Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsettomat miehet haluttuja

Herra 42v
16.12.2020 |

Miksi lapsettomilla 40v miehillä on vientiä ja kysyntää? Varsinkin jos naisella on jo ennestään lapsia.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska aikaa on parisuhteelle silloin enemmän, kun vain toisella lapsi/ lapsia.

Vierailija
2/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivo, että mies ei halua lapsia. Minulla on enää yksi kotona enkä koske pitkällä tikullakaan mihinkään millä on alle 18v lapsia jotka asuu kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sun, mun, meidän-kuviota jossa mukana ex/exät miehen puolelta. Mulle ei kelpaa miehet joilla lapsia, omissa tarpeeksi tekemistä.

Vierailija
4/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että monia naisiakin ihan tunnetasolla ärsyttää se, että mies on tehnyt lapsia jonkun toisen kanssa. Lapsettomista miehistä varmaan 90%:a ärsyttää tämä. Usein asia esitetään niin, että naisia ei häiritsisi miehen toisen naisen kanssa tekemät lapset - johtuen ehkä siitä että naisten joukossa on tosiaan yksi ryhmä naisia jotka suorastaan kiihottuvat siitä mitä enemmän mies on elänyt ja hommaillut muiden naisten kanssa kuin tämän kiihottujanaisen - mutta veikkaan silti, että tuosta naisten ryhmästä huolimatta, aika monia muita naisia todellisuudessa ärsyttää.

t. lapseton mies

Vierailija
5/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisin niin en haluaisi miestä jolla lapsia. Ihan siksi että tiedän etten niistä välittäisi tippaakaan. Tekisin kaiken mikä lapsiin liittyy niin kuin omien lasten kanssa olen tottunut ja toivoisin että ne toiset pysyy poissa jaloista. Tuskin lapsellinen mieskään minua kauaa katsoisi.

Vierailija
6/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset lapsettomat normaalin parisuhdetaustan omaavat miehet ovat haluttuja, mutta nelikymppisiä kokemattomia miehiä ei halua kukaan.

Vierailija
7/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin 40 v naiset, joilla on lapset ovat harvoin löytöjä parisuhdemarkkinoilla. Toki yksikin poikkeus riittää hakijalle. Mutta se poikkeus ei ole kauan vapaana.

Vierailija
8/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että monia naisiakin ihan tunnetasolla ärsyttää se, että mies on tehnyt lapsia jonkun toisen kanssa. Lapsettomista miehistä varmaan 90%:a ärsyttää tämä. Usein asia esitetään niin, että naisia ei häiritsisi miehen toisen naisen kanssa tekemät lapset - johtuen ehkä siitä että naisten joukossa on tosiaan yksi ryhmä naisia jotka suorastaan kiihottuvat siitä mitä enemmän mies on elänyt ja hommaillut muiden naisten kanssa kuin tämän kiihottujanaisen - mutta veikkaan silti, että tuosta naisten ryhmästä huolimatta, aika monia muita naisia todellisuudessa ärsyttää.

t. lapseton mies

Nimenomaan ne lapset häiritsee, ei se että mies on hommaillut ne jonkun muun kanssa.

Vierailija
9/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vapaaehtoisesti lapseton, joten en halua elämääni muidenkaan lapsia.

Vierailija
10/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noin 40 v naiset, joilla on lapset ovat harvoin löytöjä parisuhdemarkkinoilla. Toki yksikin poikkeus riittää hakijalle. Mutta se poikkeus ei ole kauan vapaana.

Nelikymppisellä naisella on toki ne lapset jo aikuisia tai ainakin teinejä. Joten en ihan tiedä, mitä tarkoitat sillä, että ovat harvoin löytöjä.

Vierailija
11/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisellä naisella on toki ne lapset jo aikuisia tai ainakin teinejä. Joten en ihan tiedä, mitä tarkoitat sillä, että ovat harvoin löytöjä.

Teininä lapset saaneilla naisilla ehkä näin, mutta koulutettujen 30+ iässä hankitut lapset ovat vielä tosin pieniä. Tosin sillä ei ole toisella kierroksella niin väliä, sillä nelikymppisillä miehillä lapset ovat keskimäärin vielä jonkin verran nuorempia.

