itsensä salaa raskaaksi saattavat ovat alinta pohjasakkaa.
Itsekkäitä paskiaisia, joiden ei tarvis lasta saadakkaa. On se kumma, että on pokkaa tehdä näin suuressa asiassa päätös yksin. Miksei sitä miestä voi arvostaa sen vertaa, että etsii lisääntymishaluisen yksilön. Pitää pilata toisen elämä, koska "mä haluuuuuun vauvan"! Perkele. Ja minä olen nainen.
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:34"]Miksi tämä on ap:lle näin sydämenasia? Pettikö miehesi, ja on nyt joutumassa jonkun yh:n maksumieheksi? Vai oletko tavannut jonkun "ihanan" miehen, joka väittää tulleensa huijatuksi isäksi?
[/quote]
Nykyiseni on kyllä täysin lapseton. Jos olis pettäny ja sais muksun toisen naisen kanssa, lähtisin samantien. En alentuisi jäämään, mä en petoksesta alkuun saanutta kakaraa ja pettävää miestä elämässäni kattele.ap
Ei herran jumala... Täällä on siis oikeasti vallitsevana mielipiteenä se, että jos yhdessä sovitaan mitä ehkäisyä käytetään, niin on ok, että se jätetään pois, oli sitten kyseessä kumpi vain.
Nainen jättää pillerit syömättä, on klassikko. Mies väittää käyneensä vasektomiassa, mutta eipä käynytkään, koska halusi vielä viidennen lapsen. Nainen on tyhmä, kun luotti omaan mieheensä ja täten nainen saa syyttää raskaudestaan itseään, kun ei huolehtinut ehkäisystä myös.
Taidan painua tuonne miehen kainaloon, joka arvostaa mua ja luottaa muhun ja jota mä arvostan ja johon luotan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:23"]
Ei herran jumala... Täällä on siis oikeasti vallitsevana mielipiteenä se, että jos yhdessä sovitaan mitä ehkäisyä käytetään, niin on ok, että se jätetään pois, oli sitten kyseessä kumpi vain.
Nainen jättää pillerit syömättä, on klassikko. Mies väittää käyneensä vasektomiassa, mutta eipä käynytkään, koska halusi vielä viidennen lapsen. Nainen on tyhmä, kun luotti omaan mieheensä ja täten nainen saa syyttää raskaudestaan itseään, kun ei huolehtinut ehkäisystä myös.
Taidan painua tuonne miehen kainaloon, joka arvostaa mua ja luottaa muhun ja jota mä arvostan ja johon luotan.
[/quote]
Se on se keskustelutaidottomuus, jossa vedetään keskustelu henkilökohtaiselle tasolle eikä haluta ymmärtää asiaa. Arvostus ja luottamus ei ole pysyvää, sinisilmäisyys pelkästään typerää.
Minä hankkiuduin salaa raskaaksi. Olin nuori ja naiivi. Olin aina halunnut lapsen, sillä oma lapsuuteni oli turvaton. Olin 16-vuotias, ja valehtelin poikakaverilleni että syön pillereitä. Sanoin myös että korsut kutittaa, en edes tiennyt että niitä on olemassa lateksittomia.
17-vuotiaana tulin äidiksi, mies kantoi vastuunsa mutta huonosti. Aina kun perhe oli hajoamassa minulle tuli tarve sitoa se yhteen. Meillä on 3 lasta, yhden olen abortoinut. En ole myöskään varma keskimmäisen isästä.
Rakastan lapsiani, mutta monta asiaa tein väärin. Huonon isän valitsin, persoonallisuushäiriöisen (antisosiaalinen) ja juopon. Erottiin kun kuopus syntyi v.2008. En kadu, mutta en myöskään tekisi toiste. Meillä molemmilla meni elämä pilalle, pelkään että riidat on vaikuttaneet esikoiseen niin et hänkin on jotenkin sairas. On 15-v ja pilvi palaa kuten isälläsäkin. Ei ne lapset mua auttaneet yhtään, olen ollut koko aikuisikäni vanhempi ja nyt lasten kasvaessa mietin,että mitä nyt.
^ no huh huh.. miten niitä sun lapsia ei ole otettu huostaan? Ls ei toimi..!
Eka aika järkevänä pysynyt ketju jonka Vauvassa lukenut. Aihekin oli hyvä. Muutamilla tuntuu lisäksi olevan asenteet kohillaan. Itse tää juttu on ja pysyy ja äijät joutuu yrittämään pärjätä asian kanssa. Tiedän "ammattiäitejä" jotka on tehneet mukuloita tasaiseen tahtiin eri miehillä vähintään 5 3 v välein ansiomielessä. Ruokot + yhteiskunnan tuet yms. Subj. päivähoito tuli näillle taivaan lahjana. Itse alkuun joskus 80-luvulla hämmästelin sosiaalin kustantamia isoja 5 h lähiöasuntoja näille perheille.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:23"]
[/quote]
Se on se keskustelutaidottomuus, jossa vedetään keskustelu henkilökohtaiselle tasolle eikä haluta ymmärtää asiaa. Arvostus ja luottamus ei ole pysyvää, sinisilmäisyys pelkästään typerää.
