4- päivää jo raittiiina!
tää on ennätys.- on tää raitis elämä sentään parempaa vaikka feelisten mukaan tylsää, mutta unet on parempia ja jänniä vaikka muuten elämä onkin paskaa, mutta kännissä oli hauskaa vain hetken ja sitten aina filmi poikki
Kommentit (16)
Tsemppiä! Sun kannattaisi nyt kehittää itsellesi uusia harrastuksia juomisen tilalle. Muuten iskee tylsyydessä se juomisen himo uudestaan. Kuntoilu?
Mahtavaa!! ❤️😊 tosi huippua ! Jatka samaa rataa ! 😊😊 olen tosi onnellinen sinun puolesta ap 😊❤️ Tästä alkaa uusi elämä. Olet ansainnut sen.
Hienoa! Viinanhimo varmaan iskee vielä monta kertaa, keksi sen varalle jotain kivaa tekemistä. Huomaat, että elämä alkaa maistumaan päivä päivältä paremmalta. Onnea jatkoon!
Onnea ja iso halaus! Toivottavasti pysysyt valitsemallasi tiellä
Alkoholistin vaimona sanoisin, että nämä ovat sinun läheisten kannalta myös onnellisia päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea ja iso halaus! Toivottavasti pysysyt valitsemallasi tiellä
Alkoholistin vaimona sanoisin, että nämä ovat sinun läheisten kannalta myös onnellisia päivä.
ainoo ettei ole yhtään läheistä, ei kavereita eikä työtä
ap
Hanki koira ja mene sen kanssa koirapuistoon niin saatte molemmat tekemistä ja kavereita. Antabus käyttöön jos maksakokeiden tulokset sallii. Voimia taisteluun!
Toi on kyllä paskapuhetta, että tuntuu päivä päivältä paremmalta... ei tunnu. Ne ekat päivät menee siinä euforiassa, että jee, nyt oon oikealla tiellä kohti terveempää elämää... mutta sit huomaa, että ei se elämä oikeasti ole sen ihmeellisempää selvinpäinkään.
Sitä tasaista harmaata massaa pitää vaan oppia sietämään.
Toi on aika vaarallista tuo, että sanotaan, että päivä päivältä paranee...
Se on kohta kokonainen viikko täynnä! Sitä voi sitten juhlistaa huurteisella..
saatanan tunarit kun ainoo harrastus oli kuntosali ja uinti ja työttömänä sain 4 eurolla molemmat + saunan ja oli 3 eri salia hallilla, nyt suvvakkivajjakit pisti uimahallit kiinni ja ainoo sali on pakkasessa pari laitetta ulkona. kuntoportaillakaan ei saisi olla vaikka kaikkkihan siellä käy. tosin ei siellä kenenkön kanssa jutella. naisten pyllyjä voi tosin katella
salilla kävi päivisin ehkä 4 ihmistä ja saleja oli 3 eli korkeintaan 2 ihmistä oli per sali ja uimaradat tyhjinä sai valita ihan oman radan
ja kauppakeskukset täynnä eläkeläisiä ja spugeja norkoilemassa tuhansia päivässä
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä paskapuhetta, että tuntuu päivä päivältä paremmalta... ei tunnu. Ne ekat päivät menee siinä euforiassa, että jee, nyt oon oikealla tiellä kohti terveempää elämää... mutta sit huomaa, että ei se elämä oikeasti ole sen ihmeellisempää selvinpäinkään.
Sitä tasaista harmaata massaa pitää vaan oppia sietämään.
Toi on aika vaarallista tuo, että sanotaan, että päivä päivältä paranee...
Joo ei siinä mikään sen kummemmin parane. Olen nyt pian vuoden ollut juomatta ja ainoa ero on että jatkuvaan vitutukseen ja masennukseen ei tule edes sitä hetkellistä nousuhumalan helpotusta. Ajattelin että ryyppääminen edesauttaa masennusta mutta ei sen lopettaminen mitään auttanut.
Onnitteluni!
Itselläni tulee ylihuomenna täyteen kaksi päivää.
T: ex-tissu
Onko "4- päivää" 3 vuorokautta ja 18 tuntia?
Nyt vituttaaa jo kun en pääsekään Australiaan kun rajat kiinni
pakko kai mennä kolistuttaa painoja ulos ulkosalille tekisi jo mieli 4 olutta napata tai sitten tilaan Australiasta fitness gimman beachilta Bangkokiin ja siellä naimisiin, sitten pääsen Auastraliaan, serkut saaa hommata asian kuntopon, ainoo että oon myös facebook-bannissa tän viikon eli en voi vielä tilata, jos hakisi sitten kaljaa
vain 4 kaljaa otin treenin päätteeksi palautusjuomaksi eli raittius jatkuu
Hienoa, jatka samaa rataa! 👍