Onko turn off jos tapailukumppanilla ei ole mitään some-tilejä?
Onko turn off jos tapailukumppanilla ei ole mitään some-tilejä?
Kommentit (35)
Noh, ei ainakaan näytä mitään positiivista vaikutusta olevan sillä että minulla ei ole sometilejä.. Mutta olenkin mies.
Ainoa jonka tunnen, jolla ei ole, on miehen entinen ystävä. Syy sille että ei ollut mitään sometilejä oli se, että pyöritti montaa eri naista samaa aikaa.
Naiset sanovat yhtä mutta tekevät toista. Tulokset tuleekin näin tulkita negaation kautta.
Epäilyttävä sellainen.. Salaako jotain
Riippuu iha siitä some-tilistä. Instagram on hyvi lähel dealbreakerii, ku taas Twitter olis hyvä, nii vois viestitellä aina ku haluu ilmaseks. :)
Vierailija kirjoitti:
Sellanen nainen on vaimomateriaalia
Sellainen asia ei nosta naista lainkaan muiden yläpuolelle
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävä sellainen.. Salaako jotain
Kyllä! Löysin niin kunnollisen maalaismiehen, joka ei ollut missään somessa "kun hällä parempaakin tekemistä". Ei siis mikään peräkamarin poika vaan ihan normaalin oloinen. Selvisi että se parempi tekeminen on kymmenien naisten kanssa vehtailu, eikä halunnut että some sotkee kuviota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä se on harvinaista, joten on varmasti arvossaan niiden silmissä, jotka eivät somemaailmasta välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostaa
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jonka tunnen, jolla ei ole, on miehen entinen ystävä. Syy sille että ei ollut mitään sometilejä oli se, että pyöritti montaa eri naista samaa aikaa.
Minkä ikäinen mies? Osataan varoa.
Mulla ei ole ollut kohta kahteen vuoteen mitään sometilejä! N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, se takaa myös prinssin ja puoli valtakuntaa naiselle.
M25 kirjoitti:
Riippuu iha siitä some-tilistä. Instagram on hyvi lähel dealbreakerii, ku taas Twitter olis hyvä, nii vois viestitellä aina ku haluu ilmaseks. :)
Miksi Instagram on hyvin lähellä deal brageria?
Olen nainen jolla ei ole sometilejä. Ei ole ikinä ollut, eikä tule. Miehelläni ei ole myöskään. Hyvin pärjäillään.
Sellaisen naisen kun löytäis