[/quote]
Ja pessimisti ei pety...
Mies kun nk yhtyy naiseen niin vastuuhan se pitää kantaa jos tulosta tulee. Aina voi ehkäisy pettää. Mies jos ei halua vastuuta niin menee tekemmän siittiöt toimintakyvyttömiksi eli vasektomia. yksinkertaista ja jos vielä epäilee että onkohan tämä varmaa niin kondomin kanssa sitten. Turha itkeä jos nainen raskaana.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:49"]
En ole niin väittänyt että se olis keino saada mies liekaan. Mielestäni tässä asiassa ei vaan voi tehdä oman mielen mukaan yksin päätöksiä. Toistakin pitää kunnioittaa, vaikuttaa suurelta osin myös toisen ihmisen elämään ap
[/quote] Olin saanut jo liekaan koska olimme naimisissa. On luonnollista että sitten lapsia jos Luoja suo. Mieli voi muuttua toisella mutta minä halusin vauvan ja biologinen kello tikitti vimmatusti. Otin riskin että mies voi livetä mutta ajattelin että elarit kyllä maksat ja viimesen päälle. Mies pikkuhiljaa kypsyi että hänestä tulee isä mutta sitä kesti koko odotusaika ja vielä senkin jälkeen. Pidin pintani.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:10"]
Naisella on aina viimeisenä turvana abortti. Onko miehellä motään, joka ajaa "saman asian?"
[/quote] nainen päättä omasta kehostaan mitä sillä tekee, toivottavasti kukaan ei tee sen takia aborttia koska mies ei tunne vastuuta
Entäs nämä sinkut yh:ksi halajavat naiset jotka huijaavat jonkun toisen naisen miehen lapsensa isäksi. Voiko enää itsekkäämpää olla.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:49"]
En ole niin väittänyt että se olis keino saada mies liekaan. Mielestäni tässä asiassa ei vaan voi tehdä oman mielen mukaan yksin päätöksiä. Toistakin pitää kunnioittaa, vaikuttaa suurelta osin myös toisen ihmisen elämään ap
[/quote] Olin saanut jo liekaan koska olimme naimisissa. On luonnollista että sitten lapsia jos Luoja suo. Mieli voi muuttua toisella mutta minä halusin vauvan ja biologinen kello tikitti vimmatusti. Otin riskin että mies voi livetä mutta ajattelin että elarit kyllä maksat ja viimesen päälle. Mies pikkuhiljaa kypsyi että hänestä tulee isä mutta sitä kesti koko odotusaika ja vielä senkin jälkeen. Pidin pintani.
[/quote]
Olet vastenmielinen manipuloiva kusettaja.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:19"]
Entäs nämä sinkut yh:ksi halajavat naiset jotka huijaavat jonkun toisen naisen miehen lapsensa isäksi. Voiko enää itsekkäämpää olla.
[/quote]
No tässä on kyllä ukkokullassakin vikaa! Ketään ei kyllä "huijata" pettämään.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote]
Juu totta. Mutta miksi tuhota niin monen elämä. Klinikoilta saa spermaa jos on pakko yksin se lapsi hankkia.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote]
Juu totta. Mutta miksi tuhota niin monen elämä. Klinikoilta saa spermaa jos on pakko yksin se lapsi hankkia.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No siitä pitää maksaa ;)
Eikä ne välttis tiedä,et onko niillä ukoilla muija vai ei. Ikävästi silti tehty molemminpuolin.
Herranjumala sentään. Onneksi en ole mies. En tämän ketjun luettuani uskaltaisi koskaan uskoa yhdenkään naisen vakuutteluihin ehkäisyasioissa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:46"]
[/quote]
Eiköhän se silloin ole aika yhteisissä käsissä, jos kustannukset hoidetaan yhdessä ja on kimpassa mietitty miten ehkäistään. Miksi miehen olisi syytä olettaa, että rakas ihminen syljeskeleekin pillerit nurkkaan kun silmä välttää tai ripuloi pillerit pihalle?
[/quote]
Kannattaisi tutustua ehkäisypillereihin ja niiden luotettavuuteen liittyviin tekijöihin. Vaikka sinulla on maailman luotettavin nainen, niin silti raskaus on mahdollinen. Pointti on se, että täällä ei tajua sitä, että jättämällä ehkäisyn toisen ihmisen harteille on kannettava vastuu siitä, että jotakin menee pieleen. Pillereiden ottamisessa on niin monta asiaa, jotka voivat mennä pieleen.
Mitä tulee tahalliseen pillereiden unohtamiseen, niin kyllä, joku nainen voi tehdä katalat temput itsekkäistä syistä, esim. haluaa lapsen ja ikä tulee vastaan. Mutta jos lapsi syntyy, niin vastuu on silloin myös miehen, joten ennalta ehkäisynä miesten kannattaisi käyttää enemmän järkeä seikkailuissaan tai ylipäätään etsiä tietoa ehkäisystä ja ymmärtää faktat raskauden mahdollisuudesta ehkäisystä huolimatta.