Varatut: mitä teette jos joku pyytää esim. kahville?
Esimerkiksi joku tuntematyomampi opiskelukaveri tai työkaveri vastakkaista sukupuolta pyytää vaikka kahville, miten toimitte?
Entä jos joku vaikka laittaa teille viestiä? Tarkoitan siis tilannetta, jossa ei ole ihan selvää mitä se henkilö haluaa. Menettekö kahville tai vastaatteko viestiin vai sanotteko heti että sori olen varattu? Miten miehet toimii tällaisissa tilanteissa? Ja jos joku lähtee esim. kahville, onko silloi oletuksena jo että on vapaa?
Asiallista keskustelua olisi kiva kuulla tästä, ei mitään "muille puhuvat varatut palakoon helvetin tulissa" -tyylin vastauksia.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:38"]
Voi vastata, että voidaan lähteä, mutta onko kutsu edelleen voimassa, jos kerron seurustelevani/olevani muuten suhteessa. Pahinta on jättää tuo kertomatta, koska silloin ainakin mies olettaa, että nainen on sinkku. Olen tavannut naisia, joille kertominen oli vaikeaa, koska se kuulemma loukkaa pyytäjää. Aikamoista skeidaa, johon ei TODELLAKAAN kannata sortua.
[/quote]
Ihan kysymyksenä niille, jotka käyttää jotain tällästä vastausta. Minkä takia te vedätte sitten herneen nenäänne, kun teille kertoo rehellisesti, että en mä nyt sua ole mihkään treffeille pyytämässä?
Mulla on sormus, joten oletan että kysyjä tietää minun olevan varattu ja että kysymys tulee kaveripohjalta. Jos sitten käykin ilmi että toivoo muuta, torjun ystävällisesti ja mahdollisimman hienovaraisesti yrittäen ilmaista että olen mieluusti kaveri.
Kysyn,että voinko ottaa vaimoni mukaan.
Kysyn,että voinko ottaa vaimoni mukaan.
Mä olen sinkku, mutta silti pitäisi varmaan tehdä jotenkin selväksi etten käy treffeillä eikä ole haku päällä/en aio tapailla ketään. Tuli vain mieleen, että ei kai se nyt vain varattujen ongelma ole, eivätkä sinkutkaan ehkä voi ihan noin vain lähteä kaverimielessä kahville, jos on pienintäkään epäilystä että treffeille on pyydetty? Vai mitä olette mieltä?