Missä yleensä meikkaat? Luonnonvalossa vai vessan peilin edessä?
Mä oon pitkään meikannut keittiönpöydän ääressä kasvot ikkunaan päin, eli luonnonvalossa.
Kommentit (18)
En meikkaa missään. Minusta luonnollisuus on paras. Näin jossain jutun, jossa kerrottiin, että miehet kiinnostuvat eniten juuri meikittömistä naisista.
Hauska. Yksi meikkaa luonnonvalossa, yksi vessassa ja yksi taas ei missään. :-)
Meikkaan valojen edessä, mulla on meikkivalot ison peilin ympärillä erillisessä huoneessa. :)
Kun meikkaan meikkaan vessassa mutta tarkistan meikin luonnovalossa (paitsi iltameikin talvella). Minä meikkaan nykyään harvoin joten aina tuntuu että pitää tarkistaa vaikka harvoin on korjattavaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:33"]
Mä oon pitkään meikannut keittiönpöydän ääressä kasvot ikkunaan päin, eli luonnonvalossa.
[/quote]
Tää on varmaan talvella vähän haastavaa aamuisin?
Vessassa. Meikkaan niin vähän että ripsivärin ja puuterin saa laitettua ihan yhtä hyvin vessan valossa kuin luonnonvalossa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
Verhot vaan auki. ;-)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:36"]
En meikkaa missään. Minusta luonnollisuus on paras. Näin jossain jutun, jossa kerrottiin, että miehet kiinnostuvat eniten juuri meikittömistä naisista.
[/quote]
Yleensä he kiinnostuvat luonnollisen näköisistä naisista, ei meikittömistä.
Valoisan aikaan luonnonvalossa. Iltaisin tai pimeinä talviaamuina ei ole muita vaihtoehtoja, kuin vessan loisteputkivalo.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
Verhot vaan auki. ;-)
[/quote]
Ja ulkona on pilkkopimeää...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:05"]
[/quote]
[/quote]
Verhot vaan auki. ;-)
[/quote]
Et taida asua Suomessa...
Mistä voi ostaa niitä meikkivaloja tai luonnonvaloja tai miksi niitä kutsuttekaan? Haluaisin pystyä myös talvella meikkaamaan luonnonvalossa tai muuten on poskipunat miten sattuu.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:49"]
Sama kuin ap eli keittiön pöydän ääressä luonnonvalossa.
[/quote]
Kuin myös :)
Vessan peilin edessä. Parinkymmenen vuoden kokemuksella naamani pakkeloinnista osaan kyllä laittaa myös päivänvalossa ok meikin siinäkin.