Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimeä joku upea ja kaunis 55v tai vanhempi nainen? Onko sellaista?

Vierailija
14.12.2020 |

Jos eroaa yli viisikymppisenä niin ilmeisen vaikeaa on saada miesseuraa (kun omanikäiset miehet haaveilee kaksikymppisistä naisista). Täytyy siis treenata ja pitää huolta itsestä kahta kauheammin! Onko ketään 55+ kauniita ja ”hottiksia” naisia? Mulle tulee vain Anu Sinisalo mieleen ja hän on vasta 52.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa jankuttaa että 55v miehet haaveilee 20v naisista. Tuo on oikeasti ärsyttävää.

Aivan, kyllä usea viisikymppinen mies etsii suurinpiirtein omanikäistään seuraa. Tiedän sen itse, koska olen ollut nettideiteillä tuonikäisenä. Olinkin aika hämmästynyt, kuinka helppoa vielä 50v. naisen on löytää hyviä vapaita miehiä. Mutta itsestä kannattaa pitää huolta, lähinnä muista syistä kuin miesten takia, mutta sekin pikkuseikkana mukana.

Vierailija
82/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, minä taas nautin siitä, että miehet ei enää kiinnitä huomiota niin paljon kuin nuorempana. Tuntuu, että vihdoinkin on vapaa kaikesta ns. naiseuteen liittyvästä.  Kyse ei ole siitä, että olisin menettänyt kiinnostukseni seksiin, mutta seksin mukana tulee valitettavasti myös mies. Ja tiedän, aina voi pelkän panokaverin ottaa, mutta ei kiitos, ei mitään mielenkiintoa olla pelkkä "pussintyhjennyspaikka." Been there, done that ja monta muutakin asiaa. Parikymmentä vuotta nuorempiakin kokeiltu.

Miksi naisen tärkein arvo on edelleen olla kaunis, oli ikä mikä tahansa?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arja Koriseva

Ketkä kehtaa alapeukuttaa, eivät taida tietää kenestä on kyse.

Vierailija
84/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Katriina, 56.

Vierailija
85/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly Lang

Kim Cattrall

Vierailija
86/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. On 61v eikä ryppyjä, todella kaunis. Mutta hän onkin ranskalainen, eikä suomalainen pottunokka.

Vierailija
87/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, minä taas nautin siitä, että miehet ei enää kiinnitä huomiota niin paljon kuin nuorempana. Tuntuu, että vihdoinkin on vapaa kaikesta ns. naiseuteen liittyvästä.  Kyse ei ole siitä, että olisin menettänyt kiinnostukseni seksiin, mutta seksin mukana tulee valitettavasti myös mies. Ja tiedän, aina voi pelkän panokaverin ottaa, mutta ei kiitos, ei mitään mielenkiintoa olla pelkkä "pussintyhjennyspaikka." Been there, done that ja monta muutakin asiaa. Parikymmentä vuotta nuorempiakin kokeiltu.

Miksi naisen tärkein arvo on edelleen olla kaunis, oli ikä mikä tahansa?  

Eikai sillä tuntemattomien miesten huomiolla olekaan merkitystä. Mieluummin niin etteivät katselisi millään silmällä.

Vierailija
88/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meryl Streep

Vierailija
89/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christie Brinkely on syntynyt vuonna 1954.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4d/Christie_Brin…

Hyvänen aika mikä nainen! Näyttää mua ainakin 5 v nuoremmalta, vaikka on mua 25 v vanhempi. 😮👍

Vierailija
90/92 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela Basset 62 v.

Vierailija
91/92 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meryl Streep on todella kaunis vaikka 71-vuotias. Hän ei ole mitään kauneusleikkauksia tehnyt. Luonnonkaunis aina ollut! 😍 Näyttäisipä itsekin tuolta sen ikäisenä.

Vierailija
92/92 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roxanne Gloud. On kaiketi 63v ja todella hottis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan