Käytättekö huuhteluainetta/etiikkaa?
Kommentit (29)
Laitetaanko koneelliseen etikka desi vai muutama rkl?
Minä en käytä ede pesuainetta. Vesi vanhin voitehista.
Etikkaa käytän, huuhteluainetta en koskaan.
Etiikkaa? Ykkönen oli jopa kopioinut sen omaan viestiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko koneelliseen etikka desi vai muutama rkl?
Ennemmin tyyliin joku 0,5 dl.
Mikä siinä huuhteluaineessa aina risoo ihmisiä?:D Nähnyt ennenkin keskusteluja joissa huuhteluaine kirotaan. Meillä käytetään kyllä! Comfortia yleensä.
Käytän etikkaa, kaupan huuhteluaineita en oo käyttänyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä huuhteluaineessa aina risoo ihmisiä?:D Nähnyt ennenkin keskusteluja joissa huuhteluaine kirotaan. Meillä käytetään kyllä! Comfortia yleensä.
Se lyhentää tekstiilien käyttöikää, saa ne tuntumasn likaiselta ja haisee pahalta. En näe käytöllä mitään hyötyjä.
Kesäsade pyykkietikka on mun suosikki!! Suomalaista vielä 😉
Tekstiileihin, joissa on elastaania, ei suositella huuhteluaineen käyttöä.
Etiikka on ihan yliarvostettua, ei tee pyykeille mitään.
Ei kumpikaan. Kokeilin joskus etikkaa, mutta minun nenään vaatteet alkoivat haista, no, etikalle. En tykännyt kulkea koko ajan etikan löyhkä nenässäni. Ei, vaikka lisäsin tippoja eteeristä öljyäkin sekaan. Silti päähaju oli etikka.
Mutta siis, ilman on paras.
Etiikka taas... No, mä koetan elää sillein eettisesti että ajattelen muitakin kuin vaan itteäni.
Huuhteluainetta laitoin eilen kanapastaan. Etikkaa lakanoihin.
Sincc
Juu, etikkaa käytän ja pari tippaa laventelia. Ennen käytin huuhteluainetta, mutta en kyllä kaipaa sitä teollista hajua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Kokeilin joskus etikkaa, mutta minun nenään vaatteet alkoivat haista, no, etikalle. En tykännyt kulkea koko ajan etikan löyhkä nenässäni. Ei, vaikka lisäsin tippoja eteeristä öljyäkin sekaan. Silti päähaju oli etikka.
Mutta siis, ilman on paras.
Etiikka taas... No, mä koetan elää sillein eettisesti että ajattelen muitakin kuin vaan itteäni.
Käytitkö mahdollisesti liian suurta annostusta? 5:n kilon koneeeseen riittää 0.5 dl 10%:sta etikkaa. Meillä on käytetty yli 10v, eikä ole hajuja ilmennyt! Kannen aukaisun jälkeen pienen hetken saattaa olla heikko tuoksu, mutta haihtuu nopeasti. Huom! meillä molemmilla tarkka hajuaisti!
Huuhteluainetta, mutta hajusteetonta. Kesäisin, kun kuivaan ulkona, niin ei ole käytössä.
Mulla on yleensä etiikkaa käytössä. Joskus harvoin huuhteluainetta, sitä tosin vain lakanoihin. Etiikkaa käytän kaikissa vaatteissa.