Imettäisitkö juotuasi yhden alkiholiannoksen?
Kommentit (54)
Kaikille tiedoksi että piimässä etanolia tuo 0,5 promillea, samoin kuin joissain ylikypsissä hedelmissä. Äidinmaitoon ei yhdestä annoksesta päädy alholia sellaisia määriä joista voi olla haittaa. Parikin annosta uskaltaisin ottaa.
Olen ottanut lasin viiniä ruuan kanssa ja imettänyt. Omalla kohdalla ajattelen, että jos olen ajokunnossa, olen imetyskunnossa
Imettäisin. Ihme hysteriaa, ettei muka pitäisi. Raskaana en juonut ollenkaan, tietenkään.
Mistä tiedät , ettei vaikuta lapseen? Sinuna en lähtisi leikkii lapsen terveydellä? Onko susta muuten ihan normaalia kaataa viinaa tuttipulloon ja antaa lapselle?
En tajua mikä teitä Äitejä vaivaa
Join tänään alkoholitonta. Hyvää oli !
Kyllä imettäisin. Alkoholia on maidossa samalla tavalla kuin veressä, eli yhden alkoholiannoksen jäljiltä 0,18-0,36 promillea. Se ei ihan vastaa viinan kaatamista tuttipulloon.
En uskaltaisi imettää edes yhden annoksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:58"]
Olen imettänyt.
[/quote]
Niin minäkin. Eipä niitä promilleja yhden alkoholiannoksen jälkeen ole rintamaidossa juuri mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:54"]Tein niin eilen, mitään ei seurannut.
[/quote]
Olen imettänyt umpikännissä. Ainoa huono puoli oli ettei muna tahtonut seistä kunnolla.
Ei ole pakko juoda, eikä tarkoitus ollut imettää heti annoksen jälkeen, mutta vauva heräsikin juuri siinä kohtaa. Te jotka pidätte tuota tosi pahana mokana, miten terveellistä ravintoa itse syötte, meneekö kaikki aina optimaalisinta kaavaa? Ap
Miten pystyt juoneena imettää vauvaa?
Kyllä taas huomaa mikä on suomalaisten äitien tietous imetyksestä, surullista! Taitaa korvike äidit olla vastaamassa!
yhden alkoholiannoksen jälkeen voi imettää oikein turvallisesti ja se maito on vauvalle miljoona kertaa tyrvallisempaa ja terveellisempää kuin mitkään teolliset korvikkeet!
Kyllä taas huomaa mikä on suomalaisten äitien tietous imetyksestä, surullista! Taitaa korvike äidit olla vastaamassa!
yhden alkoholiannoksen jälkeen voi imettää oikein turvallisesti ja se maito on vauvalle miljoona kertaa tyrvallisempaa ja terveellisempää kuin mitkään teolliset korvikkeet!
Joo. Olen imettänyt kyllä ihan kunnon humalassakin aamuyöllä viiden aikaan baarista kotiuduttuani. Alkoholi ei imetysaikana ole sama asia kuin raskausaikana.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:02"]Miten pystyt juoneena imettää vauvaa?
[/quote]
Oliko tuo mulle? Kuka aikuinen tulee yhdestä annoksesta känniin? En minä ainakaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:02"]Ei ole pakko juoda, eikä tarkoitus ollut imettää heti annoksen jälkeen, mutta vauva heräsikin juuri siinä kohtaa. Te jotka pidätte tuota tosi pahana mokana, miten terveellistä ravintoa itse syötte, meneekö kaikki aina optimaalisinta kaavaa? Ap
[/quote] tietysti, normaalia kotiruokaa, lapsen aikana en juo mitään. Voin elää ilman alkoholia, entodellakaan joissa jos imettäisin
Up