Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen iho pintakuiva ja alla finnejä ja mustapäitä.

Vierailija
07.05.2014 |

Mun iho ole koskaan ollut erityisen hyväkuntoinen. Alle kolmikymppisenä oli parhaassa kuosissa mitä mulla on ikinä ollut. Silloinkin oli mustapäitä. Muutama vuosi sitten iho alkoi pahenemaan entisestään. Ihon pinta kuivui niin että välillä hilseilee laattoina. Alla on mustapäitä ja pieniä finnejä. Iltapäivästä iho kiiltelee rasvasta.

Avuksi olen kokeillut vaikka mitä. Joku sanoi että iho on liian kuiva, käytä ruoassa öljyä enemmän. Esim. rypsiöljyä tai oliiviöljyä. Ei muuta vaikutusta kuin iho kiiltelee illasta enemmän. Toinen sanoi että kalanmaksaöljykapseleita. Söin yli vuoden, ainoa vaikutus valtavat finnit joita ilmestyi leukaan, kaulaan ja rintakehälle. Niiden tulo loppui vasta kun jätin kapselit kokonaan pois.

KOlmas sanoi että pintakuiva iho on kuin panssari jonka alla mustapäät ja finnit kukoistaa. Ihon pinnalle pitää tehdä jotain. No tämä on varmaan ihan totta. Mutta ongelma on millä saan ihon pinnan hoidettua kuntoon. Mikään ei ole auttanut. Käytän kasvoihin jopa Essex plussaa mikä pitäisi olla erittäin kuivalle iholle tarkoitettu. Mulla on lisäksi erittäin herkkä iho ja vähässä on ne tuotteet mitä voin iholle käyttää.

Vettä juon päivittäin pari litraa.

Keksikää mulle jotain apuja.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exuviancen tuotteilla saa korjattua minkä vaN iho-ongelman. Kalliita ovat, mutta todella riitoisia. Ei myöskään tarvitse koko ajan käyttää niitä, vaan kuurina. En tiedä mistä tällä hetkellä saa ostaa, en ole hetkeen löytänyt :(

Vierailija
2/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintakuivan ja tukkeutuneen ihon korjaa iholle jätettävä, päivittäin käytettävä salisyylihappotuote, jonka pH on tarpeeksi alhainen. Se kuorii vahingoittamatta pois kuivan ihon, auttaa huokosia tyhjentymään ja hillitsee tulehtumista. Paula's Choice -merkiltä saa tällaisia, ilman hajusteita, väriaineita ja alkoholia, ja vieläpä suhteellisen edullisesti (esim. Skin Perfecting 2% BHA Liquid, hinta n. 25 e ja pullosta riittää moneksi kuukaudeksi). Tilattavissa merkin omasta verkkokaupasta.

Toisin kuin joku väittää, silikonit eivät tuki ihohuokosia. Ruokavaliosta tai vedenjuonnista eivät myöskään kaikki todellakaan saa apua ongelmalliseen ihoon, vaikka ne tietenkin tärkeitä asioita ovatkin. Kalliit hoidot kosmetologeilla yms ovat melkoista tuhlausta, kun mahdollinen hyöty kestää vain hetken. Ihonhoitotuotteissakaan se hinta ei todellakaan takaa laatua, vaan oikea sisältö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:52"]Exuviancen tuotteilla saa korjattua minkä vaN iho-ongelman. Kalliita ovat, mutta todella riitoisia. Ei myöskään tarvitse koko ajan käyttää niitä, vaan kuurina. En tiedä mistä tällä hetkellä saa ostaa, en ole hetkeen löytänyt :(

[/quote]

http://www.exuviance.fi/osta/exuviance-verkossa.aspx

Vierailija
4/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho on paksuuntunut kilpirauhasen vajaatoiminnan takia. Syön thyroxiinia, mutta ei se ole ihoon auttanut vaikka oloon on. Olin neuvoton, kunnes löysin japanilaisen V 10 plus entsyymikuorinta-aineen. Sillä olen kuorinut paljon, ensin jopa päivittäin, jatkossa harvemmin, ja iho on ohentunut ja mustapäät tulevat näkyviin. Apteekkituote.

Vierailija
5/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles Niveaa. Se sininen peltirasia. 

