Tunnetko ihmistä, joka saa ihmiset nauramaan? Mikä on hänen salaisuutensa tässä?
Kommentit (17)
Hyväntuulinen huumori, jonka varjolla ei ketään loukata. Sellainen tilannehuumori, ei väkisin väännetty.
Joo mulla on todella hyvä tilannetaju ja lasken usein leikkiä lähinnä omalla kustannuksellani
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on todella hyvä tilannetaju ja lasken usein leikkiä lähinnä omalla kustannuksellani
Tällainen henkilö osaa nauraa myös itselleen ja hänellä on hyvä ihmistuntemus sen suhteen, että osaa suhteuttaa käyttämänsä huumorin ympärillä olevien ihmisten mukaan. Isa kestää vähän rajumpaakin juttua, toisella taas menee hyvinkin herkästi ihon alle ja nämä henkilöt, jotka oikeasti saavat joukon pysymään hyväntuulisina ja nauravina, ovat tässä hyviä ihmistuntijoita.
En ole itse tälläinen, mutta tunnen kyllä ihmisiä, jotka saavat muut nauramaan ja rentoutumaan. He osaavat kertoa hyviä ja hauskoja juttuja.
Tunnen, todistetusti erittäin älykäs ihminen kyseessä. Hän on tyyliltään kohtelias mutta samalla suora. Sanoo usein ääneen sen mitä muut ajattelevat mutta eivät kehtaa sanoa. Musta huumori ja itseironia ovat vahvasti läsnä.
Ootapa kun mietin.... huumorintaju?
No. Olen sellainen. Yleensä huumori tulee oudosta näkökulmasta tilanteeseen. Sellaisesta, mitä muut ei odota.
No mä saan usein ihmiset nauramaan. Jotain tilannekomiikkaa ja kuten joku sanoikin niin en häpeä tehdä sitä vaikka itsestäni. Usein ihmiset ovat jäykkiä koska häpeävät sanoa itsestään jotain epäimartelevaa tai eivät uskalla myöntää mokiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen henkilö osaa nauraa myös itselleen ja hänellä on hyvä ihmistuntemus sen suhteen, että osaa suhteuttaa käyttämänsä huumorin ympärillä olevien ihmisten mukaan. Isa kestää vähän rajumpaakin juttua, toisella taas menee hyvinkin herkästi ihon alle ja nämä henkilöt, jotka oikeasti saavat joukon pysymään hyväntuulisina ja nauravina, ovat tässä hyviä ihmistuntijoita.
Komppaan täysin täysin tätä kirjoitusta.
Olen itse esimies asemassa ja nauran todellakin itselleni ja sallin tämän myös muille tiimissäni. Saavat siis nauraa myös minun toilailuilleni ja antaa siitä palautetta.
Olen saanut muilta esimiehiltä kritiikkiä toiminnastamme, mutta tiedän sen toimivan porukassani joten mitäs muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan täysin täysin tätä kirjoitusta.
Olen itse esimies asemassa ja nauran todellakin itselleni ja sallin tämän myös muille tiimissäni. Saavat siis nauraa myös minun toilailuilleni ja antaa siitä palautetta.
Olen saanut muilta esimiehiltä kritiikkiä toiminnastamme, mutta tiedän sen toimivan porukassani joten mitäs muista
Mikä työpaikka?
Olen sellainen. Pystyn repimään tyhjästä mielikuvituksen avulla sellaisia juttuja, jotka saavat ihmiset nauramaan.
Mun isä ja mä oon se josta monet haluaa pysyä kaukana. Mitä enemmän ikää tulee niin sitä halveksuttavammaksi tulen.
Nostoa.