Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itsensä salaa raskaaksi saattavat ovat alinta pohjasakkaa.

Vierailija
06.05.2014 |

Itsekkäitä paskiaisia, joiden ei tarvis lasta saadakkaa. On se kumma, että on pokkaa tehdä näin suuressa asiassa päätös yksin. Miksei sitä miestä voi arvostaa sen vertaa, että etsii lisääntymishaluisen yksilön. Pitää pilata toisen elämä, koska "mä haluuuuuun vauvan"! Perkele. Ja minä olen nainen.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 19:38"]Miten mies ei tiedä, että yhdynnästä tulee raskaaksi?

[/quote]

Jos nainen vaikka sanoo syövänsä pillereitä? Haloo.

[/quote]

Tällaista just tarkotan. Ja tilanteeasa jossa on tehty selväksi, ettei mies halua, ainakaan vielä.ap

Vierailija
142/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kyllä mun mielestä on sit kans turha itkeejos mies ottaa ja lähtee  kun on tollai huijattu. Oikeelle vahingolle ei tietenkäänmitään voi, mutta jos toinen on tehnyt erittäin selväksi sen, ettei halua lapsia ja toinen sitten huijaa, niin siinä hoitakoot lapsen yksin. Miesraukka joutuu kuitenkin elarit maksaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaa. Ja kun tietääkseni mies ei edes voi irtisanoutua isyyden velvollisuuksista? Niin ettei missään näy olevansa lapsen isä.. raakaa touhua ja leikkiä toisen kustannuksella.. hyväksikäyttöä. Olis hyvä jos mieskin vois tehdä "abortin" kuten nainen jairtisanouyua koko hhommasta.ap

Vierailija
144/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. . Omas kirjotusvirheitä.ap

Vierailija
145/145 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pistelis kortsuun reikiä niin lähtis ku leppäkeihäs. En keksi miten ihmistä vois käyttää suhteessa törkeämmin hyväksi.