Mulla auttoi se. Käytän sitä yövoiteena. Aamulla vain huudon kasvot kevyesti vedellä, enkä rasvaa. Iho ei ole ollut aikoihin parempi! Laitan samaa myös silmänympäryksille. 

Kannattaa ainakin kokeilla. Tuo sininen purkki ei paljoa maksa ja mulla auttoi Toisin kuin kosmetoligikäynnit ja heiltä ostetut kalliit ihonhoitotuotteet! :)

Vierailija
6/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikella ystävyydellä teille kookosöljy- ja niveaneuvojat. Mikään rasva ei auta. jos iho on niin paksu, että kaikki mitä iholle laittaa jää pyörimään siihen pinnalle. Ainoa vaihtoehto on tällöin saada jollain keinolla ihoa ohuemmaksi, niin johan alkavat rasvatkin vaikuttaa.

Vierailija
7/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 12:15"]

Minulla auttoi ihoöljy. Aamuisin meikin alle ja illalla puhdistuksen jälkeen yöksi. Kuoriminen vain edisti ihon kuivumista ja hilseilyä.

[/quote]

mulla auttanut myös yllättävän hyvin öljyn käyttäminen ihon kosteuttamiseen, ja se on ihme kyllä auttanut myös finneihin vaikka kuvittelisi päinvastoin. Öljy ei usein myöskään kirvele iholla herkempinä aikoina. Vaihtelen eri öljyjä mutta lemppareita ovat Bio-oil, kylmäpuristettu manteliöljy ja kylmäpuristettu oliiviöljy. Olin tosi yllättynyt ihon kunnon paranemisesta, olen nuorempana kokeillut tosi monia kalliimpia kosmetiikkamerkkejä ja sitten apu löytyikin keittiön hyllyltä. Nykyään myös puhdistan meikit öljyllä kuumassa suihkussa. 

Ihotautilääkärikin voisi osata auttaa :)

Vierailija
8/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:27"]

Pintakuivan ja tukkeutuneen ihon korjaa iholle jätettävä, päivittäin käytettävä salisyylihappotuote, jonka pH on tarpeeksi alhainen. Se kuorii vahingoittamatta pois kuivan ihon, auttaa huokosia tyhjentymään ja hillitsee tulehtumista. Paula's Choice -merkiltä saa tällaisia, ilman hajusteita, väriaineita ja alkoholia, ja vieläpä suhteellisen edullisesti (esim. Skin Perfecting 2% BHA Liquid, hinta n. 25 e ja pullosta riittää moneksi kuukaudeksi). Tilattavissa merkin omasta verkkokaupasta.

Toisin kuin joku väittää, silikonit eivät tuki ihohuokosia. Ruokavaliosta tai vedenjuonnista eivät myöskään kaikki todellakaan saa apua ongelmalliseen ihoon, vaikka ne tietenkin tärkeitä asioita ovatkin. Kalliit hoidot kosmetologeilla yms ovat melkoista tuhlausta, kun mahdollinen hyöty kestää vain hetken. Ihonhoitotuotteissakaan se hinta ei todellakaan takaa laatua, vaan oikea sisältö.

[/quote]

toisaalta salisyylihappo usein kuivattaa ihoa :/

Vierailija
9/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka se aluksi vähän kuivattaisikin, koska oikeanlaisessa koostumuksessa se lopulta hoitaa ongelman kuntoon. Useimpien kokemus salisyylihapon kuivattavuudesta sitä paitsi johtuu ihan muusta kuin salisyylihaposta: on käytetty jotain alkoholipitoista kasvovettä tai liian voimakasta pesuainetta, jossa se salisyylihapon rooli on ihan olematon.

Vierailija
10/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salisyylihappokasvovettä, kaakaovoita/dr. Hauschan melissapäivävoidetta ja päälle pari tippaa arganöljyä. Takaan ja vannon että lähtee mustäpäät ja ihon kiristely.

Vierailija
11/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:15"]

Salisyylihappokasvovettä, kaakaovoita/dr. Hauschan melissapäivävoidetta ja päälle pari tippaa arganöljyä. Takaan ja vannon että lähtee mustäpäät ja ihon kiristely.

