. Ja tärkeämpää tässä olisi tietää minkä operaattorin liittymä sinulla on. 

[/quote]

Saunalahden liittymä on. Mut Joo, helvetin ärsyttävää kyl näpyttääkin täl kosketus näyttö puhelimella. Tietääkö kukaan miten pystysin vaihtaa siihen tavallisen mallin puhelimeen? Tai täytyyks Se taas maksaa ja ostaa uus? Saako tästä mitään rahoja takasin?

ja tosiaan kun mä pääsisin sinne liikkeeseen ehkä vasta maanantaina... Ei kai viikonlopun aikana monen tonnin laskuu tuu!

Vierailija
35/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:43"]

Ne on menneen talven lumia. Surkeita puhelimia. Meni jumiin ja boottaus on vaikeaa, kun pitää purkaa puhelin. Tahallista kiusantekoa.

[/quote]Tampiolle kaikki on vaikeaa. Muut osaavat battery pullin ihan näppäimillä.

Vierailija
36/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:49"]#12, buuttaus hoituu kahta nappia painamalla.[/quote]

Ei auta ns. virkistysboottaus aina, vaan akku pitää irrottaa.

[/quote]Aivan varmasti auttaa.

Vierailija
37/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:30"]

[/quote]

[/quote]

Saunalahden liittymä on. Mut Joo, helvetin ärsyttävää kyl näpyttääkin täl kosketus näyttö puhelimella. Tietääkö kukaan miten pystysin vaihtaa siihen tavallisen mallin puhelimeen? Tai täytyyks Se taas maksaa ja ostaa uus? Saako tästä mitään rahoja takasin?

ja tosiaan kun mä pääsisin sinne liikkeeseen ehkä vasta maanantaina... Ei kai viikonlopun aikana monen tonnin laskuu tuu!

[/quote]KAIKISSA Saunalahden liittymissä on mukana dataliittymä.

Vierailija
38/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso lasku. sun pitää ottaa sieltä nettiin meno pois. muuten on koko ajan ja päivittää.

Vierailija
39/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:07"]

iso lasku. sun pitää ottaa sieltä nettiin meno pois. muuten on koko ajan ja päivittää.

[/quote]No ei varmasti tule.

Vierailija
40/97 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja ap..miten olet ylipäätään eksynyt ostamaan laitteen josta et ymmärrä hölkäsen pöläystä? Eikö lähipiiristä löydy ketään joka tietäisi miten älypuhelimia käytetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme