Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itsensä salaa raskaaksi saattavat ovat alinta pohjasakkaa.

Vierailija
06.05.2014 |

Itsekkäitä paskiaisia, joiden ei tarvis lasta saadakkaa. On se kumma, että on pokkaa tehdä näin suuressa asiassa päätös yksin. Miksei sitä miestä voi arvostaa sen vertaa, että etsii lisääntymishaluisen yksilön. Pitää pilata toisen elämä, koska "mä haluuuuuun vauvan"! Perkele. Ja minä olen nainen.

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs miehet jotka tarkoituksella laittavat naisensa raskaaksi? Meillä oli ehkäisynä kondomi ja kerran huumassa en huomannutkaan ettei mies laittanut kumia paikoilleen vaan oletin vain niin. No nyt sitten oon raskaana.

Vierailija
102/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:37"]

Meillä on miehen kanssa diili että jos ehkäisy (kierukka) pettää niin teen abortin. Reilu peli.

[/quote]

Meillä oli ex-puolison kanssa samanlainen diili että jos ehkäisy (pillerit) pettää niin tekee abortin. Ex-puoliso tuli raskaaksi ja kertoi asiasta tarkoituksella vasta 12. viikolla. Myöhemmin tunnusti jättäneensä pillerit pois koska halusi lapsen ennen kuin aloittaa toisen ammatin opiskelut. Reilu peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:52"]

No entäs miehet jotka tarkoituksella laittavat naisensa raskaaksi? Meillä oli ehkäisynä kondomi ja kerran huumassa en huomannutkaan ettei mies laittanut kumia paikoilleen vaan oletin vain niin. No nyt sitten oon raskaana.

[/quote]

Nainen voi aina abortoida, mies ei.

Vierailija
104/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:37"]

Meillä on miehen kanssa diili että jos ehkäisy (kierukka) pettää niin teen abortin. Reilu peli.

[/quote]

Hyi helvetti... :( Meillä peli on reilua sen takia että kumpikaan meistä ei halua lasta. Ikinä. :)

Meillä oli ex-puolison kanssa samanlainen diili että jos ehkäisy (pillerit) pettää niin tekee abortin. Ex-puoliso tuli raskaaksi ja kertoi asiasta tarkoituksella vasta 12. viikolla. Myöhemmin tunnusti jättäneensä pillerit pois koska halusi lapsen ennen kuin aloittaa toisen ammatin opiskelut. Reilu peli.

[/quote]

Vierailija
105/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pitää varmaan miehelle vinkkasta että alas nyt varmuudeksi käyttämään kumia, etten pääse kusettamaan tavattoman rankasti.

Harmi, meillä on suhteessa luottamus. Jos ei olis ja alkais käyttää kumia siks ettei luota mun pitävän ehkäisystä huolta, olis se sen merkki että suhde päättyy jos tällasessa ei luota. Ei olis suhteella terve pohja.

Vierailija
106/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:16"]

On vain yksi syy, että tuollainen tapahtuu: tyhmät miehet.

[/quote]

Mitä tyhmyyttä on luottaa rakastamaansa ihmiseen? En luottaisi johonkin yhdenyönjuttuun, vaan käyttäisin kondomia, mutta jos luottaa rakastamaansa ihmiseen ja yhdessä on sovittu, että toinen syö pillereitä, niin mitä tyhmää siinä on? Vahinko voi aina tapahtua pillereistä huolimatta, mutta siitä tässä ei ollutkaan kyse.

Vierailija
107/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:16"]On vain yksi syy, että tuollainen tapahtuu: tyhmät miehet.

[/quote]

Ei ole miehen syy, että nainen on itsekäs mulkku ja kiero kuin korkkiruuvi. Tällä logiikalla voitais oikeuttaa vaikka miehen pettäminen - nalkuttava ja epäseksuaalinen vaimo, ei siis miehen vika jos hieman hairahtaa.

[/quote]

Kuvailemasi naisen valitseminen kumppanikseen on kuitenkin miehen omaa syytä. Se jos kokee oikeutukseksi pettää kantaa myös samalla riskit parisuhteen menettämisestä ja oman elämänsä pilaamisesta. Syy on siis edelleen tyhmässä miehessä. Kannattaa huolehtia näissä pettämiskuvioissa myös ehkäisystä, sillä siellä niitä pelejä vasta pelataankin naisten toimesta ;)

[/quote]

Sulla tais pointti juosta lujaa ohi, mutta ajatellaanki niin, että miehesi pettäisi? Niin, sun vika, mitäs menit ja valitsit epäluotettavan kumppanin.

[/quote]

Tai et vain ymmärtänyt sitä ;)

Mutta kyllä, oma valinta se siinä tilanteessa olisi ollut. Huonon miehen valinta.

[/quote]

Taidat siis olla jonkin sortin meedio, jos kykenet tekemään valinnat sen mukaan, miten elämä menee ko. Ihmisen kanssa tulevaisuudessa ja näet päältä, kehen voi luottaa.

