Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mokasin pahasti ja haluisin tietää elatusmaksuista..

Vierailija
08.05.2014 |

Mun mies jätti mut toisen takia parivuotta sitten, mulle jäi meidän entinen talo. Mies maksaa n700€ kuussa elareita. Työskentelen julkisella sektorilla enkä ymmärrä mikä minuun meni mutta tutkin miehen uuden eukon tiedot jotta saan elatusmaksut mitkä mulle kuuluukin. Nyt tuo uus nainen on tajunnu mun tutkineen tietoja ja tehny selvityspyynnön musta, tietäähän sen miten mun käy, mä saan potkut. Mutta, joutuuko mies maksamaan suurempaa elatusmaksua jos minä olen työtön? Mies väittää että ei sillä maksaa nyt maksimin mikä hänen elatuskykynsä on..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että saat potkut? Yleensähän näissä urkintajutuissa tulee sakot ja töissä varoitus jos on vain yhdestä henkilöstä kyse, etkä ole kytänny muidenkin tietoja.

Vierailija
2/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mies joutuu enempää maksamaan mihin on varaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies enempää joudu maksamaan.

Vierailija
4/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampi harjoittelija käyttänyt tietokantaa väärin eikä niitä sen jälkeen ole näkynyt..

Vierailija
5/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka hoitaa lasten elatuksen jos miehen eukko haluaa viedä minulta vielä työnkin?

Vierailija
6/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 elareita eikä sekään tunnu riittävän?? Huh huh.

Vierailija
7/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan nouse elatusmaksut vaikka olisit täysin tuloton. Ei mies sua elätä vaan niitä lapsia. Ja 700e on jo todella iso elatusmaksu vaikka lapsia olisi 3.

Vierailija
8/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tossa tilanteessa miehen pitää maksaa erotus mikä jää jos sinä olet työtön, hänen lapsiahan ne on.

Vierailija
9/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun maksamaan taloa joka jäi minulle miehen lähdettyä, siinäpähän maksaa..

Vierailija
10/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun maksamaan taloa joka jäi minulle miehen lähdettyä, siinäpähän maksaa..

Vierailija
11/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:54"]

Mutta kuka hoitaa lasten elatuksen jos miehen eukko haluaa viedä minulta vielä työnkin?

[/quote]

Miten niin se nainen _haluaa_ viedä sulta työn??

Vierailija
12/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähään se normaali ku muiden asiat kiinnostaa enemmän kuin omat..sitte pitää vielä itkeä

En arvosta tälläsiä ihmisiä yhtään.

mies24

Vierailija
13/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistät vaan ap kaiken mistään urkkimisesta!

Vierailija
14/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:00"]

Kiistät vaan ap kaiken mistään urkkimisesta!

[/quote]Tietokantoihin jää sormenjäki käyttäjätunnuksista.

Vierailija
15/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parempi että laitat lapset isällensä asumaan, et vaikuta kovin selväpäiseltä ihmiseltä!

Vierailija
16/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:54"]

[/quote]

Itse olet aiheuttanut tilanteesi. Jos miehesi uusi urkkisi sinun tietojasi, jättäisitkö asian siihen?

Koitahan nyt päästää katkeruudesta irti, elämä helpottuu kummasti.

Vierailija
17/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä uuden naisen tulot vaikuttavat mitenkään miehen maksamiin elatusmaksuihin? Siihen vaikuttavat vain sinun ja miehesi tulot. Ja jos mies maksaa vähemmän tai sinä pystyt elättämään vähemmällä summalla, lasten elintaso luonnollisesti laskee.

Vierailija
18/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uuden naisen tietojen tutkiminen hyödytti sinun elatusmaksujen saamistasi?

Vierailija
19/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen "uuden eukon" tulot vaikuttaa elareihin? Tämä on itselle ihan tuntematon maailma, siksi kysyn.. eihän ne sen uuden puolison (avo tai aviokaan) lapsia ole?

Vierailija
20/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joudu maksamaan elatuskykyään enempää ja sillä siisti. Eikö se nyt ole helkkari selvää kaikille, että sillä työkoneella ei sekoilla eikä mitään tietoja urkita joita ei työtehtävien hoitamisessa tarvita. Kuullostaa minustakin paremmalta, että lapset muuttaisivat isän luokse kun sinulla tuntuu olevan elämänhallinta noin hukassa.