Että mä vihaan kun facebookissa joku päivittää:
kylläpä on surullista :(
kaikki sitten, että voi mitä nyt, :(, no voi ei sentään mitä on tapahtunut. JA SE SAATANA EI KERRO EIKÄ KOMMENTOI ENÄÄ MITÄÄN. Paitsi seuraavana aamuna taas, "iloinen, hih hih".
Nostaa verenpainetta.
Kommentit (37)
Mulla on yksi fb kaveri joka tekee ap:n mainitsemia aloituksia. Aihe voi olla ihan mikä vaan mutta mitään siitä ei voi päätellä. Haluaisin tietää miksi noita aloituksia tehdään? Voisiko sen jättää tekemättä? Onko idea että häneltä kysytään henkilökohtaisesti esim soittamalla mistä on kyse?
Mä ohitan nuo sujuvasti, ei kiinnosta, jos ei haluu kertoo (tai haluu mutta kun kerjäämällä kerjää) niin ei ole minun asia.
Tulee ihan ala-asteajat ja varsinkin tyttöjen harjoittama kiusaaminen mieleen.. Pikku piirissä supistaan salaisuuksia ja muut jätetään ulkopuolelle, tietysti toivoen että niitä kuitenkin kiinnostais. Lapsellista!
Mua ei noi vihjailijat jaksa paljon kiinnostaa, enemmän ärsyttää ne parisuhdeavautujat, jotka retostelee kaiken mahdollisen fb:iin. Eron syytä ja taustat tietää juuria myöten, riidat käydään toisten profiileissa julkisesti ja parin päivän päästä julkaistaan pusipusi-kuvia. Miehen suvussa esiintyy tätä, joten olen tehnyt varmuuden vuoksi miehelle harvinaisen selväksi, että minä en sitten siedä ollenkaan sitä, jos meidän yksityisasioita aletaan levittelemään ja ruotimaan tuolla tavalla.
Voi että kun mä vihaan kun jotkut ei ymmärrä, että maailmassa on typeryksiä joita vain joutuu sietämään.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:31"]
Laittakaa itse niihin jotain nasevaa vastaukseksi. Seuraavan kerran kun huomionkerjääjä päivittää "surullista", niin vastaatte "ai sulla on sitten se tauti" tai "kaikkihan jo tiesi, että sun mies pettää" tms.
[/quote]Hei hyvä idea. Varsinkin toi tauti juttu. Vois kirjottaa että " tuli sit huonoja uutisia sukupuolitautien poliklinikalta vai?"
[/quote]
no aika lapsellista kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:39"]
Tulee ihan ala-asteajat ja varsinkin tyttöjen harjoittama kiusaaminen mieleen.. Pikku piirissä supistaan salaisuuksia ja muut jätetään ulkopuolelle, tietysti toivoen että niitä kuitenkin kiinnostais. Lapsellista!
[/quote]
Ja ajattele, tätä harrastaa 20-40-vuotiaat. Suurin tietämäni fb- supisija on yli 40.
16 ja 21 kuvasi tätä tosi hyvin, MUTTA miksi se teitä fb:ssä olevia ärsyttää? Mä kuuluin siihen joskus pienen hetken ja mun käsityksen mukaan kaikki siellä käyttäytyy noin. Kerjätään huomiota hinnalla millä hyvänsä. Samat ihmiset käyttäytyy livenä ihan normaalin aikuisen tavoin ja tuolla sitten tuo teinimeininki. En halunnut tietää ihmisten fb-puolesta enempää ja poistuin. Onko nykyään jo muunkinlaisia fb-käyttäjiä?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:04"]
kaikki sitten, että voi mitä nyt, :(, no voi ei sentään mitä on tapahtunut. JA SE SAATANA EI KERRO EIKÄ KOMMENTOI ENÄÄ MITÄÄN. Paitsi seuraavana aamuna taas, "iloinen, hih hih".
Nostaa verenpainetta.
[/quote]
Mitäs olet niin utelias? Kyllä muaki vituttais :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:48"]
Ärsyttäävää tuollainen huomion hakeminen.. Itsellä on yksi kaveri, joka kärsii ilmeisesti jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta ja hänen on aivan pakko päivitellä facebookiin vähintään kerran viikossa kuinka on taas sairaalassa/päivitys paikassa se ja se sairaala.
Ihmiset tietysti ihmettelee ja kysyy aina mikä on, mutta eipä niihin tule vastausta.
Ei siinä, hyvä että apua hakee ja saa, mutta kun tuo päivittely on melkein viikottaista.
[/quote]
Se on sen ihmisen elämää. Olisit kiitollinen, etteivät ole sun omia päivityksiä. Vai sinäkö laittaisit vaan teeskenneltyjä hyvin menee -päivityksiä?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:04"]
Nostaa verenpainetta.
[/quote]
Sellaisia ne huomiohuorat on :D Mä ainakin vaan vilasen uutisvirran läpi ja luen ainostaan kiinnostavat tilapäivitykset,tuollaiset kannattaa jättää huomiotta eikä ärsyyntyä.Tai jos on samalla tyypillä paljon tuollaisia tyhmiä päivityksiä,saahan sen aina piilotettua kokonaan :)
Onhan noita. Toisaalta niin huvittavan säälittäviä. Mutta jostainhan heidänkin on napattava se varttinsa.
Jos menen ja kysyn, niin vastaus tulee privana. Yleensä vielä täysin turjanpäiväinen asia. "me ollaan vatsataudissa!" draamaa.
En viitti enää kysyä.
Kerran "salaperäiseen" onnen hehkutus viestiin kysyin: "saitko?" Niin mä olin sitten se, joka muutti kauniin asian likaiseksi.
Ei koskaan vastannut kysymykseeni. Höh!
Parempi kun pysyttelee pois koko fasebookista.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:40"]
Kannattaa lopettaa naamakirjan käyttö, jos se aiheuttaa vihareaktioita.
[/quote]
Oho, tää kommentti tuli vasta 12 viestin kohdalla. Mites se silleen? Etkö ehtinyt "ekana" vai mitenkä pääs lipsahtaan pitkäks?
:D
Onpahan ongelma, josta pääset, kun et käy Siellä.
Mä tein elämäni viisaimman ratkaisun Facebookin suhteen..en ole siellä enää.en jaksanut enää kiinnostua joidenkin diipa daapasta..sitä Se suurimmaksi osaksi on..kyllä on vapautunut olo!