Cittariin etuilijat
Räjähtää pää ja repeää perse oikeesti cittariin etuilijoiden kanssa!
Eläkeläiset, teinit, kaljaveikot...
30min ruokatunti, jonka aikana pitäisi patonki/salaatti ehtiä hakemaan ja syömään, mutta ei kun kaikki tuntuvat viettävän aikaa kaupassa.
Kassat ovat teinien valtaamia, mikseivät voi ostaa sitä ES-tölkkiään Siwasta tai ärrältä, turhaa pidentävät jonoa kun meillä lounastajilla muutenkin kiire.
Toinen porukka ovat eläkeläiset, ovat todella aggressiivisia kärryjensä kanssa ja seisovat aina keskellä käytäviä. Lisäksi kyttäävät maistiaisia kuin hai uppoavaa laivaa. Luulisi heilläkin olevan aikaa käydä kaupassa muulloinkin kuin lounasaikaan.
Muuten porukkaa, jolla olisi aikaa käydä kaupassa vaikka myöhään illalla tai aikaisin aamusta tulee hidastelemaan kauppaan.
Todella ärsyttävää, en ymmärrä miksei tehdä meille lounastajille omaa pikakassaa?
Kommentit (166)
laita kaupalle palautetta, että kauppa pitää sulkea lounasaikaan kaikilta muilta paitsi lounastaukoaan viettäviltä. Eihän sinne muilla mitään asiaa saa olla!
Taidankin tästä lähtee cittariin hidasteleen ja ostaan 100 tölkkiä ES:ää. Se oon sit mä joka saan sun verenpaineet nouseen! :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:57"]laita kaupalle palautetta, että kauppa pitää sulkea lounasaikaan kaikilta muilta paitsi lounastaukoaan viettäviltä. Eihän sinne muilla mitään asiaa saa olla!
[/quote]
Mites kun mä teen usein iltavuoroo, enkä halua että mun ruokatunnilla kaupassa olis hidastelijoita. Luuletko että cittari sulkis muilta myös mun tauolla? Taidanpa ehdottaa... ;)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:57"]laita kaupalle palautetta, että kauppa pitää sulkea lounasaikaan kaikilta muilta paitsi lounastaukoaan viettäviltä. Eihän sinne muilla mitään asiaa saa olla!
[/quote]
Mites kun mä teen usein iltavuoroo, enkä halua että mun ruokatunnilla kaupassa olis hidastelijoita. Luuletko että cittari sulkis muilta myös mun tauolla? Taidanpa ehdottaa... ;)
On kyllä raivostuttavaa, käykää Turussa Kupittaan Cittarissa lounasaikaan maanantaina niin halleluja kyllä saa jonottaa eläkeläisten takana. Enkä usko tämän olevan ainoa eläkeläisten valtaama kauppa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:57"]
Tee omat eväät töihin.
[/quote]
Voisin toki tehdäkkin, mutta sitten joutuisin menemään kauppaan töiden jälkeen, jolloin olisin muiden hidasteena.
Ja Kupittaan cittariin patongit ovat nimenomaan tehty lounastajille, joten olen mielestäni oikeutettu niitä ostamaan.
Jokainen saa toki mennä kauppaan sillon kuin haluaa, mutta voisi ottaa toiset huomioon, niin minäkin teen.
Kuule kun tässä maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä ja heillä on omat syynsä olla siellä kaupassa. Että jospa vaan sopeutuisit.
Kupittaan Cittari on pahin. Yksi parhaimmista kaupoista missään, salaatit ja patongit on parempia kuin mistään oon ikinä saanut... Mutta ne eläkeläiset. Ja teinit. Herranjumala niitä riittää!
Meidän Cittarissa on lounasaikaan pikakassa (maks. 10 ostosta). Sellon Citymarket Espoossa.
Espoossa Ison Ompun Cittarissa on "pikakassa", jonka valtaa HIDASTELEVAT eläkeläiset aina lounasaikaan! Prkl! Siksi suosittelen käyttämään "hidaskassaa", joka siellä myös on. Se on lähes tyhjä aina, koska eläkeläiset tunkevat pikakassalle parin ostoksensa kanssa ja sitten heillä on etukortit, rahat, kupongit ym. kadoksissa. Se siitä pikakassasta. Olen antanut tästä usein palautetta hidaskassan myyjälle ja samalla kiitellyt sitä, että hidaskassa on tyhjänä. :)
Joo ja illalla ei saa lasten kanssa mennä häiritsemään muita. Kyllä tästä pitäisi saada jokin säädös aikaan. Koulujen lähellä olevat pikkukaupat ovat jo kieltäneet koululaisilta osan päivästä. Kyllä kaupat voisivat ihan helposti säätää muitakin kieltoja. Lisää kieltoja kiitos!
1. Eläkeläiset 9 aamulla kauppaan, lottoineen ja pikkurahoineen hidastelemaan
2. Karavaanarit teille vain klo: 01-04
3. Jonnet ärrälle pois isoista kaupoista
4. Pummit kokonaan pois kaupoista haisemasta
Näitä kun noudattaa niin kaikki hyvin
Jumbon Cittarissa on pikakassa, ja max. 5 ostosta niin ei ruuhkaudu. Toimii <3
Pikakassoista tuli mieleen miksi perskule sellaiset Prismoista löytyy kun en ole koskaan nähnyt käytössä. Okei kerran silloin kun pikakassat tulivat.
Olen asioinut lounasaikaan, pyhiä ennen, muuna ruuhka-aikana sen yhden saamarin kolmioleivän ja kokiksen kanssa ja odottanut että arvon eläkeläiset saavat bonuspisteitä tililleen edessäni
Kyllä muistuu mummeleiden takana seisoessa mieleen Britannian itsepalvelukassat...
Ei turhaa henkilöstöä ja nopeaa kuin mikä :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:48"]
Parhaita on nää jonnet kun ostaa tölkin sitä energiajuomaa,sitten tulee hetken päästä sen es-tölkistä saamansa panttikuitin kanssa kassalle ostamaan tikkaria...Näitä jonneja kun on kymmenen niin mukavasti ruuhkauttaa
[/quote]
Tai sitten ne hakee ensin sen 15 sentin pantin rahana ja sen jälkeen käy valkkaamassa sillä tikkarin, minkä kanssa ne tulee taas kassalle.
Terkuin onneksi entinen kassaneiti
[/quote]
:DDD