tekisi mieli kebab ranskalaisilla tai makkaraperunoita mutten kehtaa mennä
grillille näin keskellä päivää, pian tulee tuttuja vastaan ja hävettää kun yksin hakemassa grillimättöä.
Kommentit (22)
Tilaa kebab-ranskalaiset kotiin jostain kebab-pizzeriasta?
En kyllä ymmärrä miksi joku ei kehtaisi mennä grillille.
Pistä paperipussi päähän ja leikkaa siihen vaan silmänaukot
voisko joku av-mamma tuoda mulle kebabii
Parempi olla ilman ja käyttää se aika itsetunnon ja itsetuntemuksen parantamiseen ja aikuiseksi kasvamiseen niin muiden mielipiteet tai ajatukset eivät rajoita enää elämääsi.
Mäkin haluaisin mut lähin kebab paikka on 30km päässä.. Terveisiä maalta
En mäkään menis, jos olisin ihrakasa. Pysy pois.
Ap tässä moi,
pitäisi laihduttaa 15kg mut sen sijaan syön vaan epäterveellisesti, harmittaa ei oo itsekuria.
Kebab tule luokseni, joo minulla on huono itsetunto :(
kyllä tekis mieli mutta perse auki
Itse olen niin vitun läski, että en kehtaa liikkua ulkona. Onneksi on noita kotikauppapalveluja, joissa voi tilata ruoat kotiin. Laitan ovelle lapun, että jättää kassit ovelle. Rahat jätän maton alle. En kehtaa näyttää kuvottavaa ihranaamaani edes ruokien tuojalle. Olen sitä mitä syön eli SIKA !
Kuulostaa kivalta 11, en kehtaa testata, naapurit ihmettelis
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:09"]
grillille näin keskellä päivää, pian tulee tuttuja vastaan ja hävettää kun yksin hakemassa grillimättöä.
[/quote]
Naamioidu jotenkin,huivi päähän ja aurinkolasit silmille,niin tutut ei tunnista,vaikka tuliskin vastaan!
Jooo! voisin testata naamioitumista hämärämmällä sitten. Noloa jos jään kiinni naamioitumisesta ja tuttut tunnistaa, miten kannattaisi pukeutua?
ap
nämä on taas näitä ensimmäisen maailman ongelmia... ;) mun tekis kans mieli kebsua&ranskiksia mutku oon niin lihava niin emmä sit.
Huutele siellä grillillä ääneen että nää tulee mun ukolle !.Itse en voi käydä ikinä kotona kakalla kun naapuri kuulee sen plopsahduksen.Pissin suihkuun niin ei kuulu lorinaa.Vaikeeta on elämä ja Se jos joku näkee tai kuulee mitä teen,APUVA.
Käänny muslimiksi ja kasvot peittävä burhka päälle.
No eikö se ole aika epätodennäköistä että joku tuttu tulisi vastaan, vaikka asuisitkin pienellä paikkakunnalla?
Osta mieluummin ruokakaupasta jotain herkkuja (vaikka pakastepizzaa ja suklaata?) ja naamioi ne terveellisten ruoka-ostosten sekaan!
pakastepizza maistuisi. en vaan jaksa nousta hakemaan, laiska kun olen
Menin hampurilaispaikan drive-ineen ja eikös yli-lihaksikas-terveyden perikuva-työkaveri pamahda samalle huoltsikalle tankkaamaan autoaan.
Olin niinkuin en huomaiskaan, vaikka tais se mut huomata.
Otin lisäksi vielä tuplamajoneesit.
On sulla ongelmat. Syö sitten vaikka mieluumin räkää tai kynsiäsi.