Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisitkö My Heritage dna-testin jos ilmaiseksi saisit?

Vierailija
25.02.2023 |

Taitaa vieläkin maksaa joku 100 euron paikkeilla. Kiinnostaako teitä selvittää mistä kaikkialta maailmasta teillä on sukujuuria? Mä tekisin. En vain viitsi tuhlata 100 euroa siihen.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua luovuttaa tietojani ulkomaisille yrityksille, jotka voivat myydä niitä ihan mihin tarkoitukseen tahansa, jopa pahaan.

Vierailija
2/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En halua luovuttaa tietojani ulkomaisille yrityksille, jotka voivat myydä niitä ihan mihin tarkoitukseen tahansa, jopa pahaan.

Lähetitkö tämän viestin windowsista, googlesta, applesta vai muusta?

Vierailija
4/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli facessa mielenkiintoinen jutt, kun rupes löytymään näitä sisar ja velipuolia.

Luovutetuilla siittiöillä aikaansaatu lapset. Löytäiskö joku jutun? Oli todella kiinnostava tarina.

Vierailija
5/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko sinun DNAsi windowsissa, googlessa tai applessa? Minun ei ole.

Vierailija
6/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palstailu suomeksi ei ole kovaa valuuttaa maailman mustissa pörsseissä, DNA sen sijaan on.

Vierailija
7/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. Ei kiinnosta tippaakaan tuollainen.

Vierailija
8/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin. mutta varmaan evvvk. yks lysti mistä oon kotoisin. melko varmasti 100% suomi. Tiedän olevani suomalainen koska olen ruma ja läski

Vierailija
9/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitteille voi syöttää feikkitiedot. Eiät ne niitä mistään voi tarkastaa. Microsft-tiliin samoin ja prepaidia voi käyttää puhelinvahvistuksiin. Ei ole pakko ehdoin tahdoin antaa tietoja noille, eikä tallentaa kuviaan pilveen.

-eri

Vierailija
10/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palstailu suomeksi ei ole kovaa valuuttaa maailman mustissa pörsseissä, DNA sen sijaan on.

Kyse ei ole yhdestä viestistä vaan kaikesta mitä teet sillä käyttöjärjestelmällä. Ja siihen päälle some ja muut palvelut.

Vierailija
11/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan perinteistä sukututkimusta joten hyvin mahdollisesti tekisin. Tosin koska itse olen nainen, antaisin mieluummin testin tehtäväksi veljelleni, koska suvun mieslinja kiinnostaa aivan erityisesti. Tietoturva-asioita olen myös miettinyt, enkä ole aivan varma, mitä siitä asiasta ajattelisin, mutta toisaalta koen, että ehkä minulla ei ole tässä asiassa liikaa menetettävää. Ikää on jo sen verran eikä jälkikasvuakaan ole.

12/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin varmaan. Olisi kyllä vähän tylsää jos vastaukseksi tulisi 100% suomalainen, mikä näyttää olevan suomalaisille hyvin yleinen vastaus, niillekin, jotka ovat olettaneet että heillä on kaukaisia sukujuuria muualla. 

Ei että siinä mitään vikaa olisi. Olisi vain tylsä tulos.

Vierailija
13/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. jos saat jotain ilmaiseksi olet itse tuote.

Vierailija
14/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kummilapselle ( aikuiselle) , kävi ilmi että isäksi luultu, joka tosin ei ole koskaan ollut kuvioissa, ei ollutkaan isä.

Jotain matcheja oli tullut, serkkuja ilmeisesti.

Vierailija
15/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole yhdestä viestistä vaan kaikesta mitä teet sillä käyttöjärjestelmällä. Ja siihen päälle some ja muut palvelut.

Mihinkään noista ei tarvita ihmiset oikeita tietoja. DNA:ta parempaa tunnistetietoa taasen ei ole olemassa. 

t. eri

Vierailija
16/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo. Oli mielestäni sen 79 euron arvoinen.

Vierailija
17/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tehdä kaikenlaisia testejä. Mutta jotkut väittävät että ei saa luovuttaa omia tietoja firmoille tai dna tietoja.

Vierailija
18/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tehdä kaikenlaisia testejä. Mutta jotkut väittävät että ei saa luovuttaa omia tietoja firmoille tai dna tietoja.

Totta kai saa luovuttaa, jos on aikuinen täysivaltainen ihminen. Omia tietojaan saa luovuttaa ihan minne itse haluaa. Se on sitten toinen tarina, onko luovuttaminen järkevää. 

Vierailija
19/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä. 

Vierailija
20/77 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta näyttää olevan nyt 39 euroa, tarjous.