Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin itse lapsettomia miehiä, jotka muuttavat yh-äidin kanssa yhteen

Vierailija
07.05.2014 |

Siinäpä on sitten rauhallinen kotielämä mennyttä. Aina toisen miehen lapset riesana, aamuisinkaan ei enää saa nukkua rauhassa ja kun nousee keittämään kahvia ja odottaa rauhallista kahvihetkeä, siellä meluavatkin ne toisen miehen lapset.

Ja vielä kun tämä yh-mamma usein odottaa, että mies osallistuu lasten menoihin, kuskaa harrastuksiin, jne.

Voi mies parat. Ja yh-äidit, miksi teillä on niin kova hinku muuttaa miesten kanssa yhteen? Ettekö aikuisina ihmisinä pärjää itse? Oletteko niin miehenkipeitä? Miksei voi asua omissa asunnoissa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hinkua muuttaa samaan asuntoon mulla.

Jostain syystä miehillä on. Jos suoraan sanon, etten välttämättä tahdo muuttaa ikinä yhteen koska en halua mitään uusperhemeininkiä vaan haluan lapseni kanssa elellä keskenäni omalla tavallamme ja pitää kumppanini ihan minun kumppanina ilman mitään isänvelvollisuuksia, mutta kaipaan kyllä muuten sitoutunutta, vakituista parisuhdetta, tuota on jostain syystä suurimman osan ihmisiä ihan mahdotonta ymmärtää.

Vierailija
2/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:18"]

Miksi sinulla on tuo sana ITSE tuossa otsikossa?

[/quote]

Se on Minä Itse, oka nyt puhuu! Meillä tätä ilmaisua käyttää 3-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tiedä miksi mies haluaa olla meidän kanssa täällä.... sillä olis paljon helpompaa asua muualla ja ottaa lapseton nainen.

Kai se tuntee, että perheestä saa jotain välittämistä ja huomiota? Lisää tekemistä? EI tule tylsää :D

Vierailija
4/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:53"]

Siinäpä on sitten rauhallinen kotielämä mennyttä. Aina toisen miehen lapset riesana, aamuisinkaan ei enää saa nukkua rauhassa ja kun nousee keittämään kahvia ja odottaa rauhallista kahvihetkeä, siellä meluavatkin ne toisen miehen lapset.

Ja vielä kun tämä yh-mamma usein odottaa, että mies osallistuu lasten menoihin, kuskaa harrastuksiin, jne.

Voi mies parat. Ja yh-äidit, miksi teillä on niin kova hinku muuttaa miesten kanssa yhteen? Ettekö aikuisina ihmisinä pärjää itse? Oletteko niin miehenkipeitä? Miksei voi asua omissa asunnoissa?

[/quote]

Olet vaan kateellinen. Ja mitäpä ne muiden valinnat sinua liikuttaa.

Vierailija
5/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:53"]

[/quote]

Olet vaan kateellinen. Ja mitäpä ne muiden valinnat sinua liikuttaa.

Vierailija
6/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:15"]

Mies tuli minun ja tyttäreni perheeseen. Itse halusi. Vaihtoi paskasen poikamieskämpän, lompakossa roikkuvat yhdenillan hoidot, viikonloppukännäilyn ja iänikuisen nötköttimakaronin ja satunnaisen seksin ihan päinvastaiseen. Luuletko, että miestä pakotetaan tähän?

[/quote]

MIehen ratkaisun ymmärrän, mutta miksi otit tuon nurkkiin pyörimään :D.

Vierailija
7/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sääli turhaan. Mä erosin lapseni isästä kun lapsi oli 3v, ja vietin aikaa ystävieni kanssa sen jälkeen joista yksi alkoi käymään kylässä useammin. Kahden vuoden päästä ekoista kahveista muutettiin yhteen. Ollaan oltu yhdessä nyt 8 vuotta ja mieheni on lapselleni isä, kun biologista isää ei kiinnosta semmoinen. Nyt äskettäin selvisi että mieheni ei voi saada biologisia lapsia, joten et arvaakaan kuinka onnellinen hän on kun hänellä on meidät. <3 Mieheni on lapsirakas, joten tiedän miten kova paikka hänelle se oli.

Joten ole onnellinen mun mieheni puolesta, hänellä on minun ansiostani perhe jota hänellä ei muutoin olisi. Ja mikä parasta, me tultiin hänen elämäänsä ennen tietoa lapsettomuudesta joten tiedän että näin on tarkoitettu tapahtuvan. :)

Hyvää ja vähemmän kaunaista kevättä ap:lle!

Vierailija
8/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun lasteni kanssa ja miesystävä ratkuttaa että haluaisi muuttaa meille! Mepä ei haluta sitä tänne :D

Enkai mä nyt mikään eronnut olisikaan jos yhtään löytyisi kiinnostusta roikottaa miestä perässä.... Joten periaatteessa taidan olla samaa mieltä kuin ap, paitsi sillä erotuksellä että mä säälin kaikkia miehiä jotka joutuu asumaan jonkun naisen kanssa ja vielä enempi säälittää naiset jotka ei ymmärrä miten kivaa on olla yksin (varsinkin "yksin" lasten kanssa) ;)

Vierailija
9/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tuore mies ja kulunut nainen, huono yhdistelmä.

Vierailija
10/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin näin sinkkumiehenä muuttaa kimppaan Yh-äidin ja lapsen kanssa. Siis jos pitäisin äidistä ja lapsen kanssa tulisin toimeen

Vierailija
11/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin näin sinkkumiehenä muuttaa kimppaan Yh-äidin ja lapsen kanssa. Siis jos pitäisin äidistä ja lapsen kanssa tulisin toimeen

Vierailija
12/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tavallaan minäkin, oikeastaan ketä tahansa tällasiat, oli sitten mies tai nainen. Mutta eiköhän aikuiset ihmiset kykene itse päättämään tekemisistään.

Ja pitäiskö sitten elää loppuelämä yksin, jos on tullu pyöräytettyä mukula? No ei mielestäni.

Vierailija
13/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pakettimatkatkin suosittuja.

Vierailija
14/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseehän niistä lapsista eroon. Toisin kuin se äiti...

Vierailija
15/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUHHAHHHAAAAA.

Vierailija
16/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuinen mies osaa itse päättää muuttaako yhteen tällaisen paketin kanssa vai ei.

Ainakin minä olettaisin niin.

Vierailija
17/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se ole sen miehen oma moka jos ei halua olla lasten kanssa, mutta kuitenkin änkeää asumaan perheeseen, jossa lapsia on?

Vierailija
18/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:53"]Siinäpä on sitten rauhallinen kotielämä mennyttä. Aina toisen miehen lapset riesana, aamuisinkaan ei enää saa nukkua rauhassa ja kun nousee keittämään kahvia ja odottaa rauhallista kahvihetkeä, siellä meluavatkin ne toisen miehen lapset.

[/quote]

Jos se mies itse haluaa asua yhdessä ja olla perhe!!

Et sä mtn sääli, sun miehelläs uusi perhe.

Vierailija
19/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt miehilläkin on aivot? Vai väkisinkö ne naiset niitä miehiä kotiinsa raahaa?

Vierailija
20/31 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, ettei miehillä ole omaa halua tai munia päättää asioistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme