Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurja aamu :(

Vierailija
09.05.2014 |

Teinin vaatteet eivät olleetkaan ehtineet kuivua yön aikana, keskimmäinen oli sulkenut herätyskellon ja joutui lähtemään 10 minuutissa kouluun ja pienimmäinen unohti kokeen, unohti lukea ja minä unohdin kysellä :( odotan neljättä lasta ja potkujen vuoksi valvoin koko yön.

 

Koululaiset lähti kaikki kouluun itkien ja kyllä on kurja ja huono mieli :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh :(

Vierailija
2/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja aamu, mutta noita välillä tulee. Ei tarvitse olla täydellinen kenenkään, lasten eikä aikuisten. Korjaa tilanne illalla halimalla lapsiasi ja koeta rentoutua. Työelämä on nykyään epävarmaa. Koeta ajatella, että työ on vain työtä ja työpaikkoja tulee ja menee. Onnen ainekset on muualla, esim. omassa perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se välillä on. Tsemppiä loppupäivään!

Vierailija
4/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota elävänä oppimateriaalina. Teini oppii pesemään pyykkinsa ajoissa. Nuorimmainen keskityy läksyjen lukuun huolellisemmin niin ei tarvitse ottaa kokeista hikeä ja muistatte lukea ja tentata ajoissa. Keskinmäinen oppi nopeiden lähtöjen salan.

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
5/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK.

Vierailija
6/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pää pystyyn ja päätät, että tästä päivä paranee. Keitä kahvit/teet ja suunnittelet millä yllätät koululaiset. Jotain herkkuja kaupasta tai leivot itse. Lepää ja ulkoile itsellesi jaksamista. Aamulle et enää mitään voi, no toki otatte opiksenne vastaisuuden varalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen on varmasti parempi :)

Vierailija
8/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?! Elättekö te ohjekirjaelämää, jossa kaiken on aina mentävä tismalleen oikein?! Oppikaa ottamaan rennommin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.. riitaa ei onneksi tullut vaan tsemppasin lapsia kouluun ja kerron että hyvin tämä päivä menee vaikka alkoikin kurjasti, teinin sain rauhoittumaan ja lähti märissä housuissa kouluun urheasti, keskimmäinen söi leivän juosten ja pesi  hampaat ja lähti, pienimmäisellä tuli itku kun muisti kokeen eikä ollutkaan huolehtinut, johon sanoin että nyt on äidin vikaa myös kun unohti eikä huolehtinut ja muistuttanut pientä.

 

Äidin osa ei aina ole helppo eikä tässä täydellisyyttä kannata tavoitellakaan :( ehkä raskaus herkistää, sääliksi käy näitä pikkuriepuja kun on kovat vaatimukset ja raskas arki. Kouluelämä on nykyään kovaa!

Vierailija
10/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 08:58"]

Nyt pää pystyyn ja päätät, että tästä päivä paranee. Keitä kahvit/teet ja suunnittelet millä yllätät koululaiset. Jotain herkkuja kaupasta tai leivot itse. Lepää ja ulkoile itsellesi jaksamista. Aamulle et enää mitään voi, no toki otatte opiksenne vastaisuuden varalta :)

[/quote]

Eikö tuo ole ihan perusarkea. Eihän aina voi olla ikuista sunnuntaita, eikä "pahaaoloa" tarvitse hyvitellä. Sehän voi johtaa ns. lohtusyömiseen.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin osa ei tosiaankaan ole aina helpoin. Sä onnistuit todella hienosti, kun et itse hermostunut ja sait lohdutettua lapsia. Musta tuntuu, että mua jää vaivaamaan juuri tuollaiset epäonnistumiset ihan liian pitkäksi aikaa, lapsilleen kun haluaisi aina parasta. Varsinkin, jos itse olisi voinut estää "mokat".

 

Tee tänään jotain hyvää ruokaa ja ole oikein äitiä lapsille. Siitä meidän perhe tulee ainakin aina hyvälle tuulelle.

Vierailija
12/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan housut on varmaan jo kuivat, toka ehti kouluun ja kolmas luultavasti selvisi kokeista ihan ok, ja jos ei selvinnyt niin tekee uusinnan. So where´s the problem :)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:01"]

Täh?! Elättekö te ohjekirjaelämää, jossa kaiken on aina mentävä tismalleen oikein?! Oppikaa ottamaan rennommin!

[/quote]

 

Mua kiinnostais tietää, onko nämä palstaylitulkitsijat sellaisia myös tavallisessa elämässä. Joku sanoo jotain suht neutraalia, nämä tekevät siitä jonkin korkealentoisen tulkinnan ja vetävät sitten aivan hirveät kyntelit tulkintansa perusteella.

 

Vierailija
14/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä meni enemmän käteen ja lopputuloksena se, ettei esimurkku mennyt kouluun ja nyt ragee kotona... Enkä itse ole edes raskaana, mutta töissä nyt kärvistelen. PTK, here we come!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos niitä mukeloita pakko pukata lisää jos entisistäkään ei osaa pitää huolta?

Vierailija
16/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:13"]

No, meillä meni enemmän käteen ja lopputuloksena se, ettei esimurkku mennyt kouluun ja nyt ragee kotona... Enkä itse ole edes raskaana, mutta töissä nyt kärvistelen. PTK, here we come!

[/quote]Taidat itsekin olla ala-asteella kun puhut rageemisesta.

 

-Mies 29v-

Vierailija
17/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:01"]

Täh?! Elättekö te ohjekirjaelämää, jossa kaiken on aina mentävä tismalleen oikein?! Oppikaa ottamaan rennommin!

[/quote]

 

Mua kiinnostais tietää, onko nämä palstaylitulkitsijat sellaisia myös tavallisessa elämässä. Joku sanoo jotain suht neutraalia, nämä tekevät siitä jonkin korkealentoisen tulkinnan ja vetävät sitten aivan hirveät kyntelit tulkintansa perusteella.

 

[/quote]

Olen vain vähän pöyristynyt, että arjenpikkuasioista pitää itkua vääntään. Tuohan on ihaan vaan arkea! Anteeki, jos ylitulkitsin!

 

Vierailija
18/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu. Huomenna on varmasti parempi aamu, ja sitten sitä osaakin arvostaa :-)

Tiedän kyllä tunteen. Itsellä on kurja olo pitkään, kun aamulla on lähettänyt lapset kouluun ikävissä merkeissä. Mutta lapset eivät sitä välttämättä muista enää oven suljettuaan, se on positiivista.

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
19/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden lapsen äiti vastaa:

Kun teillä perhe kasvaa edelleen, huomaatte kaikki ettei äidin aika riitä huolehtimaan kaikista tarpeista. Minulle oli kova paikka tunnustaa etten ehdi, en muista, en veny kaikkeen. Se teki kuitenkin lapsille tosi hyvää, heistä on tullut paljon itsenäisempiä ja vastuullisempia. 

Älä turhaan ole pahalla mielellä ja syytä itseäsi, tästä aamusta koituu vielä paljon hyvää ;)

Vierailija
20/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistinkin, että kotiäitys raskaana on tylsää. Mutta en muistanut sen noin tylsää olevan, että perusasioista tulee noin kurjia. Jaxuhali<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän