Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder ei avaudu

Vierailija
08.05.2014 |

Kellään muulla ongelmia sen kanssa? Tähän asti on toiminut, mutta tänään kirjauduttuani sisään näytöllä ei näy kuin valkoista enkä pääse eteenpäin. Uudelleenkirjautuminenkaan ei auta..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi taas toimia :)

Vierailija
2/23 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7h? Kerkeet leikkiä kännykän sijasta lapsen kanssa.

On kyllä menny merkilliseksi tämä nykyelämä. Tuoreet mammat vonkuu huomiota kuin mitkäkin keskenkasvuiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä, ruutu näyttää valkoista. Onko toi hakkerijuttu oikeasti mahdollista? latasin vasta eilen tinderin enkä oo ees jutellu kenenkään kaa viel. Kännykkäni on iPhone6.

Vierailija
4/23 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:42"]

Sama ongelma täällä, ruutu näyttää valkoista. Onko toi hakkerijuttu oikeasti mahdollista? latasin vasta eilen tinderin enkä oo ees jutellu kenenkään kaa viel. Kännykkäni on iPhone6.

[/quote]

Täällä sama ongelma nyt. Myös sama puhelin.

Vierailija
5/23 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tuli ladattuani tinderin puhelimeeni facebookissa tieto että profiiliini on kirjauduttu uudella laitteella Oulussa( asun itse Helsingissä). Joka kerta kun kirjauduin tinderiin sisään tuli facebookissa sama ilmoitus. Ilmoituksia ei tullut enää kun lopetin koko tinder tilin ja poistin sovelluksen puhelimesta. Onko muilla ollu vastaavaa?

Vierailija
6/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleensä ongelma kun puhelin on tuon kautta hakkeroitu. Kai sulla on virusturvat kunnossa?

Vierailija
7/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa resetoida. Kaikki mahdolliset tiedot sun puhelimesta on tietenkin jo kopioitu, mutta ei tuossa enää muu auta, joten...

Vierailija
8/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 1kk tapahtui sama. kesti vuorokauden ja toimi sen jälkeen mainiosti.. älä usko 2/x, puhelimesi ei ole hakkeroitu

Vierailija
9/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se heti! Tai edes sammuta puhelin! Itsellä tuli 450€ puhelinlaskut tuon takia jostain ihme puheluista!

Vierailija
10/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en ole kuullut että voisi tuollai hakkeroida :0 en ole klikkaillut mitään epämääräisiä linkkejä tai saanut outoja puheluita.

Vierailija
11/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en ole kuullut että voisi tuollai hakkeroida :0 en ole klikkaillut mitään epämääräisiä linkkejä tai saanut outoja puheluita.

Vierailija
12/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mun puhelin toimii muuten normaalisti, et toivottavasti nro 4 on oikeassa...

Vierailija
13/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut myös tapauksia joissa puhelimeen päässyt virus on räjäyttänyt koko puhelimen. Yleensä räjähdys on asennettu tapahtuvaksi yöaikaan ja virus saattaa tartuttaa myös muita langattomasti toimivia laitteita räjähtämään.

Vierailija
15/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu että on ongelmat.... "tinder ei avaudu"...

Vierailija
16/23 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa ku pelottelette..

Vierailija
17/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuuli ihan samma juttu tännän onko se ihan fine?

Tai pitäiskö tehdä jotakiin?

Vierailija
18/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuuli ihan samma juttu tännän onko se ihan fine?

Tai pitäiskö tehdä jotakiin?

Se on ollut nyt näin kohta 7 tuntia

Vierailija
19/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää yks mielenkiintoinen match tinderissä, ja eilen illalla sain taas häneltä viestejä, mutta kun menen niitä lukemaan, niin tinder ''lataa pareja'' ja hetken päästä ilmoittaa että pareja ei ole, mutta silti saan jatkuvasti viestejä tältä mun matchilta? mitä ihmettä voin tehdä! auttakaa :D

Vierailija
20/23 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minulla ja en todellakaan saa auki !