Mokasin pahasti ja haluisin tietää elatusmaksuista..
Mun mies jätti mut toisen takia parivuotta sitten, mulle jäi meidän entinen talo. Mies maksaa n700€ kuussa elareita. Työskentelen julkisella sektorilla enkä ymmärrä mikä minuun meni mutta tutkin miehen uuden eukon tiedot jotta saan elatusmaksut mitkä mulle kuuluukin. Nyt tuo uus nainen on tajunnu mun tutkineen tietoja ja tehny selvityspyynnön musta, tietäähän sen miten mun käy, mä saan potkut. Mutta, joutuuko mies maksamaan suurempaa elatusmaksua jos minä olen työtön? Mies väittää että ei sillä maksaa nyt maksimin mikä hänen elatuskykynsä on..
Kommentit (30)
Jokaisen tulotiedot saa ihan laillisesti verottajalta...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:06"]
Miten uuden naisen tietojen tutkiminen hyödytti sinun elatusmaksujen saamistasi?
[/quote]
Tätä mäkin jäin ihmettelemään...
Ap on töissä verovirastossa, työkkärissä, sossussa tai terveyspuolella ja on käynyt katsomassa naisen tietoja uteliaisuuttaan. Tuo elatusmaksujuttu on vain silmänlumetta.
Eihän exän sua kuulu elättää, vaan rahat on nimenomaan teidän lapsille tarkoitettuja. Eli jos mies maksaa noinkin paljon elatuksia on sinun velvollisuus että lapsella on katto päänpäällä, ruokaa, puhtaat vaatteet, harrastukset jne..
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:11"]Ap on töissä verovirastossa, työkkärissä, sossussa tai terveyspuolella ja on käynyt katsomassa naisen tietoja uteliaisuuttaan. Tuo elatusmaksujuttu on vain silmänlumetta.
[/quote]
Kyllä sitten pitäs ainakin ymmärtää että exän nyxän tulot ei vaikuta. :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:11"]Ap on töissä verovirastossa, työkkärissä, sossussa tai terveyspuolella ja on käynyt katsomassa naisen tietoja uteliaisuuttaan. Tuo elatusmaksujuttu on vain silmänlumetta.
[/quote]
[/quote]
Kyllä ne muuten vaikuttaa
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:16"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä ne muuten vaikuttaa
[/quote]
Eipä muuten vaikuta!
Järkyttävä tulonsiirto tuo summa. Muistakaa, miehet, käyttää kondomia.
Siis sä mokailet ja eksän pitäis maksaa siitä(kin)? Et taida olla ihan terve, suosittelen myös että annat kersat isällensä hoitoon ja meet hoitamaan oman pääs kuntoon jos vielä parin vuoden jälkeenkin olet noin kiinni!