[/quote]

Kyse on vastuusta ja sen kantamisesta ja siitä, että eteen tulee valintoja. Ei kukaan ole passiivi, jolle asiat vaan tapahtuvat. Jokainen voi vaikuttaa asioiden kulkuun. Välillä tulee huonoja valintoja ja välillä hyviä, mutta pointti oli se, että se vastuu pitää kantaa itse. Keskustelun aiheeseen palatakseni, niin ei auta miehen ruikuttaa, jos on itse tehnyt huonoja valintoja.

Vierailija
108/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:52"]No entäs miehet jotka tarkoituksella laittavat naisensa raskaaksi? Meillä oli ehkäisynä kondomi ja kerran huumassa en huomannutkaan ettei mies laittanut kumia paikoilleen vaan oletin vain niin. No nyt sitten oon raskaana.

[/quote]

Helvetin kyytiä mies pellolle ja abortti. On kokemusta tällaisesta.ap

Vierailija
109/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:37"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrän hyvin, että on ex..

Vierailija
110/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:56"]

[/quote]

Mitä tyhmyyttä on luottaa rakastamaansa ihmiseen? En luottaisi johonkin yhdenyönjuttuun, vaan käyttäisin kondomia, mutta jos luottaa rakastamaansa ihmiseen ja yhdessä on sovittu, että toinen syö pillereitä, niin mitä tyhmää siinä on? Vahinko voi aina tapahtua pillereistä huolimatta, mutta siitä tässä ei ollutkaan kyse.

[/quote]

Niinpä, mutta kun täällä esitetään se asia niin, että mies olisi siitä joutunut kärsimään. Silloin se on oma valinta luottaa kumppaniin. Parisuhteeseen liittyy aina raskauden mahdollisuus ja jos ei tätä tajua, niin silloin on varsinaisen tyhmä. Jos ei halua lasta, niin käyttää kondomia. Jos luottaa naiseen ja tulee petetyksi, niin silloin se on miehen oma moka. Ei kannata harrastaa seksiä, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta sen seurauksista.

Vierailija
111/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään ymmärrä naisia, jotka suhteessa tarkoituksella kusettavat ja tulevat sitä kautta raskaaksi. Vahinko on vahinko, mutta esim. pillerien syöminen mielestäni on asia, josta ei saa valehdella. Millä oikeudella suhteen toinen osapuoli päättää yksin noin suuresta asiasta?

Minullakin on parisuhteessani tapana kunnioittaa toista, luottaa häneen ja olettaa, että hän luottaa minuun. Ne jotka ovat sitä mieltä että mies on typerä kun luottaa naisen sanaan, millaisia teidän parisuhteenne oikein ovat?

n22

Vierailija
112/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:54"]

[/quote]

[/quote]

Meilläkin piti olla reilu peli. Minä luulin ja uskoin että meillä oli reilu peli, mutta joskus sitä luottaa vääriin ihmisiin. Ex-puoliso tunnusti teon minulle raskauden loppuvaiheilla ja luottamus kuoli siihen täysin. Seksiä, läheisyyttä tai parisuhdetta ei sen jälkeen voinut sellaisen jälkeen edes ajatella. Elimme muutaman vuoden lapsenhoito/kämppissuhteessa ennen kuin muutin pois. Lapsi on nyt 10-vuotias ja meillä on hyvät välit ja olen kantanut virheestäni sen täällä vaaditun vastuun. Harmittaa edelleen toki myös sen puolesta että kaikki varmasti toivoisivat lapselleen ehjää kotia jossa vanhemmat rakastavat toisiaan. Kaikkea ei valitettavasti voi suunnitella vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
113/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:56"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä, mutta kun täällä esitetään se asia niin, että mies olisi siitä joutunut kärsimään. Silloin se on oma valinta luottaa kumppaniin. Parisuhteeseen liittyy aina raskauden mahdollisuus ja jos ei tätä tajua, niin silloin on varsinaisen tyhmä. Jos ei halua lasta, niin käyttää kondomia. Jos luottaa naiseen ja tulee petetyksi, niin silloin se on miehen oma moka. Ei kannata harrastaa seksiä, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta sen seurauksista.

[/quote]

Sulla se kukkii tio sielunelämä.

Vierailija
114/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä, mies se siinä on joitunut todella kärsimään. Kuka sitten?

Vierailija
115/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:06"]

En kyllä minäkään ymmärrä naisia, jotka suhteessa tarkoituksella kusettavat ja tulevat sitä kautta raskaaksi. Vahinko on vahinko, mutta esim. pillerien syöminen mielestäni on asia, josta ei saa valehdella. Millä oikeudella suhteen toinen osapuoli päättää yksin noin suuresta asiasta?

Minullakin on parisuhteessani tapana kunnioittaa toista, luottaa häneen ja olettaa, että hän luottaa minuun. Ne jotka ovat sitä mieltä että mies on typerä kun luottaa naisen sanaan, millaisia teidän parisuhteenne oikein ovat?

n22

[/quote]

Ei kai täällä kukaan omasta elämästään vuodattanutkaan. Asioita voidaan todeta ja moralisoida kuinka paljon tahansa, mutta itse tulin ainakin keskustelemaan aiheesta enkä mistään muusta, kuten toisten ihmisten parisuhteista.

Vierailija
116/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:16"]On vain yksi syy, että tuollainen tapahtuu: tyhmät miehet.

[/quote]

Tässä kulminoituu palstan ajatusmaailma: mies on paska= mies on paska. Nainen on paska = miehen moka.

[/quote]

Auttaako se näitä isäksi vastoin tahtoaan tulevia miehiä jotenkin, jos sanoo, että joo, olipa paska nainen? Varsinkin kun liuta miehiä vielä valehtelee siitä, että ex-muija olisi salaa hankkiutunut paksuksi, kun aina löytyy niitä narttuja, jotka kaikin tavoin haluaa kanssasisaristaan pahaa uskoa. Ja sitten taivastella vauva-palstalla kuinka kamalia jotkut naiset onkaan...

Mutta alkuperäiseen pointtiini: Mies, ota vastuu elämästäsi. Jos et halua lasta, tee kaikkesi estääksesi sen tulo ITSE. Jos joku nainen loukkaantuu siitä, että haluat käyttää aina kortsua, niin sitten ei varmaan kannata olla sellaisen kanssa. 

Koska aina voi myös käydä ihan oikeakin vahinko. Ei sillä lopputuloksen kannalta ole mitään väliä. Paitsi tietysti jos vauva tulee kortsusta huolimatta, silloin mies ainakin tietää tunaroineensa ihan itse.

Vierailija
117/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:54"]

[/quote]

[/quote]

Meilläkin piti olla reilu peli. Minä luulin ja uskoin että meillä oli reilu peli, mutta joskus sitä luottaa vääriin ihmisiin. Ex-puoliso tunnusti teon minulle raskauden loppuvaiheilla ja luottamus kuoli siihen täysin. Seksiä, läheisyyttä tai parisuhdetta ei sen jälkeen voinut sellaisen jälkeen edes ajatella. Elimme muutaman vuoden lapsenhoito/kämppissuhteessa ennen kuin muutin pois. Lapsi on nyt 10-vuotias ja meillä on hyvät välit ja olen kantanut virheestäni sen täällä vaaditun vastuun. Harmittaa edelleen toki myös sen puolesta että kaikki varmasti toivoisivat lapselleen ehjää kotia jossa vanhemmat rakastavat toisiaan. Kaikkea ei valitettavasti voi suunnitella vaikka kuinka yrittäisi.

[/quote]

Tässä yksi esimerkkitulos vauvanpinkkilasit naamalla kusettamisesta. Mahtaa olla nainen ylpeä itsestään... ap.

Vierailija
118/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:33"]

[/quote]

Tässä kulminoituu palstan ajatusmaailma: mies on paska= mies on paska. Nainen on paska = miehen moka.

[/quote]

Auttaako se näitä isäksi vastoin tahtoaan tulevia miehiä jotenkin, jos sanoo, että joo, olipa paska nainen? Varsinkin kun liuta miehiä vielä valehtelee siitä, että ex-muija olisi salaa hankkiutunut paksuksi, kun aina löytyy niitä narttuja, jotka kaikin tavoin haluaa kanssasisaristaan pahaa uskoa. Ja sitten taivastella vauva-palstalla kuinka kamalia jotkut naiset onkaan...

Mutta alkuperäiseen pointtiini: Mies, ota vastuu elämästäsi. Jos et halua lasta, tee kaikkesi estääksesi sen tulo ITSE. Jos joku nainen loukkaantuu siitä, että haluat käyttää aina kortsua, niin sitten ei varmaan kannata olla sellaisen kanssa. 

Koska aina voi myös käydä ihan oikeakin vahinko. Ei sillä lopputuloksen kannalta ole mitään väliä. Paitsi tietysti jos vauva tulee kortsusta huolimatta, silloin mies ainakin tietää tunaroineensa ihan itse.

[/quote]

Toimiiko nainen sinusta oikein huijatessaan ehkäisystä parisuhteessa? Haluaisin kuulla ajatuksesi näin päin. Onko jälkikasvu aina ok, kun nainen keksii haluta? Ap

Vierailija
119/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä, että onko mies silloinkin tyhmä, kun nainen on pistellyt kumeihin kulkuväyliä pikku kavereille? Ap

Vierailija
120/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:22"]Piti vielä lisätä, että onko mies silloinkin tyhmä, kun nainen on pistellyt kumeihin kulkuväyliä pikku kavereille? Ap

[/quote]

Onks sulla joku ongelma? Rauhotu.