Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittariin etuilijat

Vierailija
07.05.2014 |

Räjähtää pää ja repeää perse oikeesti cittariin etuilijoiden kanssa!

Eläkeläiset, teinit, kaljaveikot...

30min ruokatunti, jonka aikana pitäisi patonki/salaatti ehtiä hakemaan ja syömään, mutta ei kun kaikki tuntuvat viettävän aikaa kaupassa.

Kassat ovat teinien valtaamia, mikseivät voi ostaa sitä ES-tölkkiään Siwasta tai ärrältä, turhaa pidentävät jonoa kun meillä lounastajilla muutenkin kiire.

Toinen porukka ovat eläkeläiset, ovat todella aggressiivisia kärryjensä kanssa ja seisovat aina keskellä käytäviä. Lisäksi kyttäävät maistiaisia kuin hai uppoavaa laivaa. Luulisi heilläkin olevan aikaa käydä kaupassa muulloinkin kuin lounasaikaan.

Muuten porukkaa, jolla olisi aikaa käydä kaupassa vaikka myöhään illalla tai aikaisin aamusta tulee hidastelemaan kauppaan.

Todella ärsyttävää, en ymmärrä miksei tehdä meille lounastajille omaa pikakassaa?

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:57"]

Pyydä ap vaikka miestäsi panemaan sinua illalla oikeen kunnolla, luulen että rentoudut eikä mummut vituta enää :) 

[/quote] 

Että v-uttaa nämäkin jeminajampat, joiden mielestä paneminen ratkaisee maailman kaikki ongelmat ja vääryydet.

Vierailija
2/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:57"]

Pyydä ap vaikka miestäsi panemaan sinua illalla oikeen kunnolla, luulen että rentoudut eikä mummut vituta enää :) 

[/quote] 

Että v-uttaa nämäkin jeminajampat, joiden mielestä paneminen ratkaisee maailman kaikki ongelmat ja vääryydet.

[/quote]

sitäpähän minäkin olen yrittänyt toitottaa

b

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain juuri patongin ketjusta provosoituneena hyvää oli kiitos 

Vierailija
4/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt loppu mun miehen iskeminem

t bradin vaimo

Vierailija
5/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit voitko mennä edelle ja maksaa patonkisi? Mä ainakin päästäisin sut ohitseni.

Vierailija
6/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:05"]

Käypä ap joskus Ranskassa ruokakaupassa. Joko opit meditoimaan kassajonossa tai sitten sulla katkeaa verisuoni päästä. Se kassan toiminta on täällä niin hi-das-ta, ettei tarvita edes jonoa. Kaikkien kanssa juorutaan ja sitten kukin asiakas pakkaa rauhassa tavaransa ja sitten vasta seuraavan vuoro. Ja kohteliaisuussääntöihin kuuluu, että mummelit/raskaana olevat/yms. pääsevät järjestelmällisesti ensin. Ja tämä Pariisissa, voin kuvitella, että maalla meno on vielä verkkaisempaa. Todellakin ikävöin suomalaismarkettien jonoja, koska ne ainakin vetävät tehokkaasti.

[/quote]  Ranskalaisten lounastaukokin taitaa olla pidempi kuin 30 minuuttia? Pahimmillaanhan se on kahden tunnin siesta.

Kieltämättä ranskalaisessa marketissa asioidessa tulee mietittyä, että mihin meillä oikeastaan Suomessa on niin kova kiire...

Vierailija
7/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa huomenna suunnata kupittaalle patongin toivossa, en ole koskaan käynyt, mistä löydän?

Vierailija
8/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Ole johdonmukainen! Otsikossa rageat etuilijoista, itse tekstissä hidastelijoista.

Vierailija
9/166 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:29"]

Siinä se Bradin työpäivä meni hukkaan täällä roikkuessa, ei vissiin kauhean kiireinen jonottaja kun aikaa vauvapalstalle...

Onneksi piparia tulossa niin kiittää palsta,työnantaja ja asiakkaat cittarissa.

[/quote]

on kiire jonottaa katsos kun ruokatuntini on tietyn mittainen ja jos lähden cittariin kello 11.30 pitää minun olla takaisin työpaikalla kello 12.15 elikkä ei ole aikaa odotella katsos. töissä on aivan sama mitä teen kunhan olen työpöytäni ääressä

Vierailija
10/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:54"]Siis täh? Ole johdonmukainen! Otsikossa rageat etuilijoista, itse tekstissä hidastelijoista.

