Tinder ei avaudu
Kellään muulla ongelmia sen kanssa? Tähän asti on toiminut, mutta tänään kirjauduttuani sisään näytöllä ei näy kuin valkoista enkä pääse eteenpäin. Uudelleenkirjautuminenkaan ei auta..
Kommentit (23)
7h? Kerkeet leikkiä kännykän sijasta lapsen kanssa.
On kyllä menny merkilliseksi tämä nykyelämä. Tuoreet mammat vonkuu huomiota kuin mitkäkin keskenkasvuiset.
Sama ongelma täällä, ruutu näyttää valkoista. Onko toi hakkerijuttu oikeasti mahdollista? latasin vasta eilen tinderin enkä oo ees jutellu kenenkään kaa viel. Kännykkäni on iPhone6.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:42"]
Sama ongelma täällä, ruutu näyttää valkoista. Onko toi hakkerijuttu oikeasti mahdollista? latasin vasta eilen tinderin enkä oo ees jutellu kenenkään kaa viel. Kännykkäni on iPhone6.
[/quote]
Täällä sama ongelma nyt. Myös sama puhelin.
Mulla taas tuli ladattuani tinderin puhelimeeni facebookissa tieto että profiiliini on kirjauduttu uudella laitteella Oulussa( asun itse Helsingissä). Joka kerta kun kirjauduin tinderiin sisään tuli facebookissa sama ilmoitus. Ilmoituksia ei tullut enää kun lopetin koko tinder tilin ja poistin sovelluksen puhelimesta. Onko muilla ollu vastaavaa?
Tuo on yleensä ongelma kun puhelin on tuon kautta hakkeroitu. Kai sulla on virusturvat kunnossa?
Kannattaa resetoida. Kaikki mahdolliset tiedot sun puhelimesta on tietenkin jo kopioitu, mutta ei tuossa enää muu auta, joten...
joskus 1kk tapahtui sama. kesti vuorokauden ja toimi sen jälkeen mainiosti.. älä usko 2/x, puhelimesi ei ole hakkeroitu
Tee se heti! Tai edes sammuta puhelin! Itsellä tuli 450€ puhelinlaskut tuon takia jostain ihme puheluista!
Huh, en ole kuullut että voisi tuollai hakkeroida :0 en ole klikkaillut mitään epämääräisiä linkkejä tai saanut outoja puheluita.
Huh, en ole kuullut että voisi tuollai hakkeroida :0 en ole klikkaillut mitään epämääräisiä linkkejä tai saanut outoja puheluita.
Niin ja mun puhelin toimii muuten normaalisti, et toivottavasti nro 4 on oikeassa...
On ollut myös tapauksia joissa puhelimeen päässyt virus on räjäyttänyt koko puhelimen. Yleensä räjähdys on asennettu tapahtuvaksi yöaikaan ja virus saattaa tartuttaa myös muita langattomasti toimivia laitteita räjähtämään.
Voi vittu että on ongelmat.... "tinder ei avaudu"...
Minulle tuuli ihan samma juttu tännän onko se ihan fine?
Tai pitäiskö tehdä jotakiin?
Minulle tuuli ihan samma juttu tännän onko se ihan fine?
Tai pitäiskö tehdä jotakiin?
Se on ollut nyt näin kohta 7 tuntia
Mulla on tää yks mielenkiintoinen match tinderissä, ja eilen illalla sain taas häneltä viestejä, mutta kun menen niitä lukemaan, niin tinder ''lataa pareja'' ja hetken päästä ilmoittaa että pareja ei ole, mutta silti saan jatkuvasti viestejä tältä mun matchilta? mitä ihmettä voin tehdä! auttakaa :D
Samoin minulla ja en todellakaan saa auki !
Nyt alkoi taas toimia :)