itsensä salaa raskaaksi saattavat ovat alinta pohjasakkaa.
Itsekkäitä paskiaisia, joiden ei tarvis lasta saadakkaa. On se kumma, että on pokkaa tehdä näin suuressa asiassa päätös yksin. Miksei sitä miestä voi arvostaa sen vertaa, että etsii lisääntymishaluisen yksilön. Pitää pilata toisen elämä, koska "mä haluuuuuun vauvan"! Perkele. Ja minä olen nainen.
Kommentit (145)
joo, kyllä mun mielestä on sit kans turha itkeejos mies ottaa ja lähtee kun on tollai huijattu. Oikeelle vahingolle ei tietenkäänmitään voi, mutta jos toinen on tehnyt erittäin selväksi sen, ettei halua lapsia ja toinen sitten huijaa, niin siinä hoitakoot lapsen yksin. Miesraukka joutuu kuitenkin elarit maksaa..
Nimenomaa. Ja kun tietääkseni mies ei edes voi irtisanoutua isyyden velvollisuuksista? Niin ettei missään näy olevansa lapsen isä.. raakaa touhua ja leikkiä toisen kustannuksella.. hyväksikäyttöä. Olis hyvä jos mieskin vois tehdä "abortin" kuten nainen jairtisanouyua koko hhommasta.ap
Oho. . Omas kirjotusvirheitä.ap
Jos mies pistelis kortsuun reikiä niin lähtis ku leppäkeihäs. En keksi miten ihmistä vois käyttää suhteessa törkeämmin hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:38"]Miten mies ei tiedä, että yhdynnästä tulee raskaaksi?
[/quote]
Jos nainen vaikka sanoo syövänsä pillereitä? Haloo.
[/quote]
Tällaista just tarkotan. Ja tilanteeasa jossa on tehty selväksi, ettei mies halua, ainakaan vielä.ap