Kurja aamu :(
Teinin vaatteet eivät olleetkaan ehtineet kuivua yön aikana, keskimmäinen oli sulkenut herätyskellon ja joutui lähtemään 10 minuutissa kouluun ja pienimmäinen unohti kokeen, unohti lukea ja minä unohdin kysellä :( odotan neljättä lasta ja potkujen vuoksi valvoin koko yön.
Koululaiset lähti kaikki kouluun itkien ja kyllä on kurja ja huono mieli :(
Kommentit (25)
Voi pöh!
Päivän on pakko olla parempi! Jos olet kotona niin laita vaikka pannari lisukkeilla tulemaan välipalaksi kun tulevat koulusta kotiin. Hyvä ruoka parempi mieli.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:42"]
Eikö teillä ole teinillä herranjumala kuin yhdet housut?? Kannattaako tehdä lisää lapsia jos vanhoistakaan ei pysty kunnolla huolehtimaan.
[/quote]Meillä on teineillä paljon housuja mutta yhdet LEMPPARIT jotka on saatava päälle silloin kun on vaikka köksää ja rinnakkaisluokan IHANA Oskari on samalla tunnilla :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:42"]
Eikö teillä ole teinillä herranjumala kuin yhdet housut?? Kannattaako tehdä lisää lapsia jos vanhoistakaan ei pysty kunnolla huolehtimaan.
[/quote]Meillä on teineillä paljon housuja mutta yhdet LEMPPARIT jotka on saatava päälle silloin kun on vaikka köksää ja rinnakkaisluokan IHANA Oskari on samalla tunnilla :)
[/quote]
LEMPPAREITA ja hyväksi havaittuja kannattaakin aina ostaa kahdet!
Lisäksi kannattaa kasvattaa pois tuosta "ulkonäkö"keskeisyydestä ja muistuttaa, että pojat hurmataan hymyllä ja luonteella, ei vaatteilla yms.
Pian ne aamun murheet unohtuvat. Kaikilla meillä on näitä aamuja välillä. Myös aikuisina. Tänään on perjantai. Kun koululaiset palaavat kotiin, teette jotain herkkua, lettuja tai muuta ja nautitte alkavasta viikonlopusta.
Eikö teillä ole teinillä herranjumala kuin yhdet housut?? Kannattaako tehdä lisää lapsia jos vanhoistakaan ei pysty kunnolla huolehtimaan.