Mies: miksi et osaa/halua olla empaattinen naista kohtaan?
Tämä ei ole tietenkään kaikille miehille vaan niille, joilta tuollainen ymmärtämisen taito puuttuu.
Miksi et haluaisi kehittää itseäsi? Se parantaisi pärjäämistä parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (19)
Sivusta, oon hyvinkin empaattinen.
T.mies
Siksi kun suomalaiset ämmät eivät ole sen arvoisia eikä ansainneet sitä.
Kysymyksenasettelu on pielessä.
Sincc
Onko kyse siis kansallisuudesta? 😳
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri naisille pitäisi olla empaattinen, miksi ei kaikille? En minä ainakaan ole mikään heikompi lenkki, joka tarvitsee erityistä empatiaa.
Ap kertoi, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, oon hyvinkin empaattinen.
T.mies
Ensiluokkainen aviomies ja isä :)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen "ämmän" kohdusta olet sinäkin tähän maailmaan tullut. Eikö äitisikään ansaitse empatiaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri naisille pitäisi olla empaattinen, miksi ei kaikille? En minä ainakaan ole mikään heikompi lenkki, joka tarvitsee erityistä empatiaa.
Ei pidä. Mutta enemmistöllä naisista on kieltämättä paremmat tunnetaidot kuin enemmistöllä miehistä. Aika moni naine kokee, ettei tule nähdyksi ja kuulluksi miehen taholta.
Vierailija kirjoitti:
No sitten on tuha valittaa ettei parisuhdetta löydy. Sellaista olen ollut kuulevinani viime aikoina.
Mitä ihmettä jauhat. Etkö halua naisena olla empaattinen miestä kohtaan?
944
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen "ämmän" kohdusta olet sinäkin tähän maailmaan tullut. Eikö äitisikään ansaitse empatiaa?
äidit ovat kyllä embaattisia!
Vierailija kirjoitti:
Ap varmasti tarkoitti sitä, että miehet ovat nytkin empaattisia miehille. Ainakin joillekin miehille.
Empatiaa joko on tai ei ole, se on aika pitkälle geenipohjaista. Eli ei ole kysymys itsensä kehittämisestä. Itse en ole kovin empaattinen, mutta se ei tarkoita etten ole hyvä kumppani. En vain jaksa olla silittelemässä ja kanssa itkemässä, mutta jos ongelma tulee ja jotain pitää tehdä, niin se hoituu. On myös huomioitava, että miehet eivät yleensä prosessoi samalla tavalla kuin naiset, meidän ei tarvitse kertoa kaikkea mitä tunnemme. Aivorakenne kysymys. Nainen, älä odota miehistä samoja kykyjä kuin naisilta, meillä on omat, erilaiset vahvuutemme.
kunnioitus pitää ansaitakin. suominainen ei sitä ansaitse
Mun mies ei oikein osaa (narsistinen ph), se sanoo syyksi vaan sen että se on kauhean työlästä. Välillä se yrittää hetken mutta sitten se vaan tuppaa jäämään 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä jauhat. Etkö halua naisena olla empaattinen miestä kohtaan?
944
Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
kunnioitus pitää ansaitakin. suominainen ei sitä ansaitse
Kyllä suominaisia nyt harmittaa kuin noin korkeatasoinen henkilö ei heitä kunnioita.
Ja sinultakin kysyisin, että mitä mieltä olet siitä suominaisesta joka sinut synnytti? Ansaitseeko hän kunnioituksen ja mitähän hän ajattelisi jos näkisi mitä lapsensa tänne oksentaa?