70-luvun musavideo- ja biisiketju
Kasarimusavideoiden rinnalle oma ketju 70- luvun musiikkivideoille ja musiikille.
Kommentit (1276)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan tämä ketju edes kiinnostaa sellaisia, jotka 70-luvun musiikkia eivät ole juurikaan kuunnelleet? :D
Taitaa täällä vain vanhukset kaivella pölyisiä levylaukkujaan ja kahnata keskenään:)
No eikös se ole aika loogista, ettei ketju sellaisia kiinnosta, jotka ei ketjun aiheesta ole kiinnostuneita. Mikä oli viestisi pointti?
Kasarimusan ketjuun mieltymyksiään linkittelee tietenkin sellaiset, jotka ovat ne musat aikoinaan kokeneet ja tähän ketjuun taas sellaiset, jotka 70-lukua on kuunnelleet, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luvun musaketju ilman Kasevaa ei olisi 70-luvun musaketju ensinkään:
Tätä just tarkoitin, miksi laitat pelkän biisin kun löytyy hieno liveveto? :D
Tätä juuri tarkoitin tuolla äskeisellä viestilläni. Arvasin, nimittäin, että nillität tuostakin ;). Se live ei ole aivan umpisurkea, mutta melko köyhä kuitenkin originaaliin verrattuna, sen taustoista kun puuttuu kaikki oleelliset elementit.
Voisitko nyt pliis keskittyä linkittelemään omia juttujasi ja jätä muiden linkit rauhaan. Itselläni on ainakin musiikkia itsekin tekevänä ja sitä soittavana erittäin perustellut kriteerit, millä perusteilla tänne biisejä linkitän ja ykköskriteeri ei todellakaan ole mikään jonninjoutava video, vaan nimenomaan musiikki, musaketjussa kun ollaan.
Tässä huomaamme, että olemme erilaisia. Minua tosiaan ei haittaa tukkoinen äänenlaatu tms. jos veto on muuten kiinnostava. Minusta voi olla hauskempaa kuunnella joku erilainen versio, varsinkin jos se studioversio on jo soitettu ja tuttu.
Kiitos että perustelit kantaasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan tämä ketju edes kiinnostaa sellaisia, jotka 70-luvun musiikkia eivät ole juurikaan kuunnelleet? :D
Taitaa täällä vain vanhukset kaivella pölyisiä levylaukkujaan ja kahnata keskenään:)
No eikös se ole aika loogista, ettei ketju sellaisia kiinnosta, jotka ei ketjun aiheesta ole kiinnostuneita. Mikä oli viestisi pointti?
Kasarimusan ketjuun mieltymyksiään linkittelee tietenkin sellaiset, jotka ovat ne musat aikoinaan kokeneet ja tähän ketjuun taas sellaiset, jotka 70-lukua on kuunnelleet, tietenkin.
No pointti oli se, että vaikka itse ajattelen, että onpa hauskaa linkitellä tänne 70-luvun kappaleita täysin eri genreistä, niin monella se musamaku menee niin, että pitäytyy varovaisesti omissa suosikeissa.
En kyllä itse taas allekirjoita tuota kuitenkaan kokonaan, että linkittäisin vain sitä "mitä olen aikoinaan itse kokenut". Esimerkiksi tässä ketjussa on myös sellaisia tuttavuuksia, joita itse olen löytänyt parin vuoden sisään (esimerkiksi Roxy Music on ollut minulle täysin tuntematon, vaikka olen jo vanha). Ja uskoisin, että moni ei aina tiedä, milloin joku kappale on tarkalleen tehty. Itsekin piti googlata tätä varten julkaisuvuosia. Koska ei sitä ajattele, että "kuuntelen 70-luvun musiikkia", kuuntelen kuitenkin itse sellaista, mistä pidän, vuosikymmenestä riippumatta. :)
Tämä Afric Simone -niminen artisti on hämmentänyt minua paljon. Olen katsonut näitä hänen esiintymisiään. Hän tuntuu ensivaikutelmaltaan vahvistavan sellaista stereotyyppistä kuvaa "villi-ihmisestä". Kun katsoo useamman videon, niin huomaa, että hän kyllä nauttii esiintymisestään ja tämä on hänen oma tyylinsä. En oikein kuitenkaan itse vielä tiedä, mitä ajattelisin! Tässäkin pätkässä on kuin hienosti pukeutuneiden joukkoon olisi otettu joku heimosoturi heilumaan.
Olisko 70-luvun äklöimmän biisin voittaja tässä?