Vierailija
12/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:  edellinen parisuhteeni kyllä loppui siihen tai liekkini sammui kun exällä oli hankala suhde omaan exääsä, joka sitten heijastui niin voimakaasti myös minuun.  Jaksoin odottaa 4 vuotta jotain muutosta mutta jatkuva kinastelu lapsesta ja sovituista asioista elivät niin paljon että en jaksanut enää itse.    50/50 kuvio sopii minulle.   YH:t on nyt nähty.   Kiva huomata kyllä että Tinderissä tulee paljon aloitteita treffeistä, mutta nyt pitää miettiä myös aivoilla eikä himolla vaikka sekin on toki tärkeää.  

Vierailija
13/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä lapset saaneilla naisilla ehkä näin, mutta koulutettujen 30+ iässä hankitut lapset ovat vielä tosin pieniä. Tosin sillä ei ole toisella kierroksella niin väliä, sillä nelikymppisillä miehillä lapset ovat keskimäärin vielä jonkin verran nuorempia.

Olin 20v kun lapsi syntyi, en siis teini, ja 38 vuotiaana taas "lapseton". En todellakaan olisi silloin ottanut jotain Toni Niemistä ja sen tusinaa muksua elämääni. Onneksi löysin velan, josta on tullut mitä parhain isäpuoli lapselleni.

Vierailija
14/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huoli yh naista vaikka tinderissä kauniit sellaiset ovat lähestyneet minua.

Vierailija
15/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 20v kun lapsi syntyi, en siis teini, ja 38 vuotiaana taas "lapseton". En todellakaan olisi silloin ottanut jotain Toni Niemistä ja sen tusinaa muksua elämääni. Onneksi löysin velan, josta on tullut mitä parhain isäpuoli lapselleni.

Sama homma. Olin 21v. kun lapsi syntyi, nyt olen 36-vuotias 15-vuotiaan äiti. Tinderistä löytyi mies-vela ja oikein ihana mies on:)

Vierailija
16/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaisin niin en haluaisi miestä jolla lapsia. Ihan siksi että tiedän etten niistä välittäisi tippaakaan. Tekisin kaiken mikä lapsiin liittyy niin kuin omien lasten kanssa olen tottunut ja toivoisin että ne toiset pysyy poissa jaloista. Tuskin lapsellinen mieskään minua kauaa katsoisi.

Miehen pitäisi kuitenkin hyväksyä sinun lapsesi ja tietenkin olla elättäjä.

Vierailija
17/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ko. ikäluokkaan kuuluvana lapsettomana miehenä kierrän naiset joilla on lapsia todella kaukaa. Vaikka ei asusi kotonakaan enää. En halua omia, saati sitten jonkun muun pentuja, hyi helv...

Vierailija
18/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen "vasta" 30-vuotias eli en osaa sanoa kymmenen vuotta vanhempien puolesta mutta itsekin tätä mieltä. Jonkun muun kakarat pyörimään arkeeni? Ei ikinä. Joku kevyt tapailusuhde jos mies muuten täydellinen ja siihen täydellisyyteen siis kuuluisi minun ja minun lasten aikataulujen mukaan tapailu.

Vierailija
19/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ko. ikäluokkaan kuuluvana lapsettomana miehenä kierrän naiset joilla on lapsia todella kaukaa. Vaikka ei asusi kotonakaan enää. En halua omia, saati sitten jonkun muun pentuja, hyi helv...

Kiitos mielipiteestäsi. Tässä aloituksessa ei nyt kuitenkaan kysytty tätä.

Vierailija
20/87 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi kuitenkin hyväksyä sinun lapsesi ja tietenkin olla elättäjä.

Tietysti. Ei parisuhdetta tule jos ei hyväksy toisen lapsia. Siksi minulla ei tule suhdetta mieheen jolla on lapsia. Niinhän minä juuri kirjoitin?

Elättäjään en jaksa ottaa kantaa koska sellaisesta taitaa puhua vain joku työtön joka luulee ettei muutkaan tienaa rahojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi