Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kallein hinta, minkä olisit valmis maksamaan kengistä?

Vierailija
07.05.2014 |

Kengistä kuin kengistä.

Mä oon joskus ostanut talvikengät 70€. Mun mielestä sekin on paljon. Satasta enempää en suostuisi kengistä maksamaan.

Tuossa toisessa ketjussa katoin vaan huuli pyöreenä, kun joku oli sanonut 120€ kenkiä kalliiksi (ei siinä mitään), mutta joku toinen oli kommentoinut, että eihän se ole hinta eikä mikään, että hänen on tullut ostettua 890€ kenkiäkin. :-O

Miten rikkaita jotkut ihmiset oikein on, kun tosta noin vaan pystyy ostamaan tuon hintaisia kenkiä?? Siis KENKIÄ???

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koon 42-43 jalka. Toinen on numeroa isompi kuin toinen. Naisena minun on äärimmäisen hankala löytää ylipäätään mitään kenkiä näille jaloille, joten joudun ostamaan tajuttoman kalliita kenkiä jo kokoni harvinaisuuden takia.

Jalka kasvoi tällaiseksi jo yläasteikäisenä ja kaikki kenkäni haettiin miestenosastoilta. Hävetti. 

Nyt aikuisena, vasta lähes kolmikymppisenä olen löytänyt Brandoksen kaltaiset nettikenkäkaupat ja olen tilannut KAUNIITA ja NAISELLISIA kenkiä ensimmäistä kertaa elämässäni. Naiselle suunniteltuja, jopa siron oloisia (huom, oloisia) kenkiä. En enää katso hintaa, haluan vain sopivat.

Arkikäyttöön menevät kengät ovat maksaneet 50-100 euron välillä. Juhlakenkiä, talvikenkiä tai jotain muita olen tilaillut paljon 100-200 euron väliltä. En muista ostaneeni mitään yli 200 euron, mutta en oikeasti katso hintaa. Pystyn ostamaan ylipäätään minulle sopivia kenkiä niin harvoin, ettei minulla loppujen lopuksi edes ole mitään älytöntä kenkävarastoa. 

Vierailija
22/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimi olisi 2000 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleimmat kenkäni ovat olleet päälle 300 €. Edullisimmat 10 €. Raja on minulla 500 €/pari.

Vierailija
24/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, maksaisin 100e jos saisin sillä oikeasti hyvät, monivuotiset, vettäpitävät vaelluskengät syys- ja talvikäyttöön millä sopisi lampsia niin sienireissut kuin talven riennot loskakeleineen.

Lenkkareista maksan max 25e ja saappaista, nilkkureista ym max 50e.

Usein ostan kuitenkin kaikki kenkäni alennuksista, hintahaitari 5-20e.

Vierailija
25/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään maksaisi yli satasta. Kalleimmat on olleet 70e converset, olleet käytössä 3 kesää ja edelleen hyvät, mitä nyt vähän likaiset valkoisista kohdista kun en ikinä saa aikaiseksi pestä niitä. Ovat jo maksaneet itsensä takaisin ja mikä tärkeintä, mielettömän hyvät jalassa!

Vierailija
26/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuraja on varmaan joku 120 e ja silloin pitää jo olla tosi hyvät kengät. En yleensä osta kalliita kenkiä, normaalisti maksan kengistäni n. 30-70 euroa. 

Vierailija
27/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojille ei edes löydy alle 70€ kenkiä. Tennarit jne lähtee kaikki suunnilleen siitä. Talveksi kunnon vaelluskengät/Goretexit ulkokäyttöön lähtee 150€:sta, ellei sattumalta löydy alesta, jolloin ehkä saa puoleen hintaan. Tämä vuosittain, kun lapsen/nuoren jalka kasvaa... Ja poikia kaksi.

Itselleni taas, 50€ - 300€ akselilla liikutaan. Laatu maksaa, mutta myös kestää pidempään kuin sen yhden kauden. Kengässä pitää myös olla hyvä lesti, sekä lapsilla että aikuisilla, ettei pilaa jalkojaan jollain läpysköillä.

Vierailija
28/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaisista talvisaappaista oon maksanut 200 €, hyvistä vaelluskengistä noin 150 €. Ne on maksimi. Nahkaisten kävelykenkien katto on mulla siinä 120 paikkeilla.

Just tulin Saksasta shoppailemasta ja sanoisin, että ei siellä juurikaan halvempaa ole kuin Suomessa. Valikoimaa on valtavasti ja huomattavasti enemmän kuin Suomessa, joissakin jutuissa hinta hieman edullisempi, mutta ei sinne halpojen hintojen takia kannata mennä. Valikoiman takia kylläkin.

Vierailija
29/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 €. Kerran olen ostanut saapikkaat, jotka maksoivat sen 79 €. Ja mulla on kaksi vaatekaapillista korkkareita.

Vierailija
30/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:33"]

Olen ostanut noin 300 euron talvisaappaat. Olen nyt käyttänyt niitä lähes 10 vuotta, kantalaput on vaihdettu kahdesti. Hintaa on tullut 30 euroa per vuosi. Moni ostaa halvat talvisaappaat joka vuosi.

[/quote]

No mutta onhan se tylsää pitää niitä samoja kenkiä 10v....mieluummin ostaa useammat ja vaihtelee.

Vierailija
31/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämäntilanteessa ehkä n. 200e, myöhemmin toivottavasti kalliimpia

Vierailija
32/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:41"]

Minulla on koon 42-43 jalka. Toinen on numeroa isompi kuin toinen. Naisena minun on äärimmäisen hankala löytää ylipäätään mitään kenkiä näille jaloille, joten joudun ostamaan tajuttoman kalliita kenkiä jo kokoni harvinaisuuden takia.

Jalka kasvoi tällaiseksi jo yläasteikäisenä ja kaikki kenkäni haettiin miestenosastoilta. Hävetti. 

Nyt aikuisena, vasta lähes kolmikymppisenä olen löytänyt Brandoksen kaltaiset nettikenkäkaupat ja olen tilannut KAUNIITA ja NAISELLISIA kenkiä ensimmäistä kertaa elämässäni. Naiselle suunniteltuja, jopa siron oloisia (huom, oloisia) kenkiä. En enää katso hintaa, haluan vain sopivat.

Arkikäyttöön menevät kengät ovat maksaneet 50-100 euron välillä. Juhlakenkiä, talvikenkiä tai jotain muita olen tilaillut paljon 100-200 euron väliltä. En muista ostaneeni mitään yli 200 euron, mutta en oikeasti katso hintaa. Pystyn ostamaan ylipäätään minulle sopivia kenkiä niin harvoin, ettei minulla loppujen lopuksi edes ole mitään älytöntä kenkävarastoa. 

[/quote]

Tuleeko sulle tilatessa aina sopivat? Tilaatko kahdet ja niistä toiset otat ja toiset palautat? Vai miten olet ratkaissut.

Mulla on toinen jalka 41 ja toinen 39, niin ostan aina kaupasta että pystyn parhaimman parin valitsemaan, oli se sitten 39, 40 tai 41.

Mun hintakatto on jossain 130 euron kohdalla. Kalleimmat on yhdet ihanat Eccot, hiukan yli satasen olivat. Mutta ovatkin olleet sitten kovassa käytössä.

Vierailija
33/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässä toinen, jolla on ihan sama ongelma! Ihanaa kun nyt saa netistä tilattua kauniita kenkiä, eikä enää IKINÄ tarvitse mennä nolostelemaan kenkäkauppaan. Vihaan kaikkia kenkäkauppoja, tosiaan minutkin äiti raahasi nuorena miesten osastolle :( ja nauroi vielä päälle.

Viimeksi ostin ihanat pitkät nahkasaappaat talveksi, hinta oli 190,- Kiitos brandos, jjfootwear ja mitä kaikkia nyt onkaan!

Vierailija
34/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä 200 e se kipukynnys. Mutta voi olla, että mun prätkäsaappaat maksoi vähän enemmän. Yritin googletella niiden hintaa, mutta kun näköjään niillä ei enää ole suomalaista jälleenmyyjää, on vaikea sanoa, paljonko Suomi-hinta olisi.

Vierailija
35/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 euroa varmaankin olisi raja.

Vierailija
36/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisaappaistani maksoin 129 euroa, mutta se on ihan ehdoton katto. Tai no ehkä juoksukengistä voisin maksaa myös, mutta onneksi tähän asti on löytynyt halvemmallakin sopivia. Suurin osa kengistäni on haalittu jostain Henkkamaukan alennusmyynnistä. 

Vierailija
37/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:56"]

[/quote]

Tuleeko sulle tilatessa aina sopivat? Tilaatko kahdet ja niistä toiset otat ja toiset palautat? Vai miten olet ratkaissut.

Mulla on toinen jalka 41 ja toinen 39, niin ostan aina kaupasta että pystyn parhaimman parin valitsemaan, oli se sitten 39, 40 tai 41.

Mun hintakatto on jossain 130 euron kohdalla. Kalleimmat on yhdet ihanat Eccot, hiukan yli satasen olivat. Mutta ovatkin olleet sitten kovassa käytössä.

[/quote]

Moi! Minulla ei ole koskaan ollut niin kiire kenkien kanssa, ettenkö ole voinut tilata, palauttaa ja tilata uudestaan sopivan koon tarvittaessa. Vain kerran tilasin kaksi kokoa kerralla, kun oli joku juhlakenkä. Kun joka tapauksessa toinen on liian iso (sille 42 jalalle), niin en ole ollut niin tarkka.

Vierailija
38/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkkarini ovat olleet n. 200e/pari ja ratsastussaappaat 300e. Muuten nilkkurit, saappaat, yms. 100-150e, ballerinat 50-70e ja korkkarit 20-120e. Varsinkin korkkareita ostan usein alesta.

Vierailija
39/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 300 eur. Talvisaappaani ovat kaikki olleet 150-270 eur... tai jotkut tarjouksessa vähän halvemmalla, mutta kun nuo hinnat jyvitetään monelle talvelle, niin eivät ole loppupeleissä kalliita. itse arvostan nahkasaappaita ihan eri lailla kuin muovihärpäkkeitä ja en enää osta muovisia saappaita. Ballerinat mulla maksaa 10-50 eur ja korkkareista 70 eur on ihan kipurajalla kun niitä tulee käytettyä todella vähän. 

Vierailija
40/63 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 600-700 euroa.