[/quote]

Herkkäihoisen ei juuri kannata Hauschkan voiteisiin koskea... Ennemmin hajustamaton, rasvaton kosteusgeeli tai hyvin kevyt lotion.

Vierailija
12/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän menee ihan sekaisin, että mitä tän ihon kanssa pitäis tehdä. Kuoria, kuivattaa vai kosteuttaa....

Vierailija
13/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:15"]

[/quote]

Herkkäihoisen ei juuri kannata Hauschkan voiteisiin koskea... Ennemmin hajustamaton, rasvaton kosteusgeeli tai hyvin kevyt lotion.

[/quote] Mulla on herkkä iho, joka toinen rasva aiheuttaa kutinaa eikä yleensä kosteuta tarpeeksi. Mutta tuo melissavoide on sopinut. Tärkeää kuitenki on ettei voiteessa ole alkoholia metholia eikä silikonia.

Vierailija
14/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa tarkemmin näistä entsyymi-, salisyylihappokuorinnoista?

Vierailija
15/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sinkkitabletteja 30 mg 3 * vrk.Mulla auttoi.Googlaa Akne ja Sinkki.Myös A-vitamiinit käy lisäksi,yksi tabl. 30 mg/vrk. Tilaa sinunapteekki.fi,koska apteekista et saa tarpeeksi vahvoja tabuja.Akne johtuu monesti sinkin vajauksesta,sitä saa vain harvoista elintarvikkeista,kuten esim.herneen kuka niitä monesti syö..

Vierailija
16/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:23"]

Tässähän menee ihan sekaisin, että mitä tän ihon kanssa pitäis tehdä. Kuoria, kuivattaa vai kosteuttaa....

[/quote]

Ei minkäälaista ihoa pidä tarkoituksella kuivattaa! Ja kuoriminen ja kosteutus taas eivät ole mitään vaihtoehtoisia asioita, vaan molempia tarvitaan. Rakeilla kuoriminen vaan ei huokosia auta, vaan pitää olla iholle jätettävä, kemiallinen kuorinta. Jos oikeasti haluat hoitaa ongelman, sun tarvii pestä iho aamuin illoin tehokkaalla mutta ärsyttämättömällä pesuaineella, laittaa sen jälkeen iholle kemiallinen kuorinta-aine (salisyylihappo), ja sen perään kosteuttaa. Simppeliä!

Vierailija
17/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Paula choice salisyylihappokasvovesi. -39-

Vierailija
18/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:23"]

[/quote]

Ei minkäälaista ihoa pidä tarkoituksella kuivattaa! Ja kuoriminen ja kosteutus taas eivät ole mitään vaihtoehtoisia asioita, vaan molempia tarvitaan. Rakeilla kuoriminen vaan ei huokosia auta, vaan pitää olla iholle jätettävä, kemiallinen kuorinta. Jos oikeasti haluat hoitaa ongelman, sun tarvii pestä iho aamuin illoin tehokkaalla mutta ärsyttämättömällä pesuaineella, laittaa sen jälkeen iholle kemiallinen kuorinta-aine (salisyylihappo), ja sen perään kosteuttaa. Simppeliä!

[/quote]

Osaisitko neuvoa mitä merkkejä ja tuotteita kannattaisi käyttää?

Vierailija
19/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne. Aloitin käyttämään Vichyn ihoöljyä päivittäin. Lisäksi T-alueelle, kevyesti kuorivaa (päivittäiseen käyttöön) Visibly Clear puhdistusainetta. Talvella iho ei rasvoittunut enää ollenkaan, kun iltapäivisin oli ennen todella kiiltävä. Nyt en luovu enää tuosta ihoöljystä, aivan mahtava tuote. Iho ei ole ollut näin hyvässä kunnossa vuosiin ja olen 30+.

Vierailija
20/84 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:15"]

[/quote]

[/quote] Mulla on herkkä iho, joka toinen rasva aiheuttaa kutinaa eikä yleensä kosteuta tarpeeksi. Mutta tuo melissavoide on sopinut. Tärkeää kuitenki on ettei voiteessa ole alkoholia metholia eikä silikonia.

[/quote]

Mutta tuossa Hauschkan melissavoiteessahan nimenomaan on alkoholi kolmantena ainesosalistassa! :D Ja nimenomaan etanoli, eikä mikään rasva-alkoholi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä