Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainoppineet, kertokaapa tuleeko tuomio (kännykän tutkimisesta)

Vierailija
24.03.2014 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn, rikkooko lakia, jos näkee toisen kännykästä, mistä tai keneltä viestejä on tullut, mutta ei avaa viestejä. Eli jos vaikka puolisonsa tai lapsensa kännykästä klikkaa auki "Saapuneet viestit" ja näkee listan (Hannu, Annu, Sanna, Pena, Huoltomies, Taksi...), niin onko rikkonut kirjesalaisuutta (tai mikä se nimitys onkin) ja voiko siitä saada tuomion oikeudessa?

 

Kiitos asiallisista vastauksista :)

 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 13:56"]

Se on 300 euroa tunti +alv ja minimiveloitus kaksi tuntia.

[/quote]Ahneet juristit taas vauhdissa. Mutta av-mammat saakin ilmaisen oikeusavustajan :P

Vierailija
2/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 300 euroa tunti +alv ja minimiveloitus kaksi tuntia.

Vierailija
4/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 13:56"]

Se on 300 euroa tunti +alv ja minimiveloitus kaksi tuntia.

[/quote]

 

Voin kysyä ilmaiseksi tutulta juristiltakin, mutta vasta illemmalla... Ja kyllähän täällä moneen muuhunkin kysymykseen vastataan ilmaiseksi. Ainakin itse olen vastannut, kun joku on kysynyt omaan alaani liittyvää. :) Ap.

Vierailija
5/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoo lakia, mutta tuomiota nyt tuskin tulee ellei asianomistaja sellaista erikseen vaadi.

Vierailija
6/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin käräjäoikeudessa mittauttaa, tuleeko tuomio. Niillähän ei varmaan ole tärkeämpiä juttuja jonossa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi