Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä näkemääni miestä

Vierailija
16.12.2020 |

Nähty Tinderin kautta nyt alle 5 kertaa.. Ollaan nähty kerran ulkona, ja sen jälkeen vaan hänen luona. Seksiä ollut paljon. Kyselee minulta millainen olen mutta kuitenkin kovin tarkka esim. etten jätä sinne hänen luo vahingossa mitään. Ei muuten kysele juurikaan mitään näkemisten ulkopuolelta. Miksi sitten odottaa että hän pääsisi minun luo seuraavaksi. Tästä jopa tullut semmoinen ettei me oikeen nähdä nyt ellen mä päästä häntä tänne? Miksei me voitais hänen luona nähdä jos tää on vaan seksiä? Sanoin tiedostavani että toisen kestitsiminen ei ole ihan noin vaan tehty enkä odota mitään ihmeellistä..

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu yksiössä kaupungin vuokra-asunnossa. Kysellyt monta kertaa milloin se pääsee minun luokse. Miksi jos tää on vaan seksiä? t Ap

Vierailija
2/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa kohta sun elätettäväksi .Miks ei oma äly välähdä ?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on  korkeammin koulutettu, hyvässä ammatissa ja todnäköisesti tienaa enemmän kuin minä.. t. AP

Vierailija
5/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanut kanssa oman asunnon johon muuttamassa ensivuoden puolella..T. Ap

Vierailija
6/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun luona ei voi olla seksiä?

Vierailija
7/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi tulla välillä sinun luoksesi? Miten siihen vaikuttaa se että kyse on "vain" seksistä? Kai vain seksiä voi harrastaa välillä sinun luonasikin?

Vierailija
8/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syy, ettei voi sinun luoksesi tulla?

Vierailija
9/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella on mies kotona, joten se ei päästä tinderpanoa kotiinsa

Vierailija
10/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä vaan haluaisin enemmän ja ei huvittaisi ottaa sitä tänne jos se haluaa vaan seksiä. Nähdä kaikki se vaiva siistiytymiseen, sitten se tulee tänne riisumaan samantien vaatteet ja meikitkin menee pilalle..Yksi kanssa että ei halua että jään yöksi, lähteeköhän samalla tavalla kanssa jos tänne tulee? Ymmärrän vastavuoroisuuden idean, itse vaan kaipaisin enemmän. Sitten pitäisi suu avata..  t. Ap

Vierailija
11/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuntitaksa?

Vierailija
12/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaa kohta sun elätettäväksi .Miks ei oma äly välähdä ?????

Joo, tämähän se ihmisellä on aina motiivina, jos haluaa edes kerran nähdä tapailukumppaninsa kodin. Miksi AP ei ole jo muuttanut deitin luokse, vaikka on käynyt siellä useita kertoja?

Vierailija
13/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mä vaan haluaisin enemmän ja ei huvittaisi ottaa sitä tänne jos se haluaa vaan seksiä. Nähdä kaikki se vaiva siistiytymiseen, sitten se tulee tänne riisumaan samantien vaatteet ja meikitkin menee pilalle..Yksi kanssa että ei halua että jään yöksi, lähteeköhän samalla tavalla kanssa jos tänne tulee? Ymmärrän vastavuoroisuuden idean, itse vaan kaipaisin enemmän. Sitten pitäisi suu avata..  t. Ap

Et siis näe vaivaa siistiytymiseen, eikä sun meikit mene pilalle, kun menet miehen luokse? Jotenkin haiskahtaa nyt provolta.

Vierailija
14/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alennut pantavaksi, jos haluat enemmänkin ja mies ei? Hajotat vain itsesi.

Vierailija
15/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmaan useampi muija??

Vierailija
16/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alennut pantavaksi, jos haluat enemmänkin ja mies ei? Hajotat vain itsesi.

Tulepa nyt pois sieltä 1950-luvulta. Ei nainen "alennu pantavaksi". Nainen panee siinä missä mieskin.

Vierailija
17/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on varmaan useampi muija??

Mistä ihmeestä näin päättelet? Ei jumaliste täällä on sekopäistä porukkaa.

Vierailija
18/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulepa nyt pois sieltä 1950-luvulta. Ei nainen "alennu pantavaksi". Nainen panee siinä missä mieskin.

Hanki aivot ja tunneäly. Jos luet ap:n viestejä, niin huomaat kyllä, että ap:n kohdalla on kyse nimenomaan alentumisesta. Mies kohtelee tylysti, ap haluaisi parisuhteen ja roikkuu perässä.

Vierailija
19/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin että kyllä mä aina vaivaa näen, joka tapauksessa ne meikit lähtee pois naamalta ja vaatteet kanssa vartalosta. Tuntuu vaan turhalta siivota koko kämppä vaan sen takia että joku mies haluaa tänne tulla panemaan ja fiilistelemään.t. Ap

Vierailija
20/60 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi