Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mä vihaan kun facebookissa joku päivittää:

Vierailija
07.05.2014 |

kylläpä on surullista :( 

kaikki sitten, että voi mitä nyt, :(, no voi ei sentään mitä on tapahtunut. JA SE SAATANA EI KERRO EIKÄ KOMMENTOI ENÄÄ MITÄÄN. Paitsi seuraavana aamuna taas, "iloinen, hih hih".

Nostaa verenpainetta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yhtä aikaa tupanpolton ja feisbuukin.En ole riippuvainen mistään :D Monet ovat feisbuukista riippuvaisia vaikka siellä ei tapahdu mitään ja itse ei kerkee mitään tekemään,kun sitä vaan kyttää

Vierailija
2/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää samoja ihmisiä kun ovat pahoilla mielin siitä kun niiden statuksia ei tykätä/kommentoida? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:40"]

Kannattaa lopettaa naamakirjan käyttö, jos se aiheuttaa vihareaktioita.

[/quote]

Oho, tää kommentti tuli vasta 12 viestin kohdalla. Mites se silleen? Etkö ehtinyt "ekana" vai mitenkä pääs lipsahtaan pitkäks?

:D

[/quote]

Mitä mieltä olet itse kommentista?

Vierailija
4/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, miksi ihmiset lähtevät facebookista, koska facebook on heidän mielestään jonkinlainen, esim. täynnä ärsyttäviä fb-statuksia, jotka käyvät hermoille.

Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos joku ei halua olla facebookissa. Kenenkään ei (tietenkään) tarvitse. Tuntuu vain siltä, että jotkut eivät ymmärrä, että facebookista, vähän niin kuin elämästä yleensä, voi tehdä sen näköisen kuin itse haluaa. Jokaikisen ärsyttävän ihmisen seuraamisen voi lopettaa (tai heitä ei tarvitse hyväksyä ystäväksi ollenkaan). Feediä ei ole pakko lueskella. Jos haluaa, voi seurata vaikka vain kiinnostaviksi toteamiensa sivustojen feed-päivityksiä. Facebook on kätevä väline inbox-viestintään ja joukkotapahtumakutsuihin. Kaikki eivät tietenkään sitä näihin tarvitse, ja jos tuntuu ettei se tarjoa elämään mitään hyödyllistä, niin en näe syytä olla siellä. Silloin asian luulisi kuitenkin olevan aika neutraali. En ihan ymmärrä, mikseivät ihmiset halua suodattaa pois asioita, joita eivät tarvitse vaan sen sijaan lakkaavat käyttämästä palvelua kokonaan. En tiedä miksi nyt juuri tänne tällaista kirjoittelen, mutta aihepiiri tuli mieleen muutamasta kommentista.

Vierailija
5/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pari tuollaista kaveria. niiden muut päivitykset on tyyliin se on sitten maanantai tai ohhoh lähempä töihin. 

kukin tavallaan. ja joo, ärsyttää muakin mutta ne voi dissata tai klikata ettei saa kaverin uutisia virtaan ollenkaan :) 

Vierailija
6/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä poistan tuollaiset seurannasta enkä lue niiden sivua koskaan

Vierailija
7/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit että TIETÄJÄT laittaa siihen sitten "jaxuja" "voimia" "<3". Ja muille ei paljasteta mikä nyt on niin kamalaa. Niiiiin ärsyttävää!!!!

Vierailija
8/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran noin. Odotin, että ihmiset alkaa kysellä, ja vastasin sitten jotain ihan päätöntä. En muista tarkemmin. :D

Vierailija
9/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös yksi kaveri naamakirjassa joka harrastaa samaa. Ja näitä hiton päivityksiä saattaa olla muutama PUTKEEN!

Päivääkään ei mene etteikö tämä taliaivo kerjäisi huomiota päivityksillään...

Vierailija
10/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans yksi tällainen kaveri, joka laittaa lähes kaikki päivityksensä tuolla tyylillä "odottaa tärkeitä uutisia", "Jee, oon superhyperonnellinen", "muutoksen tuulet puhaltaa", "surun päivä", jne. eli oli uutiset sitten hyviä tai huonoja niin niistä vain vihjaillaan eikä kerrota. Ensin kysyin aina yv:llä, että mitäs nyt, mutta kun sama linja vain jatkui niin ei vain enää jaksa, pitäköön uutisensa, jos ei niitä halua jakaa. Minulle fb on kiireen keskellä keino pysyä kärryillä kavereiden elämässä, enkä tosiaankaan käytä aikaani siihen, että yhdeltä ja samalta ihmiseltä jatkuvasti kyselisin tarkennuksia päivityksiin.

Vierailija
11/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:23"]

Mulla kans yksi tällainen kaveri, joka laittaa lähes kaikki päivityksensä tuolla tyylillä "odottaa tärkeitä uutisia", "Jee, oon superhyperonnellinen", "muutoksen tuulet puhaltaa", "surun päivä", jne. eli oli uutiset sitten hyviä tai huonoja niin niistä vain vihjaillaan eikä kerrota. Ensin kysyin aina yv:llä, että mitäs nyt, mutta kun sama linja vain jatkui niin ei vain enää jaksa, pitäköön uutisensa, jos ei niitä halua jakaa. Minulle fb on kiireen keskellä keino pysyä kärryillä kavereiden elämässä, enkä tosiaankaan käytä aikaani siihen, että yhdeltä ja samalta ihmiseltä jatkuvasti kyselisin tarkennuksia päivityksiin.

[/quote]

Mulla myös tällainen fb ystävä. En tiedä, onko näiden päivitysten tarkoitus saada ihmiset utelemaan ja kyslemään kauheasti ja saada siten huomiota itselle. Mä en kysele mitään, kertokoon jos kertoo tai olkoon kertomatta.

Samaten ihmetyttää aikuisten ihmisten päivitykset, joissa ei kerrota kaikkea, vihjaillaan jostain ja sitten joku tietää, mistä on kyse. Juttelevat sitten vihjailevasti asiasta ja muut ei tiedä, mistä on kyse. jos ei ole valmis asiaa kaikille kertomaan, niin eikö voisi jutella yksityisviesteinä tai vaikka soittaa. Vähän tuollaista lapsellista "lällällää... mulla onkin salaisuus, jos sä et tiedä" -meinikiä.

Vierailija
12/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa itse niihin jotain nasevaa vastaukseksi. Seuraavan kerran kun huomionkerjääjä päivittää "surullista", niin vastaatte "ai sulla on sitten se tauti" tai "kaikkihan jo tiesi, että sun mies pettää" tms.

Vierailija
13/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:31"]

Laittakaa itse niihin jotain nasevaa vastaukseksi. Seuraavan kerran kun huomionkerjääjä päivittää "surullista", niin vastaatte "ai sulla on sitten se tauti" tai "kaikkihan jo tiesi, että sun mies pettää" tms.

[/quote]

hih! tää oiskin hyvä, ei taida vaan mulla olla pokkaa moiseen ;)

Vierailija
14/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että noin kirjoittaa yksinäinen ihminen. Jos hän on ystäväsi muutenkin niin minusta tuo on kaipuuta että joku soittaisi ja kyselisi kuulumisia.

Huomiota saisi paljon helpommin kun vaan päivittää niitä mikä on kivaa ja superia, niistä on helppo onnitella ja tykätä.

Vierailija
15/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa naamakirjan käyttö, jos se aiheuttaa vihareaktioita.

Vierailija
16/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:31"]

[/quote]Hei hyvä idea. Varsinkin toi tauti juttu. Vois kirjottaa että " tuli sit huonoja uutisia sukupuolitautien poliklinikalta vai?"

Vierailija
17/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on näitä kavereita, ja olen miettinyt monta kertaa, että mitä ne sillä hakee? Jotain pakonomaista huomion tarvetta?

Vierailija
18/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäävää tuollainen huomion hakeminen.. Itsellä on yksi kaveri, joka kärsii ilmeisesti jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta ja hänen on aivan pakko päivitellä facebookiin vähintään kerran viikossa kuinka on taas sairaalassa/päivitys paikassa se ja se sairaala.

Ihmiset tietysti ihmettelee ja kysyy aina mikä on, mutta eipä niihin tule vastausta.

Ei siinä, hyvä että apua hakee ja saa, mutta kun tuo päivittely on melkein viikottaista.

Vierailija
19/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointia se on. Hajota ja hallitse. Kaverit jaetaan niihin, joille kerrotaan ja niihin, joille vain vihjataan. Tarkoitus on, että nille, joille vain vihjataan, tulee paha mieli. Kyllä, sellaisia ihmisiä on, jotka nauttivat siitä, että muille tulee paha mieli. He ovat mielestään silloin onnistuneet. He ikään kuin saavat siitä voimaa itselleen, että muita harmittaa.

Vierailija
20/37 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös pari tälläista kaveria. Kyllästyin totaalisesti noihin päivityksiin ja aloin laittamaan kommenttia niihin kuten "joo sama täällä, ihan hirveätä, en tiedä miten tästä jatkaa" jne. Ja sitten kun ko.kaveri kyseli yv:llä, että mitäs sulle on tapahtunut, en kommentoinut enää mitään enkä myöskään vastannut kommenteissa mihinkään kysymyksiin. 

Lapsellista joo tiedän, mutta hullulla on välillä hullun halvat huvit kun alkaa ärsyttämään :)