Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulta loppui työt ja nyt haluan vain kuolla pois. Vihaan itseäni.

Vierailija
15.12.2020 |

Työni loppuivat eli sain potkut. Nyt olen niin järkyttynyt, että haluaisin vain kuolla pois. Olen itkenyt hysteerisenä. Tuntuu, ettei minulla ole enää mitään ihmisarvoa. Tunnen itseni maailman huonoimmaksi ihmiseksi. Olen ruma ja vastenmielinen, ihan paska ihminen. Minussa on jotain vikaa, koska en kelvannut töihin. Luonteeni ei sovellu työelämään enkä tiedä, miten muuttaisin itseäni niin, että kelpaisin jonnekin. Olen turha ja ylimääräinen ihminen ja täysin hyödytön tälle yhteiskunnalle. Minusta ei ole mitään hyötyä kenellekään. En osaa mitään ja olen huono kaikessa. Vihaan itseäni. En aio mennä töihin enää koskaan.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap olet shokkitilassa! Kyllä olo tasaantuu. Nykyään todella iso osa ihmisistä on saanut potkut jossain vaiheessa, ja ne jotka eivät, eivät ole yhtään sen kummempia kuin ne toisetkaan, vain onnekkaampia. Korona on pistänyt väkeä pellolle tuhansittain! Nyt lopetat tuon häpeämisen ja itsesi syyttelyn. Työ ei ole kenenkään ihmisarvon mitta.

Vierailija
82/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän työpaikalta kukaan muu ei ole saanut potkuja. Pomo ei sanonut, että se johtuu koronasta. Tässä on jotain muuta. En ole saanut moitteira työnteostani, joten sen täytyy olla jotain henkilökohtaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimmäinen ongelma ei liene työn loppuminen, vaan sinun mielenterveytesi, joka on pohjamudissa. Hae apua.

Vierailija
84/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta meidän työpaikalta kukaan muu ei ole saanut potkuja. Pomo ei sanonut, että se johtuu koronasta. Tässä on jotain muuta. En ole saanut moitteira työnteostani, joten sen täytyy olla jotain henkilökohtaista.

Häh? Pitäähän potkujen syy kertoa. Eivätkö muka kertoneet?

Vierailija
85/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle kerrottu mitään syytä. Minua ei enää tarvita.

Vierailija
86/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkujen syy pitää aina kertoa, ja ne pitää olla oikeita syitä. AP taitaa nyt vähän porvoilla siellä.

Vierailija
87/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä vähän yli jo, ap.

Vierailija
88/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sitä miettii miksi joku nainen keksii näitä tarinoita? Mikä voi olla motiivina...

Vierailija
89/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, olen todella pahoillani. Ethän kuitenkaan itseäsi vihaa vaan sitä firmaa!

Vierailija
90/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Minä kirjoitin siitä, kun 57v. en kelpaa töihin. Olen lähihoitaja. Aloitukseni poistettiin. Asiaa ei ilmeisesti saa tuoda esille, että kaikille lähihoitajille ei riitä töitä. Meitäkin on työttöminä.

Vierailija
91/93 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei näköjään saa kirjoittaa potkuista tai työttömyydestä, koska heti epäillään provoksi. Ihan tosissani minä olen. Näin hulluja ihmisiä kuin minä on.

Ikävää kuulla, että sinulla on samoja kokemuksia. Mikään ala ei taida tuoda varmuutta työpaikasta nykypäivänä. :(

Vierailija
92/93 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun söpöä. Niin kaikki on ajattelee . Pidä pintasi jatka vaan eteenpäin . Hyvä elämä lopulta ettei tylsää .

Vierailija
93/93 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työ vapaa aika eroaa siitä .