Riihimäki vai Hämeenlinna?
Kommentit (22)
Hämeenlinna on oikea kaupunki ei lähiö radan varrella.
Hämeenlinna on oikea kaupunki. Riihimäki risteysasema.
Hämeenlinna on oikea kaupunki. Riihimäki risteysasema.
Hämeenlinna. Ihan vaan vaikka siksi, että Riksussa on pahoinpitelyt sun muut oikein muodissa. Hämeenlinnassa on lisäksi paljon kauniimman näköistä. :)
Riihimäki
Riihimäellä on laajat harrastemahdollisuudet, sekä hyvät kulkuyhteydet junalla. Viereisessä kaupungissa Hyvinkäällä on ostoskeskus tarvittaessa. Riihimäeellä asun ja olen pitänyt :)
No ompas yksimielisesti Hämeenlinna parempi.
Hämeenlinna ehdottomasti! T. Riksulainen
Hämeenlinnasta ei kokemusta, mutta Riihimäestä on. Ei pahaa sanottavaa, lapsiperheille tärkeä palvelut (koulut, päiväkodit, terveyskeskus, harrastustoiminta) toteutettu vähintäänkin keskitasoisesti tai jopa hyvin, esim. paikallinen tk on erinomainen verrattuna moniin pk-seudun vastaaviin, kokemusta on. Kokoisekseen kaupungiksi ihan hyvät palvelut, löytyy Cittari ja Prisma, vaatekaupoista Lindex, KappAhl, H&M, useampikin Seppälä, mm. Vero Modaa ja Vilaa myyvä Moda... Yksityisistä lääkärikeskuksista Mehiläinen ja Terveystalo ja pari paikallista, oikein hyvää toimijaa.
Riihimäki on yksi sympaattisimmista pikkupaikoista mitä on. Harmi, jos on ollut väkivaltaa, mutta onhan sitä muuallakin. Itse en Riksussa asuessani kokenut muuta kuin pienen paikan hyvät puolet. Riksussa on kaikki lähellä ja ihania ulkoilumaastoja, junalla pääsee äkkiä Helsinkiin. Autolla nopeasti Hyvinkäälle tai toisaalta Hämeenlinnaan.
Ei kumpikaan. Koko Kanta-Häme on paska mesta. Onneksi pääsin sieltä Helsinkiin.
Hämeenlinnassa huonot harrastusmahdollisuudet, ainakin jos tykkäät jumpasta/salilla käymisestä. Nuiva kaupunki joka kuvittelee olevansa jotain suurempaa vaikka moni pienempi paikka paljon näppärämpi. Keskusta-alue tosi tylsä.
Haluatko tehtaiden viereen vai puhtaampaan pikkukaupunkiin? Minä valitsen aina vaihtoehdon, joka on kauempana Rautaruukista tai muista vastaavista savupiipuista.
Riihimäellä opiskelleena ja jossain vaiheessa Hämeenlinnalaisen kundikaverin omanneena (ja siellä myös tullut liikuttua) sanoisin Hämeenlinna. Mutta kannattaa varmaan tehdä kunnon kierrokset molemmissa kaupungeissa, niin saatte sen oman fiiliksen kummassa haluatte asua (ja missä päin). Ja ainahan sitä voi muuttaa uudestaan.
Hämeenlinna. Riihimäki on nistikaupunki.