Mieheni uusi naistuttavuus lähetti pusuhymiön
hyvänyöntoivotuksensa viestissä. Mies ei näe siinä mitään erityistä, minä näen! Minusta se on romanttinen tai eroottinen merkki. Tuskin mieskaveri sellaista olisi lähettänyt. Varmasti on kiinnostunut miehestäni. Kumpi meistä on oikeassa?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:39"]
Kertokaa nyt mikä on pusuhymiö
[/quote]
Se on se sama merkki mikä kertoo, että me ollaan vaan kavereita.
[/quote]
Se on pusuhymiö, jossa on kuvassa naama ja pusuilme + sydän tai joku yksinkertaisempi pusuhymiö. Eikö tuo nyt selvinnyt jo nimestä...
Sinä olet oikeassa. Kukaan nainen ei lähetä miehelle hyvänyöntoivotusta pusuhymiöllä ellei ole kiinnostunut.
Ja jos ei ole pusuhymiö-kuvaa niinkuin esim whatsappissä tai iphoneissa, niin pusuhymiö on :*
Haluaisin myös tietää. Miehen naispuolinen kaveri lähetti sydän pusuhymiön, onko tämä yleistäkin?
Monta mun naiskaveria ja tasan yksi mieskaveri (melko feminiininen sellainen) kylvää noita joka paikkaan. Niiden kanssa kun viesteilee, niin se tarttuu itseenkin. Muutaman jälkeen niille jotenkin sokeutuu tai sitten jos niitä ei laita itse, niin pelkää olevansa kolkko ja epäkohtelias. Ei muuten välttämättä korreloi mitenkään sen kanssa, miten avoin ja iholle tuleva tyyppi on irl. Ja kaikkien kanssa täysin kaveripohjalla tuttavuus.
Jos ei muita epäilyttäviä merkkejä ole ilmassa, niin en huolestuisi.
Enemmän mua arveluttaisi minkään tyyppinen salailu, viestiketjujen poistelu tai peittely, yms.
Vierailija kirjoitti:
Näin kun mies luki viestiä. Se oli pitkä viestiketju. Jotain turhaa löpinää ja naiselta pientä vihjailua, taas minun, ei mieheni mielestä. Mies yritti ensin peittää viestit, mutta kun ehdin nähdä niitä, luki avoimesti.
Ap
Varmasti on vihjailua miehenkin mielestä, jos kerran oli kiire peittämään viestejä sinulta.
Älä ota niin tosissaan viattomia viestejä, ap! 😘
Se on semmone juttu että, jokasen parisuhteen aikana tulee ihastumisia vaikka rakastaisikin puolisoaan. Ja tuossa vaiheessa jos naispuolinen henkilö jatkaa samaa rataa, miehesi kiinnostus herää ja hän vaihtaa uuteen, koska vaihtelu virkistää. Eli enemmin tai myöhemmin hän pettää sinua kyseisen hentukan kanssa että kannattaa ruveta valmistautua siihen henkisesti ja fyysisesti. Sellasia ne miehet on.
Facebookin Messenger uudistui ja itse ainakin lähetin kavereiden viestiketjuun useammat pusuhuulet vahingossa. Piti sitten vaihtaa se kuva, jota tarjoaa siinä Lähetä -napin vieressä juuri tollaisia väärinkäsityksiä välttääkseni.
Olen lähettänyt pusuhymiön varatulle ystävälleni. Eikä välillämme ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan yhtään mitään romanttista. Kaikki eivät ole viettiensä vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
En lähettäisi pusuhymiötä pelkälle kaverille, koska en haluaisi antaa väärää kuvaa. Enhän muutenkaan kavereita pussaile.
Minä haluaisin tietää mikä intressi sulla on nostaa ketju vuodelta 2014 ylös ja vastata siihen niin kuin se olisi tuore? Ärsyttää lukea jotain ketjua, ja uhrata aikaansa sen miettimiseen, mitä vastaisi ap:lle, vain hoksatakseen että ap on aloittanut ketjun vuonna 2014. Mutta se kai onkin sun päämääräsi, ärsyttää tuntemattomia palstailijoita. Aika kipeää touhua. No, huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös tietää. Miehen naispuolinen kaveri lähetti sydän pusuhymiön, onko tämä yleistäkin?
Siis sulle oli osoitettu tuo viesti nro 37, tuli väärä lainaus kiitos perkuleen pomppivan palstan. No, hyvä puoli on, että tuo jota väärin lainasin, ei varmaan ole mokastani pahastumassa. On kirjoittanut se viestinsä silloin 2014.
😙😙😗😗 no tässä niitä pusu-hymiöitä. Ettekö oikeesti muka tiedä??!!
[/quote]
Uudemmissa puhelimissa on mahdollista laittaa hymiöitä ja useita erilaisia merkkejä kuten peukkuja ja sydämiä jotka on ''kuvia'' ei semmosia '':)'' ''<3'' '':D'' merkkisiä.