Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itsensä salaa raskaaksi saattavat ovat alinta pohjasakkaa.

Vierailija
06.05.2014 |

Itsekkäitä paskiaisia, joiden ei tarvis lasta saadakkaa. On se kumma, että on pokkaa tehdä näin suuressa asiassa päätös yksin. Miksei sitä miestä voi arvostaa sen vertaa, että etsii lisääntymishaluisen yksilön. Pitää pilata toisen elämä, koska "mä haluuuuuun vauvan"! Perkele. Ja minä olen nainen.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:28"]

Mun mielestä tuotakin paskempia ovat ne miehet, jotka eron jälkeen väittävät uudelle seurustelukumppanille, että ex-nainen hankkiutui miehen tietämättä tai tahallaan tai miestä painostamalla raskaaksi, kun todellisuudessa lasta on yritetty yhdessä ja molempien toiveesta. Tiedän muutaman tällaisen miehen, näiden, jopa aika yleisten, nyyhkytarinoiden tarkoitus on vain keksiä hyvä selitys sille miksi oma lapsi ei enää eron jälkeen kiinnosta. Tiedän jopa erään miehen joka on tarinoinut exänsä vieraannuttavan häntä lapsesta, vaikka tosiasiassa ei halua lasta edes tavata. Uusi kumppaninsa hankki miehelle lakimiehen avuksi ja vasta silloin selvisi että mies on keksinyt tarinan vieraannuttamisesta.

[/quote]

Minusta molemmat ovat paskoja, eikä paskuutta voi tuolla tavalla suoraan vertailla. Nämä asiasta valehtelevat miehet pilaavat miesten maineen samalla tavalla kuin ehkäisystä valehtelevat naiset pilaavat naisten maineen. Sitä että vanhempi ei olisi ollenkaan kiinnostunut lapsestaan en ymmärrä, ihan riippumatta siitä vaikka lapsi olisi saanut alkunsa vain toisen osapuolen päätöksestä.

Minulla itselläni on ollut vakavia vaikeuksia luottaa parisuhteessa yhtään kehenkään. En myöskään osaisi kuvitella perustavani perhettä kenenkään kanssa koska tunnen edelleen syyllisyyttä siitä että minun väärän naisvalintani ja palstaa siteeraten "sinisilmäisyyteni" takia lapseni ei kasva ehjässä perheessä. 

Terv. Se jonka entinen puoliso tunnusti jättäneensä ehkäisyn omatoimisesti

Vierailija
62/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:11"]

Tiedän tapauksen, jossa nainen hankkiutui salaa raskaaksi ja pääsi siten pakoon väkivaltaista narsistista miestä, jota pelkäsi kuollakseen ja aiheesta. Lapsi oli tavallaan henkivakuutus. 

Moraalitonta joo, mutta kuten joku täällä sanoi, tilanteet eivät ole aina niin mustavalkoisia. Naisella meni sittemmin hyvin ja lapsikin sai kunnon elämän. Ketään ei pakotettu isäksi.

Jos joku tuossa yhtälössä oli kärsinyt hirvittävää vääryyttä, niin se ei ainakaan ollut se mies.

[/quote]

Öh, se lapsi..? Mutta kai se oli pääasia, ettei se mies kärsinyt. 

Täysin moraalitonta ja ja yksi niistä harvoista mustavalkoisista asioista. Jos lapsi ei ole vahinko, niin lapsenteosta on oltava yhteisymmärrys. Kiva sille lapsellekin tietää, millaisia geenejä kantaa ja miksi hänet tehtiin.

Minulta ei ainakaan liikene tippakaan sympatiaa naiselle, joka vaarantaa oman lapsensa hengen itsekkäistä syistä. Ihan selvää alinta pohjasakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä miinustelee ihan asiatekstejä, taitavat olla juurikin näitä "jos MINÄ haluan vauvan niin MINÄ saan vauvan"-ämmiä

Vierailija
64/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä miinustelee ihan asiatekstejä, taitavat olla juurikin näitä "jos MINÄ haluan vauvan niin MINÄ saan vauvan"-ämmiä

Vierailija
65/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä ihmisiä.

Vierailija
66/145 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö näyttää mun äitille tämä ketju. Ja todeta että oon täsmälleen samaa mieltä aloittajan kanssa.

Minä olen se lapsi joka on salaa väännetty että saataisiin ukko koukutettua. Kun ei saatu, niin hupsista p*rkele, sama sattui uudestaan.

Vierailija
67/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutis aloituksesta, miksi? Aika helvetin tyhmä ajattelutapa jos meinaa sitä, että vauva on upea asia ja unelmien täyttymys tuli keinolla millä hyvänsä. Miksi joidenkin on mahdoton ymmärtää, että se vauvan tulo ja raskaus voi olla suurin katastrofi?

Vierailija
68/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:11"]Alapeukutis aloituksesta, miksi? Aika helvetin tyhmä ajattelutapa jos meinaa sitä, että vauva on upea asia ja unelmien täyttymys tuli keinolla millä hyvänsä. Miksi joidenkin on mahdoton ymmärtää, että se vauvan tulo ja raskaus voi olla suurin katastrofi?

[/quote]

Mun mielestä voi tehdä lapsen, mutta mikäli mies ei lasta halua, jättää isä-kohdan papereissa tuntemattomaksi eikä ainakaan vaadi senttiäkään elareita.

Vierailija
69/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi syy, että tuollainen tapahtuu: tyhmät miehet.

Vierailija
70/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden kaverilla oli ensin kaksi lasta, molemmat "vahinkoja" yhden miehen kanssa. No sitten tuli ero, kun ei se mies sitten lopulta kelvannutkaan. Otti alle kuukauden päästä erosta toisen, ja kuukausi tästä, kas, "vahinko" sattui taas. Nyt viimeisillään rasknaa ja tää toinen mies on vielä kuvioissa, aika hululua etä suostui noin äkkiseltään kolmen isäksi. Itse en todellakaan olisi sietänyt tuollaista lorttoilua, ei voi olla niin, että KOLME kertaa tapahtuu "vahinko" ja ehkäisy "pettää". Ei olla nykyään ees kovin hyviä kavereita, ei näistä syistä, mutta nainen on aika eri kuin lapsuudessa muutenkin nykyään. 

Vierailija
71/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:16"]On vain yksi syy, että tuollainen tapahtuu: tyhmät miehet.

[/quote]

Sinisilmäiset miehet ja nartut naiset.

Vierailija
72/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:16"]Mun lapsuuden kaverilla oli ensin kaksi lasta, molemmat "vahinkoja" yhden miehen kanssa. No sitten tuli ero, kun ei se mies sitten lopulta kelvannutkaan. Otti alle kuukauden päästä erosta toisen, ja kuukausi tästä, kas, "vahinko" sattui taas. Nyt viimeisillään rasknaa ja tää toinen mies on vielä kuvioissa, aika hululua etä suostui noin äkkiseltään kolmen isäksi. Itse en todellakaan olisi sietänyt tuollaista lorttoilua, ei voi olla niin, että KOLME kertaa tapahtuu "vahinko" ja ehkäisy "pettää". Ei olla nykyään ees kovin hyviä kavereita, ei näistä syistä, mutta nainen on aika eri kuin lapsuudessa muutenkin nykyään. 

[/quote]

Mun sisko on samanlainen sillä erolla että 3 on sille ekalle miehelle (joka on btw siskoni mukaan vastuuton, pikkurikollinen, keskenkasvuinen narsistikusipää joka pilasi HÄNEN elämän) ja toinen tossukka vei alttarille, äidin pikkupoika joka tekee kuin siskoni käskee.

Molempia miehiä käy sääliksi. Molemmat yrittävät kantaa vastuun mutta eihän siitä mitään kun siskolle ei kelpaa mikään.

Vierailija
73/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies niin käyttäisin kortsua aina vaikka nainen kuinka vannoisi käyttävänsä pillereitä tms.

Vierailija
74/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:11"]Alapeukutis aloituksesta, miksi? Aika helvetin tyhmä ajattelutapa jos meinaa sitä, että vauva on upea asia ja unelmien täyttymys tuli keinolla millä hyvänsä. Miksi joidenkin on mahdoton ymmärtää, että se vauvan tulo ja raskaus voi olla suurin katastrofi?

[/quote]

Mun mielestä voi tehdä lapsen, mutta mikäli mies ei lasta halua, jättää isä-kohdan papereissa tuntemattomaksi eikä ainakaan vaadi senttiäkään elareita.

[/quote]

Nimenomaan. Kun kaikki kusipää-ämmät vielä tajuais tän ja toimis sen mukaan... ap

Vierailija
75/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:38"]Miten mies ei tiedä, että yhdynnästä tulee raskaaksi?

[/quote]

Jos nainen vaikka sanoo syövänsä pillereitä? Haloo.

[/quote]

Jo koulussa opetetaan, että pillerit ei ole 100% varma ehkäisy joten toistan kysymykseni: miten mies ei tiedä, että yhdynnästä tulee raskaaksi? Kukaan ei edes avioliitossa leiki, että yksi ehkäisymenetelmä riittää.

Vierailija
76/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:24"]Jos olisin mies niin käyttäisin kortsua aina vaikka nainen kuinka vannoisi käyttävänsä pillereitä tms.

[/quote]

Jep.. vauvakuumeinen nainen on petoollisin otus maan päällä.ap

Vierailija
77/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:16"]On vain yksi syy, että tuollainen tapahtuu: tyhmät miehet.

[/quote]

Ei ole miehen syy, että nainen on itsekäs mulkku ja kiero kuin korkkiruuvi. Tällä logiikalla voitais oikeuttaa vaikka miehen pettäminen - nalkuttava ja epäseksuaalinen vaimo, ei siis miehen vika jos hieman hairahtaa.

Vierailija
78/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei tosta naista voi syyttää, jos mies ei tajua tai on huolimaton ehkäisyn kanssa. Etenkin jos kyseessä on yhdenillanjuttu, niin miesten ei todellakaan pitäisi luottaa "pillereihin". Muutoinkin niiden ottamisen muistamisessa tuntuu joillakin olevan ongelmia.

Nainen ei voi odottaa loputtomiin ja nykypäivän miesaineksella ymmärrän hyvin naiselta ap kuvaileman käyttäytymisen. En kuitenkaan ymmärrä sitä, että sitten ruikutetaan miehen perään elatusmaksuilla, sen ei pitäisi kuulua tällaiseen kuvioon. Mutta juridisesti mies on aina lapsen isä ja näin ollen halusi lapsen tai ei, niin on velvollinen maksamaan elatusmaksuja. Joten tässäkin kohtaa miehen vastuuta oman ehkäisynsä huolehtimisesta ei voi liiaksi korostaa. Ei naista pidä syyttää, jos mies ei ota vastuuta elämästään.

Vierailija
79/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muija lopetti pillerit eikä kertonut mitään, nyt on 2v poika.

Muija on oikea vittupää, kiukkuaa, aukoo päätään, seksistä ei voi kuin nähdä unta, mutta jos heitän akan pellolle se vie pojan mennessään enkä kyllä siihen suostu ja töiden takia on aika mahdotonta asua kahdestaan noin pienen kanssa ja yleensä miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia saada huoltajuutta.

Vierailija
80/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kans pari tälläistä ihmenaista. Tekivät muksut sen takia,että luulivat äjän pysyvän kuvioissa. Sitten itkevät ja kiristävät miehiä,kun ei tulla lasta katsomaan ja he joutuvat kaikesta selviämään yksin. Toisella naisella jo kaksi lasta tällä menetelmällä.