[/quote]

Mielestäni kyse on nyt hidastelijoista ja etuilijoista ja tämän asiakasryhmän pääedustajista eli eläkeläisistä

Vierailija
11/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:25"]Mitä jos kysyisit voitko mennä edelle ja maksaa patonkisi? Mä ainakin päästäisin sut ohitseni.

[/quote]

Olen todennut että eläkeikäiset eivät ole yhtä joustavia kuin sinä, heidän ostokset ennen muita. Joskus kyllä joku on päästänyt pyytämättäkin edelleen

Vierailija
12/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita menossa tänään cittariin tänään, itse menen jumboon

Vierailija
13/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin menen tänään ihan tahallani jonon tukkeeksi, saatan jopa veikkauksen ottaa ja sillipurkin alkuperää selvittää siinä samalla

Vierailija
14/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 08:55"]

Räjähtää pää ja repeää perse oikeesti cittariin etuilijoiden kanssa!

Eläkeläiset, teinit, kaljaveikot...

30min ruokatunti, jonka aikana pitäisi patonki/salaatti ehtiä hakemaan ja syömään, mutta ei kun kaikki tuntuvat viettävän aikaa kaupassa.

Kassat ovat teinien valtaamia, mikseivät voi ostaa sitä ES-tölkkiään Siwasta tai ärrältä, turhaa pidentävät jonoa kun meillä lounastajilla muutenkin kiire.

Toinen porukka ovat eläkeläiset, ovat todella aggressiivisia kärryjensä kanssa ja seisovat aina keskellä käytäviä. Lisäksi kyttäävät maistiaisia kuin hai uppoavaa laivaa. Luulisi heilläkin olevan aikaa käydä kaupassa muulloinkin kuin lounasaikaan.

Muuten porukkaa, jolla olisi aikaa käydä kaupassa vaikka myöhään illalla tai aikaisin aamusta tulee hidastelemaan kauppaan.

Todella ärsyttävää, en ymmärrä miksei tehdä meille lounastajille omaa pikakassaa?

[/quote]

Ihmettelin samaa kun kävin aikoinani lounaseväitä ostamassa. Teinit ymmärrän, kun niillähän on kans lounas silloin, mutta eläkeläisiä ihmettelin. Pahimmillaan yks kassa ja 10 känttyä edellä täysine kärryineen. 

Vierailija
15/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäköhän mahtaa olla eläkeläisten iskupäivät, maanantai ja perjantai nyt ainakin?

Vierailija
16/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy juurikaan citymarketissa juuri siksi että sen asiakkaat ovat keskimäärin selvästi juntimpia kuin prismassa.

Vierailija
17/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI oi miksi en asu enää Turussa?! :( Ne patongit ja nyt vielä Brad! Ei ole Jumbon patongit Kupittaata nähneetkään, eikä siellä edes taida olla Bradeja patonkineen liikenteessä!

Vierailija
18/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on nää jonnet kun ostaa tölkin sitä energiajuomaa,sitten tulee hetken päästä sen es-tölkistä saamansa panttikuitin kanssa kassalle ostamaan tikkaria...Näitä jonneja kun on kymmenen niin mukavasti ruuhkauttaa

Vierailija
19/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 10:48"]

Parhaita on nää jonnet kun ostaa tölkin sitä energiajuomaa,sitten tulee hetken päästä sen es-tölkistä saamansa panttikuitin kanssa kassalle ostamaan tikkaria...Näitä jonneja kun on kymmenen niin mukavasti ruuhkauttaa

[/quote]

Tai sitten ne hakee ensin sen 15 sentin pantin rahana ja sen jälkeen käy valkkaamassa sillä tikkarin, minkä kanssa ne tulee taas kassalle. 

Terkuin onneksi entinen kassaneiti

Vierailija
20/166 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta pääsee taas jonottamaan, minkäköhän patongin tänään ottaisi.. onko se serranopatonki hyvä? kerran oli perjantaipatonkina sellainen herkullinenen kanapatonki nam

Brad