Mieheni uusi naistuttavuus lähetti pusuhymiön
hyvänyöntoivotuksensa viestissä. Mies ei näe siinä mitään erityistä, minä näen! Minusta se on romanttinen tai eroottinen merkki. Tuskin mieskaveri sellaista olisi lähettänyt. Varmasti on kiinnostunut miehestäni. Kumpi meistä on oikeassa?
Kommentit (37)
Lähetä sinä naiselle "näpit irti"- tai "mustasilmä-hymiö". Ja muistathan toivottaa hyvää yötä...
Ihan selvää pässinlihaa! Ovat ihastuneita toisiinsa.. Tai nainen on ainakin ihastunut mieheesi ja mies on siitä imarreltu - kun kerran jatkaa keskustelua muijan kanssa.
Miksi kysyt päivänselvää asiaa täällä? Sinä olet oikeassa. Törkeää käytöstä mieheltä(si?), en katselisi päivääkään. Luuri käteen ja soita sille ousuhuoralle, sen jälkeen kerro ehdot miehelle, jos mitään vastaanininää kuuluu, jätä se välittömästi.
En lähettäisi pusuhymiötä pelkälle kaverille, koska en haluaisi antaa väärää kuvaa. Enhän muutenkaan kavereita pussaile.
En oikein ymmärtänyt. Sinun puhelimeesiko se nainen tuon hymiön lähetti? Jos lähetto miehen puhelimeen, miten yleensä tiesit asiasta?
Se on kohteliaisuus tuolta seksitreffi/iskuri sivustojen kautta tutustuneille. Ei mitään vakavaa...
Minusta siinä ei ole mitään romanttista tai eroottista. Minä ainakin itse lähettelen niitä esim. Twitterissä tai tekstiviesteissä ihan muussa kuin romanttisessa mielessä, ihan vaan osoittaakseni että toinen on mukava, tai sanoi mukavasti tms. Myös omaa sukupuoltani oleville.
Sanoisin että viestin lähettäjä on oikeassa.
En tiedä. Noloa lähetellä jokatapauksessa.
Öööö. Miksi joku miehesi uusi(!) naistuttavuus (ei ystävä tai kaveri, vaan tuttava) lähettelee edes mitään hyvänyöntoivotuksia? Vai lähetteleekö sille näitä toivotuksia myös duunipaikan uus Pena? Aika erikoiselta kuulostaa, saatikka tuo pusuhymiö. Joku tyhjäpää-naikkonen se ainakin taitaa olla, vai tietääkö edes että mies seurustelee/naimisissa?
Millainen on pusuhymiö?
Minä muuten saatan laittaa miestuttujen kanssa ihan huvikseni ns. vaihteen kakkoselle jos näyttää siltä, että he väistelevät normaalia kaveruutta selittämällä olevansa varattuja.
Jonkun tyyliin voi laitella pusuhymiöitä suunnilleen kaikille. Millainen tämä kyseinen hymiö muuten on?
Oudompaa on, että joku tuttava laittelee hyvän yön toivotuksia...!? Pohtisin sitä enemmän kuin sitä hymiötä.
Ok. Kyllä minun mieheni kavereineen kutsuvat toisiiaan muruiksi, laittavat sydänhymiöitä ja sukupuolesta riippumatta rakastelevat myöhemmin ja sitä kutsutaan huumoriksi!
Miksi ihmeessä tuo uusi naistuttava ylipäätään lähettelee jotain hyvän yön toivotuksia miehellesi? Onko sellainen teidän tuttavapiireissä tapana? Saako mies hyvän yön toivotuksia viesteinä myös miespuolisilta kavereiltaan?
Sellaisia ne naiset ovat. Viattomasti lähetellään pusuhymiöitä, ja kohta penis on jo vaginassa. Kysyttäessä miten näin pääsi tapahtumaan, ei osata sanoa muuta kuin, etten voinut tunteilleni mitään. Nainen on naiselle nainen, koska susikaan ei ole noin paha.
Joskus on muuten vaikea päätellä minkä hymiön viestin lähettäjä on oikeasti laittanut, kun esim. samppojen ja lumioiden hymiöt eivät näy toisissaan samanlaisina...
Ensiksi huolestuisin siitä, että ystävä yleensä lähettelee hyvän yön toivotuksia miehelle, wtf? Ja sitten sitä, että siinä vielä on pusuhymiö.... Ei kuulosta hyvältä.
Näin kun mies luki viestiä. Se oli pitkä viestiketju. Jotain turhaa löpinää ja naiselta pientä vihjailua, taas minun, ei mieheni mielestä. Mies yritti ensin peittää viestit, mutta kun ehdin nähdä niitä, luki avoimesti.
Ap