Minulta loppui työt ja nyt haluan vain kuolla pois. Vihaan itseäni.
Työni loppuivat eli sain potkut. Nyt olen niin järkyttynyt, että haluaisin vain kuolla pois. Olen itkenyt hysteerisenä. Tuntuu, ettei minulla ole enää mitään ihmisarvoa. Tunnen itseni maailman huonoimmaksi ihmiseksi. Olen ruma ja vastenmielinen, ihan paska ihminen. Minussa on jotain vikaa, koska en kelvannut töihin. Luonteeni ei sovellu työelämään enkä tiedä, miten muuttaisin itseäni niin, että kelpaisin jonnekin. Olen turha ja ylimääräinen ihminen ja täysin hyödytön tälle yhteiskunnalle. Minusta ei ole mitään hyötyä kenellekään. En osaa mitään ja olen huono kaikessa. Vihaan itseäni. En aio mennä töihin enää koskaan.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko siihen ihmisryhmään, joka on aina vihannut työttömiä? Ja nyt olet sellainen itse, joten olet alkanut vihaamaan itseäsikin?
Ap tosiaan antaa sellaisen kuvan itsestään, ettei ole ollut kovinkaan ymmärtäväinen työttömiä kohtaan ennen. Jos näin on, ihan oikein hänelle, että jäi työttömäksi.
Taisi kolahtaa pahasti.
Sincc
Tää korona on niin monelta vienyt työpaikat, tiedän ettei lohduta sanoa että kyllä varmaan saat uutta työtä, 9 vuotta on aika pitkä aika olla töissä, ei siitä hevin toivu, itsekin itkisin hysteerisesti ja olisin todella paniikissa, jos loppuisi työt, vielä ei ihme kyllä ole, vaikka keväällä irtisanottiin 12 ja tänä syksynä 10 lisää,, olen siivooja
Jos yhtään lohduttaa niin samaa tapahtuu ympäri maapalloa koronaviruksen takia. Japanissa naisten itsemurhiin tuli piikki kun ravintola- ja palvelualalta lähti koronan takia rajusti työpaikkoja pois. Ilmankin koronaa maailmantalous ennusti syvää lamaa koska öljyn hinta olisi pudonnut ilmankin sitä niin pohjalukemiin että öljytynnyritkin ovat arvokkaampia kuin öljy itse.
Et ole paska ihminen, olet vain huonompi kuin ne jotka ovat töissä. Olen samassa veneessä. Muilla kehittyy ammattiosaaminen ja meillä heikkenee ja kohta ollaan varmasti työttömiä loppuelämämme. Onneksi on harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Et ole paska ihminen, olet vain huonompi kuin ne jotka ovat töissä. Olen samassa veneessä. Muilla kehittyy ammattiosaaminen ja meillä heikkenee ja kohta ollaan varmasti työttömiä loppuelämämme. Onneksi on harrastukset.
Woit alkaa opetuslapsekseni
Sincc
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut työtön. Jotkut hommat ovat loppuneet, joistain olen lähtenyt itse. Aina ihminen tekemistä keksii. Asennekysymys.
No keksii keksii. Ne kaikki keksinnöt vain eivät ole yhteiskunnallisesti hyväksyttävissä.
Oon aina välillä työttömänä. Sit vien harrastuksiani eteenpäin. Rahaa vähemmän, aikaa enemmän. Töissä päinvastoin.
Älä huoli, ei sinulla ole mitään hätää. Lopputilin turvin pärjäät helposti kunnes korvaukset alkavat juosta. Sitten haet vaikka opiskelemaan.
Ei tuo ole mikään maailmanloppu. Ota tuo mahdollisuutena. Joulu on tulossa ja nyt vaan vietä hyvällä omatunnolla kunnon joululoma ja mieti tulevaisuutta vuodenvaihteen jälkeen.
Tsemppiä.
olitko vaativassa paikassa asiantuntijana?
Tämä on maailmanloppu. Potkut johtuivat siitä, että olen pomojen mielestä vastenmielinen ihminen ja huono työntekijä. He pitivät minua huonompana kuin muita.
Ja en todellakaan ole vihannut työttömiä ennen. Mistä ihmeestä kuvittelette tuollaista. Tunteeni johtuu siitä, että kaikilla muilla on vihamielinen asenne työttömiä kohtaan. Lähipiirini ja kaikki muut tuntemani ihmiset halveksivat minua. Kukaan ei halua olla tekemisissä kanssani enää.
Elämäni ei parane tästä enää koskaan. En saa koskaan enää mitään työtä. Turha edes hakea mitään. Näin paskaa ihmissaastaa kukaan ei halua työpaikalleen.
Elämäni ei parane tästä enää koskaan. En saa koskaan enää mitään työtä. Turha edes hakea mitään. Näin paskaa ihmissaast aa kukaan ei halua työpaikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on maailmanloppu. Potkut johtuivat siitä, että olen pomojen mielestä vastenmielinen ihminen ja huono työntekijä. He pitivät minua huonompana kuin muita.
Ja en todellakaan ole vihannut työttömiä ennen. Mistä ihmeestä kuvittelette tuollaista. Tunteeni johtuu siitä, että kaikilla muilla on vihamielinen asenne työttömiä kohtaan. Lähipiirini ja kaikki muut tuntemani ihmiset halveksivat minua. Kukaan ei halua olla tekemisissä kanssani enää.
seli seli
Sincc
kerran kun on saanut potkut niin toiset ei enää tunnu missään. Ymmärrän että ottaa luonnon päälle kun saa potkut ekaa kertaa. Mutta potkut eivät ole maailmanloppu vaan uuden elämän vaiheen alku. Se ei tee sinua yhtään huonommaksi.
Sain itsekin potkut juuri eikä ole hajuakaan mistä sais töitä seuraavaksi.
M43
Olen paljon muita huonompi ihminen. En ansaitse mitään työpaikkaa enää koskaan. Ihan sama, vaikka kuolisin pois. Olen maailman turhin ihminen.
Olisin saanut jatkaa töissä, jos olisin parempi ihminen. Luonteessani on jotain vikaa ja olen ruma ja paska ihminen.
En ymmärrä, miksi olen saanut hyvää palautetta työstäni, mutta sitten kuitenkin tulee potkut. Miksi pomo on valehdellut. Olin ihan turhaan näin pitkään työssä.
En kestä tätä häpeän tunnetta siitä, miten huono olen.
Itsekin odottelen potkuja. Työni on täyttä itseään, mutta en toista työtä ole löytänyt. Itse en karenssin takia voi lähteäkkään ilman uutta työtä.